Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat héél veel mensen jou voor gek zullen verklaren en je sneu vinden , je vrouw een slettebak zullen vinden( en een enkeling misschien een bofkont ) , van mening zijn dat je huwelijk óf niet goed is óf hierdoor op de klippen komt te lopen .

Niet zo gek ..... er zijn nou eenmaal niet zo veel mensen die op die manier een relatie - willen - hebben . Dus hoe kun je over iets oordelen wat zó ver van je bed af is ?

Vind je het écht interessant om zulke dingen te horen te krijgen ? .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
haha zou willen dat mijn vent zo was:)
Alle reacties Link kopieren
quote:gelukkigmeisje schreef op 07 juli 2009 @ 13:10:

haha zou willen dat mijn vent zo was:)En je weet zeker dat het niet zo is ? Of denk je dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bianca: Even voor de duidelijkheid: in onze relatie zijn we gelijkwaardig hoor en wijken we niet af van andere mensen.

Ik proef, maar misschien bedoel je het niet zo, dat je het toch wat in de richting trekt van "de vrouw doet wat ze wil en de man heeft dat maar te accepteren". Zo is het totaal niet. Ik geniet er alleen van als mijn vriendin van sex geniet. En of dat dan met mij of met een ander is doet voor mij niet terzake. Ik zie haar graag genieten. Sterker: als ze geniet windt mij dat enorm op.



En nee, dat soort reacties, hoe begrijpelijk ze misschien ook zijn, hoef ik niet te horen. Maar iedereen heeft uiteraard recht op een mening. Ik vind alleen wel dat dat wel respectvol kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bof_kont schreef op 07 juli 2009 @ 13:22:

Bianca: Even voor de duidelijkheid: in onze relatie zijn we gelijkwaardig hoor en wijken we niet af van andere mensen.

Ik proef, maar misschien bedoel je het niet zo, dat je het toch wat in de richting trekt van "de vrouw doet wat ze wil en de man heeft dat maar te accepteren". Zo is het totaal niet. Ik geniet er alleen van als mijn vriendin van sex geniet. En of dat dan met mij of met een ander is doet voor mij niet terzake. Ik zie haar graag genieten. Sterker: als ze geniet windt mij dat enorm op.



En nee, dat soort reacties, hoe begrijpelijk ze misschien ook zijn, hoef ik niet te horen. Maar iedereen heeft uiteraard recht op een mening. Ik vind alleen wel dat dat wel respectvol kan gaan.



Hoho.......ik heb die mening niet , laten we dat even helder krijgen .

Wij zijn zelf nou ook niet bepaald een " doorsnee " stel en doen ook dingen die ik niet met mijn buren deel , zeg maar .

Ik zeg alleen wat de reacties zouden kúnnen zijn .

Wat mij betreft moet vooral iedereen zijn / haar goddelijke gang gaan zolang iedereen het leuk vindt en het niemand schaadt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij vraagt , is een béétje te vergelijken met over biefstuk willen praten met vegetariërs ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bof_kont schreef op 07 juli 2009 @ 13:01:

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?



Hoever wil je gaan om een bepaald gevoel van trotsheid te ervaren?

Daar heb je toch niet alleen sex voor nodig waar je vrouw met een andere man vrijt? Misschien moet je jezelf eens afvragen waar dat gevoel vandaan komt. Ik vind het persoonlijk weinig gevoel voor eigenwaarde en zelfrespect. Maar dat is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
hoi bofkont Nick

Als je wat meer leest over wat blijfgewoonbianca her en der plaatst had je kunnen weten dat ze het niet zo bedoelde. hihi

Blijft wel altijd leuk om te lezen ,kan me voorstellen dat het nu een beetje ruw op je dak viel.

Maar goed.

Indien je een goede relatie hebt en geweldige sex ook samen kunt hebben zonder enkel opgewonden te worden doordat je ziet dat je vrouw met andere bezig is dan is er niets met je aan de hand hoor.

Mijn man vind het ook geweldig om te zien als we met anderen bezig zijn .En zolang je er beide met een goed gevoel over hebt is er niets aan de hand.

x
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
quote:palientje schreef op 07 juli 2009 @ 13:32:

[...]





Hoever wil je gaan om een bepaald gevoel van trotsheid te ervaren?

Daar heb je toch niet alleen sex voor nodig waar je vrouw met een andere man vrijt? Misschien moet je jezelf eens afvragen waar dat gevoel vandaan komt. Ik vind het persoonlijk weinig gevoel voor eigenwaarde en zelfrespect. Maar dat is mijn mening.Dat bedoel ik , Bof-Kont ; je was gewaarschuwd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
waarom zou je jezelf die vragen stellen.

het is toch geweldig dat jij nu eenmaal deze sexuele fantasie hebt of daar in ieder geval veel genoegen uithaalt en je vriendin daar ook helemaal mee akkoord gaat.

jullie zijn bofkonten dat dat zo werkt.

ik denk dat iedereen zo zijn eigen fantasieen en behoeften heeft. dan kun je bij de psych in de stoel gaan praten waar die vandaan komen en dan vervolgens erachter komen dat toen je 2 jaar oud was, je een keer iemand hebt zien sexen waardoor je later deze fantasie ontwikkeld heb... maar eigenlijk maakt dat niet uit toch.

ik zou zeggen, geniet ervan en doe lekker je ding!

zoveel mensen, zoveel voorkeuren en je mag jezelf gelukkig prijzen dat jullie er samen zo goed mee uit de voeten kunnen...
quote:Bof_kont schreef op 07 juli 2009 @ 13:01:

-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?Ik kan me de erotische meerwaarde wel voorstellen quote:-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?Omdat sex een nogal diepe, primaire uitingsvorm is?quote:-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

Voor ons zou het niks zijn. Voor jou en je vrouw wel. Mooi toch als je dat kan uitleven dan?



quote:-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?Ja, zodra de één de ander over grenzen dringt/dwingt, zodra sex de partner degradeert tot gebruiksvoorwerp.quote:Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.Het klinkt alsof jullie de zaak gezond en leuk voor elkaar hebben. Mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juli 2009 @ 13:48:

[...]





Dat bedoel ik , Bof-Kont ; je was gewaarschuwd



Ik weet het. Ik had ook al ingecalculeerd dat er mensen zouden reageren die het totaal verkeerd opvatten, verkeerd lezen, verkeerd begrijpen, er een waardeoordeel over geven of anderszins onnuttige reacties plaatsen. Maar van dat risico ben ik me bewust.



@Rary & 2liefjes: wij vinden het ook geweldig. Maar zoals gezegd willen we er ook wel eens met andere mensen over van gedachte wisselen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bof_kont schreef op 07 juli 2009 @ 14:02:

[...]





Maar zoals gezegd willen we er ook wel eens met andere mensen over van gedachte wisselen.Waar wil je het dan eigenlijk over hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man het opwindend zou vinden om mij te zien vrijen met een andere man dan was hij voor mij man- en partner-af.
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag aan de kant worden gezet, door anderen overtroefd, wil je je vrouw zien als een loops teefje die door iedereen mag worden gedekt - de psych mag 't zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 07 juli 2009 @ 14:29:

Als mijn man het opwindend zou vinden om mij te zien vrijen met een andere man dan was hij voor mij man- en partner-af.



Kan die het maar beter niet zeggen dus , ook al zijn het harde-plasser-gedachtes van hem .

Zit er voor jou geen verschil in opwindend vinden en het persé uit willen voeren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 07 juli 2009 @ 14:33:

Wil je graag aan de kant worden gezet, door anderen overtroefd, wil je je vrouw zien als een loops teefje die door iedereen mag worden gedekt - de psych mag 't zeggen.Wat vreselijk grof . Je eerste post was al duidelijk genoeg .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is niet mijn straatje...Zolang je er niemand mee schaadt ga dan vooral je gang. Zolang jullie beiden er tevreden en blij mee zijn doet het er toch niet toe wat anderen vinden.
Ik vind persoonlijk als jullie dit samen willen en dit respecteren van elkaar en op deze manier willen leven, is dit jullie keus.

Zolang je anderen er niet mee lastig valt of verdriet mee doet moet je toch zelf weten wat je in je leven doet.

Als je nu gedwongen wordt in je relatie, maar als jullie het samen willen. Ik persoonlijk moet er niet aan denken en mijn man ook niet, het zou voor ons het einde van onze relatie betekenen, maar dat is onze mening.
Alle reacties Link kopieren
ooooh... echt een bofkont en je vrouw ook ...



Ik wil ook!



En ja, ik heb het er met mijn man over gehad. Hij staat er nog niet meteen afwijzend tegenover, maar staat er ook niet om te springen. Ik heb geduld...
quote:Groll schreef op 07 juli 2009 @ 14:33:

Wil je graag aan de kant worden gezet, door anderen overtroefd, wil je je vrouw zien als een loops teefje die door iedereen mag worden gedekt - de psych mag 't zeggen.Sjongejonge Groll Kan het niet ff minder?
Alle reacties Link kopieren
Zo Groll.....



Sjonge jonge... proef ik daar wat frustratie?
Alle reacties Link kopieren
leven en laten leven



Godzijdank,bestaan er meedere soorten mensen met ieder een eigen mening en levenswijze



Wat jij doet in je slaapkamer is jou keuze!!

Als jullie er happy mee zijn is dat prima!



maar als je er zo happy mee bent,waarom wil je dan een mening peilen??

Dat gedeelte snap ik dan weer niet
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om over te praten. Maar dat doen we toch niet zo snel met familie en vrienden. Al denk ik niet dat die zo bekrompen reageren als sommigen hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven