Vind jij een SV ook zo vervelend?

08-07-2009 12:51 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erger jij je er ook zo aan?

'iedereen' doet maar wat met een ander.

Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig maar een SV'tje heeft.

Wat doe je de maatschappij en vooral je eventuele partner wel niet aan?

Het moet toch niet gekker worden. Lol hebben met een ander terwijl je ook thuis op de bank had kunnen zitten. Er zijn toch genoeg soaps op TV om je samen te kunnen vermaken.

En in die soaps doet ook al iedereen het met iedereen.



Al die vrije sex! Vreselijk toch?



N.B. Deze topic is alleen voor discussie over het hebben van een SV, zodat het minnaarstopic daarvan verschoond blijft.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 08-07-2009 12:54
Reden: Toevoeging ;-)
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je OP aangepast
Alle reacties Link kopieren
Opent er ook gelijk iemand een nieuw minnaar-topic? Dan kan ik het oude deeltje sluiten!
Moet je ongesteld worden Thomba?



Jij ergert je erger aan de moraalzeikers dan dat zij dat andersom doen. De enige wie jij ultimo verantwoording moet afleggen dat ben jezelf. Als jij jezelf in de spiegel aan kunt kijken, over een aantal jaar met een tevreden gevoel naar jezelf terug kan kijken en nog volledig achter staat wat je nu aan het doen bent (en dan niet jezelf in de maling nemen) ga dan vooral je gang.



Soms lijkt het alsof je meer jezelf wil overtuigen dan een ander, slechts een indruk...
Alle reacties Link kopieren
Iedereen? Ik ken niemand met een SV (in mijn directe omgeving althans). Het zal vast vaak voorkomen hoor, maar waarom je ergeren?

Mijn ding is het niet, en ik heb er ook best een (fel) oordeel over, maar iedereen moet zelf maar lekker weten wat hij of zij doet. En iedereen moet zelf maar lekker tot inzicht komen (of niet)
Alle reacties Link kopieren
Ergeren niet . Dat ik niet houd van stiekum is heel wat anders dan me de hele dag druk maken over wat een ander doet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij niet aan een sv,want ik heb er nl geen.

Ik erger mij ook niet aan mensen die een sv hebben,en dan gaat het wel om een sv die geen relatie heeft,en de mensen die zelf sv zijn ook geen relatie hebben,en het allemaal stiekum gebeurt.

Eigenlijk is het engiste wat ik soms ergerlijk vind,dat men er zo mee tentoon spreidt,vol trots verteld hoe goed lekker enz het bedrog van de sv met een relatie weer was.

Ik zal het wel nooit begrijpen.
quote:daisybloempje schreef op 08 juli 2009 @ 13:05:

Ik erger mij niet aan een sv,want ik heb er nl geen.

Ik erger mij ook niet aan mensen die een sv hebben,en dan gaat het wel om een sv die geen relatie heeft,en de mensen die zelf sv zijn ook geen relatie hebben,en het allemaal stiekum gebeurt.

Eigenlijk is het engiste wat ik soms ergerlijk vind,dat men er zo mee tentoon spreidt,vol trots verteld hoe goed lekker enz het bedrog van de sv met een relatie weer was.

Ik zal het wel nooit begrijpen.



Ik begrijp het wel. Het is een diepgewortelde minderwaardigheidscomplex wat continue bevredigd moet worden en dat gebeurt vaak door seks. En om dat vol te blijven houden moet je wel heel hard roepen (vooral tegen jezelf) dat het ok is en dat anderen gek zijn anders komt dat geweten opspelen. Veel mensen hebben dat redelijk uit kunnen schakelen dus zal wat een ander zegt nooit doorkomen. Als dat wel zou gebeuren zou dat teveel gevolgen hebben. Zulke mensen houden er niet van om met hun tekortkomingen geconfronteerd te worden aangezien dat minderwaardigheidscomplex zo diepgeworteld zit. Fouten zien ze ook niet los van zichzelf. Aangezien ze zo hard bezig zijn zichzelf te verloochenen zal het diepe minderwaardigheidsgevoel steeds sterker worden, omdat ze donders goed weten fout bezig te zijn. Dus heb je weer steeds sterkere input nodig om dat gevoel te onderdrukken.



Dit gaat trouwens niet over mensen die een open relatie hebben en anders denken over seks. Als dat het geval was bij Thomba dan had hij een relatie gekozen waarbij dat mogelijk was of iig bespreekbaar gemaakt bij zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Dacht er nog even aan,vervelend? nee niet vervelend,

meer vernederend,vernederend voor degenen die achter de leugens en bedrog komen,en als het uitkomt onderschat men meestal ook hoe vernederend het voor het HELE gezin is,dus ook inclusief de bedrieger.Uiteraard alleen voor de sv,s die gebonden zijn.
Thomba, als je ergens voor staat in je leven. Deel dat dan ook met je vrouw. Niets mis met vrije seks an sich. Is dat deel van je, prima toch? Maar wel ff laten weten aan je levens partner waar ze mee te maken heeft. Daar zou ik wel respect voor hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 08 juli 2009 @ 13:14:

Ik begrijp het wel. Het is een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex wat continue bevredigd moet worden en dat gebeurt vaak door seks.Daar heb ik me ook vaak over verwonderd (nou ja, ook weer niet echt..): dat mensen eerder vluchten in 'domme' dingen, dan dat ze eens goed voor de spiegel gaan zitten en eerlijk zijn tegenover zichzelf. Je draait jezelf alleen maar verder in de knoop lijkt me.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
En singles die een single sv hebben? Hebben die ook een minderwaardigheidscomplex?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
domnm, hoe kun je nou zo oordelen over iets waarvan je in principe niet weet hoe de vork in de steel zit.



Iedereen die 'iets' verkeerd doet in zijn leven doet dit niet omdat het verkeerd doen an sich zo leuk is. Er is een verklaring voor.

Soms zou het toch wel fijn zijn als mensen in ieder geval begrip konden tonen voor de keuzes die iemand anders maakt in plaats van met de botte bijl ergens op in te hakken.



Je kunt pas iemands keuze respecteren als je de ins en outs kent. Jij respecteert zo te zien alleen maar de recht door zee keuze... Dat is mij te gemakkelijk.



Natuurlijk is het 'bedriegen' van iemand niet goed te praten daar ben ik het mee eens, maar begrip voor iemands beweegredenen zou al een stap in de goede richting zijn voor wederzijds respect.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij niet Miss Thang,dat een mens behoefte heeft aan aanraking en sex is volgens mij heel natuurlijk

Tenzij je de behoefte hebt om met veel verschillende mensen sex te hebben,omdat je denkt dat je dan meer eigenwaarde hebt of zo.Dan denk ik wel dat die persoon een minderwaardigheidscomplex heeft,als men zijn waarde laat bepalen hoeveel aan hoeveel sexpartners men heeft gehad
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je meer eigenwaarde willen hebben als je met veel verschillende mensen seks hebt? Misschien vinden ze het gewoon lekker!
Alle reacties Link kopieren
Stew Er zijn echt wel mensen die hun eigenwaarde aan hun relaties of ervaringen relateren.

Tuurlijk is niet iedereen die veel sexpartners heeft gehad of heeft iemand met een minderwaardigheids complex.

Ik denk dat ze dat zelt ook wel weten of dat wel of niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Daar mag ik toch wel vanuit gaan, dat ze dat weten. Maar het komt op mij nogal kortzichtig over als iemand veel sekspartners heeft (gehad) hij of zij dan wel een minderwaardigheidscomplex heeft. Je zou het ook om kunnen draaien en denken dat ze juist lekker in hun vel zitten.En iemand met maar 1 sekspartner kan ook heel ervaren zijn. Ook in dit geval vind ik dat ieder dat voor zich moet weten.
Alle reacties Link kopieren
Eigenwaarde? Hmm weet ik niet. De extra aandacht van sv, naast mijn dagelijkse beslommeringen speelt wel mee.

Ik spreek voor mezelf, kan maar zo bij anderen anders zijn.



Dus, nee ik vind het niet vervelend Thomba, nog niet in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
quote:Roland1971 schreef op 08 juli 2009 @ 13:24:

[...]





Daar heb ik me ook vaak over verwonderd (nou ja, ook weer niet echt..): dat mensen eerder vluchten in 'domme' dingen, dan dat ze eens goed voor de spiegel gaan zitten en eerlijk zijn tegenover zichzelf. Je draait jezelf alleen maar verder in de knoop lijkt me.



Dat ligt eraan, mensen maken fouten... daar leer je van en als het goed is maak je de volgende keer niet dezelfde fout (maar een andere ). Bewust telkens weer op zoek gaan naar spanning en tevens aan de andere kant je relatie willen behouden (zonder eerlijk te zijn), daar kan ik me niet in vinden...



Maar ieder moet dat voor zich uitmaken, eerlijk zijn tegenover jezelf waarom je iets doet, wat je eruit haalt voor jezelf en of je er echt gelukkig van wordt... Soms weet je het niet direct, maar kom je er later achter...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een SV gehad terwijl ik een relatie had, en ik vind neuken gewoon leuker dan lleen op de bank naar soaps kijken. bovendien is het ook beter vnoor mijn gezondheid om af en toe wat beweging te krijgen. Ik spaarde mijzelf en SV dus een duur sportasschoolabbonnement uit, en bovendien de gezondheidszorg een hoop kosten omdat ik door de SV niet dik en depressief geworden ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Girl_Next_Door schreef op 08 juli 2009 @ 13:49:

Bewust telkens weer op zoek gaan naar spanning en tevens aan de andere je relatie willen behouden (zonder eerlijk te zijn), daar kan ik me niet in vinden...Dat bedoelde ik dan ook. Ik had dan ook even moeten zeggen: dat mensen eerder blijven vluchten in 'domme' dingen...



Nah, gedoe ook. pffff. Is er ook een lego-forum ofzo?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Roland: asjeblieft.
Alle reacties Link kopieren
MrsLucky... you made my day
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
quote:return_of_kreng schreef op 08 juli 2009 @ 13:50:

Ik heb nooit een SV gehad terwijl ik een relatie had, en ik vind neuken gewoon leuker dan lleen op de bank naar soaps kijken. bovendien is het ook beter vnoor mijn gezondheid om af en toe wat beweging te krijgen. Ik spaarde mijzelf en SV dus een duur sportasschoolabbonnement uit, en bovendien de gezondheidszorg een hoop kosten omdat ik door de SV niet dik en depressief geworden ben.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
het maakt mij niet uit of mensen een sv hebben terwijl ze gewoon in een relatie zitten.

ik erger me daar niet aan.

ik erger me aan de lulverhalen die dergelijke mensen verzinnen om zichzelf keer op keer schoon te praten.

en idd, wie denken ze te moeten overtuigen, mij, een ander of toch zichzelf ?



ooit las ik hier een opmerking van iemand die er achter kwam dat haar man haar al jaren aan het bedonderen was met een sv.

deze vrouw zei; ik ben bestolen, van mijn trots, eigenwaarde en van vele, na ik dacht goeie jaren met, dacht ik een liefhebbende man.



hij heeft potverdorie de beste jaren van mij gestolen zonder dat ik het wist.



kijk als je dat op je geweten wil hebben, by my guest.



en als mensen hier zeggen, ja maar jullie kunnen daar niet over oordelen, want niemand weet de in en outs, man dat is gewoon bullshit.



als er problemen zijn in een relatie, en dat is voor de vreemdganger de reden om buiten de deur te neuken, maak het dan op zijn minst bespreekbaar met je partner.

geef je partner een kans om zelf te beslissen of hij of zij dat wil.



er is nooit een excuus te verzinnen als je willens en wetens je partner bedriegt.



en dan het laatste puntje waar ik me dan ook vreselijk aan erger.



dat de mensen die hun partner niet willen bedriegen, en het niet normaal vinden dat een ander dat wel doet, dat deze mensen steeds voor verzuurd, vervelend, moraalridder en vervuilend worden uitgemaakt.



nee, laten we stellen dat je hip, stoer, helemaal van deze tijd bent, je pas meedoet, verruimend bezig bent, een blij mens bent als je er een sv op na houdt.



dank u dat ik dit even mocht vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven