Nog tips hoe ik mijn vriend geil kan verrassen?

23-07-2009 16:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Sinds kort woon ik samen met mijn vriend en maar al die tijd heeft ie in een andere stad moeten werken dus hebben we nog geen tijd gehad samen.. Zondag komt ie thuis en dan wil ik hem graag verrassen met een lekkere seksmiddag! Wat is voor jullie (mannen) superhot, als je vriendin je daarmee zou verrassen? En (vrouwen) waarmee hebben jullie je vriend verrast.. alle andere tips en ideeen zijn natuurlijk ook welkom ;)
Alle reacties Link kopieren
Jezelf goed verzorgen, nieuwe lingerie scoren, vantevoren al aangeven dat je iets met hem van plan bent (dan kan hij zich al verheugen), die ochtend al een geil smsje sturen, samen eerst lekker lunchen (liefde gaat toch voor een deel door de maag en met een lege maag kun je niet urenlang seksen), lekker muziekje op, lieve dingen zeggen, etc..



Misschien kun je ook nog een stripact opvoeren? ;)
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja zouden jullie wel al vantevoren hints geven?? is misschien ook wel handig wie weet is hij ook wel iets aan het plannen ;) Hihi een stripact zal ie sowieso leuk vinden!
Ga in je blote kont op de keukentafel liggen met twee halve meloenen op je borsten, een sappige pruim op je pruim en een dikke banaan (of komkommer, wat je vriend lekker vindt) in je kont gestoken. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rollergirl schreef op 23 juli 2009 @ 16:51:

Ga in je blote kont op de keukentafel liggen met twee halve meloenen op je borsten, een sappige pruim op je pruim en een dikke banaan (of komkommer, wat je vriend lekker vindt) in je kont gestoken. Zoiets?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Alle reacties Link kopieren
quote:Rollergirl schreef op 23 juli 2009 @ 16:51:

Ga in je blote kont op de keukentafel liggen met twee halve meloenen op je borsten, een sappige pruim op je pruim en een dikke banaan (of komkommer, wat je vriend lekker vindt) in je kont gestoken. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er toch ook aan wat jóuw vriend geil vindt. Misschien kickt hij wel op, weet ik veel wat, brandweervrouwen. Of plassex. Of een body-to-body massage. Of fruit.



Niet iedere man zal een striptease leuk vinden. Of fruit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sexy lingerie vind ik zo voorgekauwd. Waarom niet gewoon helemaal geen ondergoed aandoen en er op een discrete manier voor zorgen dat hij dat snel te zien krijgt? Niet te veel beloftes vooraf want dan riskeert de soufflé in te storten...
mmm ja mijn vriend zou ook eerder in de lach schieten van een striptease dan er geil van worden (en anders ik wel). Een zomerjurkje aandoen met niks eronder, een geweldige lunch bereiden om hem welkom te heten (tafellinnen, champagne) en als afsluiter van de lunch iets lekkers wat je elkaar kunt voeren (of gewoon op schoot gaan zitten en zoenen maar), is genoeg om dolverliefd in bed te belanden gok ik. En als je daar nou enorm hot gaat doen, is hij waarschijnlijk enorm aangenaam verrast, non?
Alle reacties Link kopieren
Een lunch met allemaal lekkere hapjes en champagne, jij geeft 'm hapjes van z'n lievelingseten met een heel ondeugende blik in je ogen. Uitdagend gekleed, maar niet tè...... Massage olie waar je hem mee gaat verwennen en binnen no time heb je een hete middag
Alle reacties Link kopieren
Champagne?? Joh, gewoon een lekker koud biertje en neuken maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liv schreef op 23 juli 2009 @ 18:52:

Champagne?? Joh, gewoon een lekker koud biertje en neuken maar!



Liv.....we hebben het over verrassen......
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je vriend wel doodop na een tijd werken, blij dat hij thuis is en wil hij maar één ding;



op de bank liggen met de ab in zijn hand
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefje109 schreef op 23 juli 2009 @ 19:04:

[...]





Liv.....we hebben het over verrassen...... Weet ik!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie elkaar een tijd niet gezien hebben zal er wel niet zoveel voor nodig zijn om tot seks te komen.

Ik heb laatst een geweldige avond gehad toen ik mijn vriend vroeg wat hij van mijn nieuwe schoenen vond.

Ik droeg niets anders dan die schoenen en mijn liefste glimlach.



(Het zijn wel sexy schoenen, legerkistjes zijn wellicht minder geschikt. )
Alle reacties Link kopieren
Als hij thuis komt een rokje aandoen zonder slipje. In de gang hem meteen tongzoenen en zijn hand leiden onder jouw rokje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het serieus net gedaan!

Dacht altijd dat hij zou gaan lachen ofzo, maar ik heb toch gestript.. Lekker muziekje aan, kleding uit, nieuwe lingerie aan, tegen hem aan dansen, daarna kreeg hij een blinddoek.

Etc. Etc. hele geile ervaring! Vond het minder eng dan ik dacht omdat ik merkte dat hij het zo geweldig vond..
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Jeanjacq!!



Ik vind de fruitsalade van rollergirl wel een leuk idee, maar als ik dat zou doen zou mijn man dat waarschijnlijk alleen maar opvatten als een manier om hem duidelijk te maken dat hij niet genoeg fruit eet
Alle reacties Link kopieren
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 24 juli 2009 @ 03:50:

Gaaf Jeanjacq!!



Ik vind de fruitsalade van rollergirl wel een leuk idee, maar als ik dat zou doen zou mijn man dat waarschijnlijk alleen maar opvatten als een manier om hem duidelijk te maken dat hij niet genoeg fruit eet Dan smeer je jezelf toch eerst in met chocola, kan 'ie fonduen...
Alle reacties Link kopieren
:') Dan wordt ie boos ja haha, 'schat, WAT wil je hier mee zeggen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 23 juli 2009 @ 19:39:

Misschien is je vriend wel doodop na een tijd werken, blij dat hij thuis is en wil hij maar één ding;



op de bank liggen met de ab in zijn handMijn ervaring is dat hoe moe mannen ook zijn, ze zullen sex nooit afslaan. Zeker niet na een lange tijd van onrthouding.
Alle reacties Link kopieren
dan krijg je de volle lading is mijn ervaring...hij is dan wel vaak snel klaar dat is dan weer minder



mvg sanne
Alle reacties Link kopieren
Ben ook eens verrast door mijn minnares, kwam binnen, heel kort rokje aan zonder slip liep ze voor me uit naar boven, tja....................................wie daar niet gek van wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven