draagdoek, ervaringen met minimonkey

08-06-2007 09:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

pas heeft hier een topic gestaan over draagdoeken, maar ik kan hem  niet meer vinden :$. Ik heb een tricot slen, zoon 9 maanden vindt het heerlijk om gedragen te worden. Ik ben op zoek naar een draagdoek/draagzak voor korte stukjes. Ik vond de zak van minimonkey wel stoer er uit zien, wie heeft deze draagzak en wil haar ervaring delen?

Isa

http://www.minimonkey.nl/
Alle reacties Link kopieren
oeps, ik vind het er mooi uit zien ipv vond...:)
Alle reacties Link kopieren


Hallo,

pas heeft hier een topic gestaan over draagdoeken, maar ik kan hem  niet meer vinden :$. Ik wel, kwestie van even een paar pagina's door scrollen :D Ik heb een tricot slen, zoon 9 maanden vindt het heerlijk om gedragen te worden. Ik ben op zoek naar een draagdoek/draagzak voor korte stukjes. Ik vond de zak van minimonkey wel stoer er uit zien, wie heeft deze draagzak en wil haar ervaring delen?

Isa

http://www.minimonkey.nl/




Op pagina 3 staat het topic; Gezocht; buikdrager



En op pagina 5 maar iefst 2 over dit onderwerp; Baby in daarzak, wat doe ik verkeerd? EN mini monkey vs baby bjorn.



versder heb ik niet gekeken, maar er staan ongetwijfeld nog wel 36 topics op het forum als je kijkt wat er het laatste half jaar is geschreven... :P



Succes!



Mamarleen
Hoi Isa1977, heb 2 topics voor je naar boven gehaald!

groetjes daphne
Alle reacties Link kopieren
Op pagina 3 staat het topic; Gezocht; buikdrager



En op pagina 5 maar iefst 2 over dit onderwerp; Baby in daarzak hihi, moet natuurlijk draagzak zijn :P ;), wat doe ik verkeerd? EN mini monkey vs baby bjorn.



versder heb ik niet gekeken, maar er staan ongetwijfeld nog wel 36 topics op het forum als je kijkt wat er het laatste half jaar is geschreven... :P



Succes!



Mamarleen
Alle reacties Link kopieren


Hoi Isa1977, heb 2 topics voor je naar boven gehaald!

groetjes daphne
Kun je die andere 34 ook ff bovenaan zetten?
Alle reacties Link kopieren
Thanks!! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven