hoeveel inkopen voor feestje/borrel voor +/- 50 pers

10-08-2009 17:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



binnenkort wil ik een borrel geven voor ongeveer 50 personen. Ik heb nog nooit zoveel mensen tegelijkertijd over de vloer gehad en zit nu een beetje met mn inkopen.

Hoeveel drank (fris, sap, wijn, bier) en zoutjes (gewoon chips en nootjes) zou ik moeten inslaan?



En hebben jullie nog tips voor hapjes die een avond goed blijven (tuinfeest) en waar ik niet teveel tijd aan kwijt ben qua voorbereiding? (haha en hoeveel maak ik daar dan weer van??)
Alle reacties Link kopieren
misschien her en der grote emmer met vuilniszak, zeker als je evt. met plastic glazen gaat werken en er nog wel eens 1 kan sneuvelen; ook handig voor evt. van die kartonnen bordjes formaat gebakschoteltje of zo. Vind het altijd wel handig, je smeert een paar plakjes stokbrood voor jezelf en/of de tafel waar je staat, of wat losse salade, lekker eten en bordje wegewerpen. Dus in zo'n geval kan dat brood met dippers best goed. Het is wel errug lekker, zeker met pindasaus en aiolie of tzaziki, guacamole en salsasaus.



Ja hoor, balletjes kunnen prima koud of evt. even in de magnetron. Als je ze koud eet, zou ik ze wel (heel erg) op tijd uit de koelkast halen. Volgens komt de smaak beter tot z'n recht als ze niet ijskoud zijn.
Alle reacties Link kopieren
een beertender zou ik ook niet doen. Dat is echt heel duur bier.



Ik zou een "echte" tap huren, en als snack een bbq met wat sate tjes (zelfgemaakt) en hamburgers oid. Dat vult ook lekker, want anders blijf je aan slepen voor zoveel mensen. Er zijn er altijd wat die zich over de bbq ontfermen, dus scheelt weer zitplaatsen!
-
quote:Mimi_1981 schreef op 11 augustus 2009 @ 09:39:

@Fleurtje: er wordt mij een hoop duidelijk. Je bent inderdaad net zo'n tight-ass als ik dacht dat je was. Veel plezier met je glaasje cola..





Ik word altijd accuut ongesteld van wijven als jij, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?





Irritant trouwens dat er twee mimi81's zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven