Goede makelaar in Zwolle?

09-08-2009 20:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Ik wil mijn huis te koop zetten. Ik heb nog geen ander huis gekocht, maar toch wil ik het op korte termijn verkopen i.v.m. mijn zwangerschap. Maar wat is nou een goede makelaar (in Zwolle!)? Denk hierbij aan: flexibel in maken van afspraken, niet te duur, vriendelijk, goede bekendheid geven aan het huis etc. Alle tips zijn welkom! Thanks!



Gr. Sisa
Alle reacties Link kopieren
Ik ken geen makelaars in Zwolle maar ik kan je wel de tip geven om er sowieso 3 uit te nodigen. Ik weet van dichtbij dat hun tarief met een natte vinger wordt vastgesteld en daar kunnen grote verschillen tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ga in ieder geval niet met Bramer in zee, die is niet bonafide.
Eens met Zamirah, hier ook slechte ervaringen met Bramer. En wat Haley zegt, sowieso een aantal makelaars uitnodigen en tegen elkaar uitspelen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden goede ervaringen met Van Dorsten. Gerard van Vilsteren is ook goed schijnt.

Staat je huis in een beetje een gewilde wijk?

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.

Vrienden van ons zaten bij De Graaf van Vilsteren, maar zijn daar weggegaan omdat hun huis al 3 jaar te koop staat en die makelaar opeens een heleboel mensen ging ontslaan. Een kantoormevrouw deed opeens hun bezichtigingen. Daar waren ze niet erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Mijn huis staat in een best populaire buurt. Ik heb een huis van 85 m2, 3 slaapkamers, geen zolder, wel tuin. De vraagprijs zal alleen wel rond de 2 ton zijn. Dit heeft te maken met de luxe afwerking van mijn huis (houten vloer op BG, boven nette laminaat vloer, luxe keuken en badkamer incl. bad en douchecabine). Hierdoor zal mijn huis vrij duur zijn in verhouding tot de oppervlakte en dat baart me wat zorgen. Je moet het er maar voor over hebben... Maar goed, we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
Succes.
Alle reacties Link kopieren
Kleinere kantoren zoals Holtland doen het op dit moment goed. Vrienden van ons hadden hun huis via hen in de verkoop en hadden het binnen 2 maanden verkocht. Mooie foto's, veel aandacht voor de presentatie etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven