Mode & Beauty alle pijlers

refectocil wenkbrauwverf; waar te koop?

26-10-2008 11:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst swiss-o-par gekocht maar deze werkt voor geen meter. het is een heel geklieder en het resultaat is om te huilen. Vandaar dat ik refectocil wil gaan proberen maar geen idee waar ik deze kan kopen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=refectocil&meta=



succes
Alle reacties Link kopieren
sorry, ik wil niet alleen weten waar te koop maar ook of er hier mensen zijn die ervaring hebben met refectocil en zo ja; of deze wél werkt in tegenstelling tot swiss-o-par.
Alle reacties Link kopieren
http://www.haarshop.nl/de...J_m9t_ixJYCFQXO1AodZkYmxQ
Alle reacties Link kopieren
En ja, ik heb ervaring met Refectocil. Je bestelt een tube in een kleur die jij wilt en een flesje mengvloeistof. Dat moet je met elkaar mengen en aanbrengen. Werkt prima! Ik gebruik voor het mengen een oud lenzendoosje en voor het aanbrengen een hema makeupkwastje, maar in de shop die ik noem kun je daarvoor ook speciale producten bestellen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
hoi aventura, bedankt voor je reactie! Ik ga meteen bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Is wel niet hetzelfde merk, maar ik gebruik Jana wenkbrauw/ wimper verf, die vind ik super... tis een soort gel, dus loopt niet je gezicht over.

Tis een pakketje met tubetje verf, vloeistof (gel), mengbakje en aanbrengstaafje... Kost meen ik iets van 10 euro en met 1 verpakking doe ik bijna een jaar. Ik koop het bij de DA drogist
swiss-o-par...heb er ook eens een topic over geopend..vanochtend opnieuw geprobeerd, maar bij mij blijft het mascara voor wenkbrauwen dus ik ga die refectocil ook maar eens proberen. Zit dat flesje waterstofperoxide bij het doosje wenkbrauwverf in of moet je die er apart bij bestellen?? Dat was me nog niet helemaal duidelijk. Op de site die hierboven genoemd wordt, krijg ik de indruk dat je alleen het doosje met tube nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb óók eens een topic geopend over swiss-o-par



Wat een rotzooi idd, op ene wenkbrauw had het een heel klein stukje gepakt en de andere was net zo'n Bert-wenkbrauw geworden.



Ik ga ook eens refectocil of dat andere proberen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
jaja jouw topic had ik ook gevonden olijfje Dat ze daar 13,95 voor vragen...

Er zit overigens ook alleen maar een gebruiksaanwijzing voor wimpers bij, dus....misschien is dat spul beter voor wimpers, omdat het er op de wenkbrauwen als mascara uit gaat zien. Ik snap ook echt niet waar die positieve reacties vandaan komen. En inderdaad, hoe veel ik er ook opdeed, op het ene stukje pakt het wel en op het andere niet, met als gevolg dat ik het veel te dicht op de huid gebruikte om maar alle haartjes te raken en inderdaad de Bert-look creëerde. Ik heb die er weer af gekregen door wat ontwikkelemulsie voor coupe soleil erop te doen en even te laten intrekken. Iets met waterstofperoxide erin werkt altijd erg goed als je haarverf moet verwijderen. Maar swiss-o-par...nee die is exit.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eventueel ook een keer mijn wenkbrauwen iets donkerder kleuren, maar wil idd niet de bert-look.



Welke merk kan ik gebruiken en hoe zorg ik dat de kleur niet te donker is? Zo ja, kan ik het makkelijk verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een doosje van Jana. Prima. Bij de DA drogist.



Bij mij werd bruin te donker, maar dat heb ik opgelost door ze niet uit te spoelen, maar met een beetje shampoo direct na het verven te wassen. Dat haalde net het hele donkere eraf.



Vorige week overigens bij het haarverven het kwastje ook over de wenkbrauwen gehaald. Staat mooi. Het 'mag' dan niet, maar er zit vrijwel hetzelfde in als wenkbrauwverf, dus ik zag het probleem niet. Moet natuurlijk wel echt dikke vloeistof zijn.
judith11 als je het niet te donker wil dan kun je een laagje vaseline aanbrengen op je wenkbrauwen en daarover heen verfen dan komt het verf alleen op de haartjes in plaats van ook op de huid.



en als het wel op het huid zit en je wil van de vlekken af dan moet je een beetje schuurmiddel pakken en dan eraf boenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven