form fix relaxkussen

15-06-2007 16:13 9 berichten
Ik heb hem net besteld, het Form Fix relaxkussen.

Ben toch erg benieuwd of hij bij jullie bekend is en wat de ervaringen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was heb ik er één keer mee geslapen zoals op de foto, was prettig maar nam veel te veel ruimte in beslag. Verder heb ik 'm veel onder m'n voeten gehad als ik vocht vasthield, en nu gebruik ik 'm om m'n arm op te steunen bij het voeden. Kortom; hij komt wel van pas en is prettig, maar ik had 'm waarschijnlijk niet zelf gekocht (heb 'm gekregen dus). Losse kussentjes hadden ook voldaan, maar dit is wel net ietsje handiger.
Jammer, ik heb hem voornamelijk aangeschaft om goed te kunnen slapen, bekken en buik te ondersteunen tijdens de slaap.

ik wordt namelijk 's morgens wakker met pijn in mijn onderrug.

hij was me aangeraden bij zwangerschapsyoga.

Meer reacties??
Wij hebben er ook zo een maar dan van de Hema. Komt verder op hetzelfde neer geloof ik. Ik heb hem tijdens de zwangerschap gebruikt om mee te slapen. In het begin gebruikte ik hem om mijn dochter op te leggen met borstvoeden, later om mijn arm op te steunen met flesvoeden. En we leggen haar wel vaker er op zodat ze half rechtop kan zitten na de fles. Mijn man gebruikt hem veel om tegenaan te liggen als ie op bed tv kijkt. Is een erg handig ding. We noemen hem hier ook wel de hema-worst ;)
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem ook van de hema en ik lig er lekker op als ik slaap ik houd hem dan ook lekker in die rookworst vorm (:Phihi) geeft ie wat steun in mijn rug en bij mijn (pijnlijke) borsten... tussen mijn benen vind ik niet lekker liggen... verder zit ie ook lekker bij tv kijken met een kussen aan de achterkant erop want dan heb je gelijk twee armsteunen.. ik gebruik hem verder nog niet want ik ben zwanger en nog niet bevallen... afwachten dus of ik hem straks ook voor die kleine gebruik...
Alle reacties Link kopieren
dat is toch gewoon een voedingskussen? Ik vond het een onding. Kon er niet mee overweg. Wat een eerdere poster al zei, het neemt veel ruimte in in bed. Bij mij werkten een kussen tussen mijn benen en een kussen onder mijn buik beter.



Met voeden vond ik hem ook niet prettig. Ook hierbij vond ik losse kussens prettiger.
wat is nu dan eigenlijk het verschil tusen een 'gewoon' voedingskussen en de Form Fix?

Ik hoop niet alleen de prijs...
Alle reacties Link kopieren
ik heb 'm al jaren. Heerlijk om mee te slapen als echte buikslaper!

Dacht hem ook te gaan gebruiken om te voeden, maar dat vind ik een drama! Gaat makkelijker zonder! En ja...het is een onding in bed, maar hij ligt dan ook altijd op het randje en niet tussen ons in. (wel een goede manier van anticonceptie zo'n barriere in je bed :D)
Alle reacties Link kopieren
Hier entoutiaste gebrukers, ja meervoud.



Eerst ik zwanger er lekker mee/op liggen, in de kraamtijd lekker als kussen tegen aangelegen, natuurlijk ook voor de bv gebruikt en later om de baby in te laten zitten zodat hij bij vallen niet meteen op de harde vloer lag. Toen hij kon lopen heeft hij nog lang in de kamer als klim en zit-opject gelegen voor meneer. Hij kon er mooi op zitten als je het ene uiteinde over het andere uiteinde sloeg dan had hij meteen een soort van rugleuning.

Ik heb hem net vorige maand via mp verkocht.



veel plezier ermee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven