Betaalde datingsites = betaalde sex?

02-09-2009 14:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topics over (betaalde) datingsites riepen bij mij de volgende vraag op: als je betaald lid bent van een datingsite en je krijgt een date via die site met iemand die ook betaald lid is, dan ben je eigenlijk gigolo/hoerenloper (als man) en hoer/gigolo-loper (als je dat zo zegt) ineen! Dat is toch bizar.....! Of zie ik het verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
ja dat zie je verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, zeg.

Jij bent er zo een die écht gelooft dat als je Oma klootjes had gehad het écht je Opa zou zijn geweest....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat ervan uit dat degene die zich inschrijft om de sex is te doen en niet om een relatie op te bouwen?
Alle reacties Link kopieren
Tsssss...
Alle reacties Link kopieren
Dus als jij een dame trakteert op een etentje, ben je een hoerenloper?!



Hmmm... dan ben ik dus een hoer. Zucht... Wat een leven!
Volg je hart. Dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Je betaalt de organisatie van de datingsite om gebruik te mogen maken van hun dienst om met iemand in contact te komen. Ze garanderen je alleen dat je profielen ziet en berichtjes kan uitwisselen. Daar betaal je voor.



als je entee betaalt in een disco en je gaat naar afloop met iemand mee voor een ONS, ben je dan ook een hoerenloper omdat je hebt betaald om die disco in te mogen? En op het moment dat je geen ONS scoort, kun je dan je geld terugeisen?



Dus inderdaad behoorlijk bizar om er zo tegenaan te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nou afvraag, Frank, als ik nou trouw met mijn datingsite-liefde, ben ik dan een postorderbruid?
Alle reacties Link kopieren
als je met elkaar trouwt voordat je elkaar gezien hebt trouw je met de handschoen aan;)
Alle reacties Link kopieren
quote:AlettaJacobs schreef op 02 september 2009 @ 14:41:

Wat ik me nou afvraag, Frank, als ik nou trouw met mijn datingsite-liefde, ben ik dan een postorderbruid?
Alle reacties Link kopieren
Je betaald toch de meneer of mevrouw (baas) van de datingsite? Of geef jij geld aan je date?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Dat zie je dus inderdaad verkeerd. En wat Return_of_kreng zegt, is een waarheid als een koe.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Djeezes, ik dacht dat ik al heel wat onzin op de forums had gezien, maar dit slaat toch wel ongeveer alles.
Alle reacties Link kopieren
er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..



Ja,maar geen betaalde sex toch!??

En hoe dom ben je als je daar in trapt...





edit: ik heb nix tegen ONS hoor,moet iedereen zelf weten en heb het zelf ook wellus gedaan vrogger...maar dan wéét je dat toch van te voren..
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 02-09-2009 15:32
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..Bedankt voor de waarschuwing!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 02 september 2009 @ 15:32:

[...]





Bedankt voor de waarschuwing!
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..Ja dat doen inderdaad alleen die mannen van de dating sites. Die dachten dat ze maar 1x mochten, daar hadden ze immers maar voor betaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..En hoe vaak gebeurt dat in de kroeg niet? echt, ik zie het verschil niet
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..



Inderdaad is wel zo, maar zoals dopey terrecht aanhaalt, dan kan buiten zo'n site ook. Een vrouw die zich registreert op zo'n site heeft zo binnen de kortste keren enkele honderden reacties. Een maan doorgaans geen enkele of een paar, en de man moet dan zelf op "jacht" gaan.

Het internet is echt niet zo verschillend van het echte leven. Het is aan de vrouwen om te weten dat er op deze manier op hen gejaagd wordt, en om er het juiste mee te doen.

Jammer wel voor héél veel vrouwen dat ze op die manier door het bos de bomen niet zien of dat ze de moed opgeven en al die reakties niet meer lezen.

En als die ene ware er dan toch tussenzit is er veel kans dat die er ook niet uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:loulou_in_da_house schreef op 02 september 2009 @ 15:30:

er zijn mannen die op dit soort sites zitten om de sex! zelf doe ik niet aan datingsites, maar ik hoor wel genoeg verhalen van vrouwen die na de sex niets meer horen van de man..

Ja en???

Die vrouwen waren daar toch zelf bij?

Nergens staat toch geschreven dat je op de eerste of tweede date met je internetter naar bed moet?



*leest als een speer regels van RP na*



En bovendien, die mannen (en vrouwen) vindt je ook in de kroeg hoor.



kwestie van gewoon iets langer je broek aanhouden als je op date bent

Leer gewoon eerst iemand kennen en anders achteraf niet gaan piepen dat het hem/haar alleen om de sex te doen was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goh, Franck, wat een diepe gedachte zo op de woensdagmiddag en buiten de Sex-pijlerT om. Lijkt inderdaad best een goed idee om als 'prikkelende stelling' op filosofisch-diepzinnige wijze in een topic op 'Relaties' te lanceren... de eerste anderhalve seconde dan.



voor postorderbruid AlettaJ.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven