Meubels uit Duitsland of België voordeliger?

04-09-2009 17:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar nieuwe meubelen en vroegen ons af of we in Duitsland en/of België wellicht voordeliger kunnen slagen? Wie weet het?



We zijn op zoek naar een hooglanswitte / wit glazen zweefdeurkast voor de slaapkamer, een hoogglans wit tv-meubel met glasplaat erbovenop, hoogglanswitte wandkast voor de studeerkamer - zie ook mijn topic [ Hoogglans witte wandkast ] - etc. etc.



Alles in een mooie kwaliteit, maar het hoeft zeker geen design te zijn. We houden wel van modern.
Ligt eraan wat je zoekt, welke soort meubels, voorkeur voor hout en welke kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Oh Sarah, jou moet ik even hebben! Weet jij waar ik baby winkels/ winkels waar ik kinderwagens ed. kan vinden in Duitsland?

Zoiets als baby-dump en Prenatal bedoel ik.



Weet dat het in die Heimat vaak een stuk goedkoper is, met veel meer keus.



Sorry TO, voor de vervuiling!
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
En voor TO. Weet niet waar je woont, maar in de buurt van Aken heb je wohnwelt Pallen.

http://www.wohnweltpallen.de/



Veel Duits spul, maar ook hele leuke meubels. Voor een veel zachtere prijs dan bij ons.
Ja, dat vind ik echt.
mamasaar, hier in de buurt heb je een grote babyone zitten

(www.babyone.de), maar ik vond ze zelf niet goedkoper voor een bugaboo (rest niet gekeken).
of

www.baby-walz.de
quote:Mamasaar schreef op 04 september 2009 @ 17:41:

Oh Sarah, jou moet ik even hebben! Weet jij waar ik baby winkels/ winkels waar ik kinderwagens ed. kan vinden in Duitsland?

Zoiets als baby-dump en Prenatal bedoel ik.



Weet dat het in die Heimat vaak een stuk goedkoper is, met veel meer keus.



Sorry TO, voor de vervuiling!Ik kan wel ff voor je kijken, welk gebied? (Groningen de grens over? Of Twente? Of bij Limburg? )
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 04 september 2009 @ 20:12:

of

www.baby-walz.de er is dus zelfs een babydancing winkel De kluswinkels, daar wist ik het bestaan al van, maar dit is nieuw voor mij.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben veel gekocht bij Heylen. Leuke spullen en qua prijs goed te doen.Ze hebben 3 winkels in Belgie en een winkel in Duitsland.

www.heylen.com
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze in de City-lijn wel wat hebben wat jullie zoeken. (vind zelf Together erg mooi)
Alle reacties Link kopieren
@Germanwings en Sarah: Het gaat me meer om de namen

Dan kan ik zelf een beetje uitvogelen waar ze zitten en eventueel langsgaan. Woon in de buurt van Eindhoven, dus grensgebied mag zijn tussen Heerlen en Nijmegen

De meeste internetwinkels leveren alleen in eigen land, zodoende.



Als ik een paar honderd euro uit kan sparen heb ik daar wel een autoritje voor over.:)
Ja, dat vind ik echt.
Lieve schat, desnoods laat je bij mij leveren Kom je de zooi maar een keer ophalen met een bakkie leut erbij

Maar ik zal ff voor je rondkijken komend weekend!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij toch een ontzettend lief ding!
Ja, dat vind ik echt.
mamasaar, beide winkels die ik genoemd hebben zitten door heel duitsland, dus mss ook wel langs de grens, dit zijn niet alleen webwinkels, als je dat zo begrepen had.
Germanwings; vaak betaal je je scheel aan verzendkosten, als je dat in NL laat bezorgen. Of het wordt helemaal niet in NL bezorgd. Dan is het hele effect van goedkoper shoppen natuurlijk weg

Daarom zei ik, kan eventueel wel hier bezorgd worden.

Mamasaar; ik ga vanavond voor je kijken, man is 4 dagen op businesstrip, dus overdag ben ik weinig online

Ik mail je anders wel even (ik kan je mail vanaf mijn angelaccount krijgen, mits dat oke is bij jou? )
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Germanwings, maar had het idd goed begrepen





Tuuuuuuurlijk mag jij dat Sarah!
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen baby...en dus ook geen interesse in babywinkels.

Alle anderen: bedankt voor de tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven