Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
woensdag 9 september 2009 om 12:53
quote:varisha schreef op 09 september 2009 @ 12:14:
Heej ladies...
leuk dat er zo geruild wordt
Gebakkie ik heb wel interesse in je kookboeken...wil je mij even mailen??viva_varisha@live.nl
oow en het boekje euro cadeautjes is ook wel heel leuk...
Hemera heb je mijn pakje al??
de rest die nog n pakje van mij verw8,het komt dr echt aan...moet nog doosjes zoeken...Ik heb je gemaild Varisha
Heej ladies...
leuk dat er zo geruild wordt
Gebakkie ik heb wel interesse in je kookboeken...wil je mij even mailen??viva_varisha@live.nl
oow en het boekje euro cadeautjes is ook wel heel leuk...
Hemera heb je mijn pakje al??
de rest die nog n pakje van mij verw8,het komt dr echt aan...moet nog doosjes zoeken...Ik heb je gemaild Varisha
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
woensdag 9 september 2009 om 12:55
quote:noa schreef op 09 september 2009 @ 12:49:
[...]
Gebakkie, je kunt ook een koffiebonenmaler nemen, weet niet precies hoe zo'n ding heet, maar als je interesse heb, dan heb ik er wel een voor je.Dank je wel Noa maar dan wordt het weer zo omslachtig koffie zetten. Mijn vriend wil graag zo'n apparaatje dat als hij 's morgens wakker wordt, hij alleen maar op het knopje hoeft te drukken zodat hij een lekkere verse bak douwe heeft. Ik ben overigens wel tevreden met de senseo hoor
[...]
Gebakkie, je kunt ook een koffiebonenmaler nemen, weet niet precies hoe zo'n ding heet, maar als je interesse heb, dan heb ik er wel een voor je.Dank je wel Noa maar dan wordt het weer zo omslachtig koffie zetten. Mijn vriend wil graag zo'n apparaatje dat als hij 's morgens wakker wordt, hij alleen maar op het knopje hoeft te drukken zodat hij een lekkere verse bak douwe heeft. Ik ben overigens wel tevreden met de senseo hoor
woensdag 9 september 2009 om 12:57
Foto van de pumps Sharry!!
Gebakkie; ik heb niet echt foto's van de ruilspullen op het moment. Moet me er weer eens in gaan verdiepen maar ik heb niet zo veel meer. Kleding in grote maten heb ik misschien wel, ik heb nog wat schoenen in maat 39/40, maar dat moet je net passen, en nog wat sieraden, maar ik ben grotendeels door mijn ruilspul heen.
Ohja, en nog een paar dvd's waar ik de titel van op moet zoeken (Mimic, Heaven's Gate, die sowieso geloof ik).
Gebakkie; ik heb niet echt foto's van de ruilspullen op het moment. Moet me er weer eens in gaan verdiepen maar ik heb niet zo veel meer. Kleding in grote maten heb ik misschien wel, ik heb nog wat schoenen in maat 39/40, maar dat moet je net passen, en nog wat sieraden, maar ik ben grotendeels door mijn ruilspul heen.
Ohja, en nog een paar dvd's waar ik de titel van op moet zoeken (Mimic, Heaven's Gate, die sowieso geloof ik).
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 september 2009 om 13:01
Iets weerhoud mij er telkens van om weer te gaan ruilen.. Die pakjes die maar niet bezorgd worden, mensen die niet terugmailen etc. Plus het hele voorval een tijdje geleden. Dat alles weerhoud mij ervan, wat ik toch wel jammer vind.
Vond het altijd wel gezellig om hier te ruilen plus dat ik nog wel het een en ander heb liggen
Maar toch. Kweenie.
Vond het altijd wel gezellig om hier te ruilen plus dat ik nog wel het een en ander heb liggen
Maar toch. Kweenie.
woensdag 9 september 2009 om 13:03
woensdag 9 september 2009 om 13:03
Jammer Schravel, het lijkt er toch op de de "oude garde" weer wat te ruilen heeft.
Ik herken het wel hoor, ik was hier ook weg, en ben maanden weggeweest. Baal zelf vooral van de postbodes die pakjes pikken. Ik heb er een aantal zelf niet ontvangen en twee van mij zijn nooit aangekomen.
Vooral als je de verzender bent voel je je ZO lullig... Maar ja, aan de andere kant is het ook gewoon LEUK, toch nog.
Ik herken het wel hoor, ik was hier ook weg, en ben maanden weggeweest. Baal zelf vooral van de postbodes die pakjes pikken. Ik heb er een aantal zelf niet ontvangen en twee van mij zijn nooit aangekomen.
Vooral als je de verzender bent voel je je ZO lullig... Maar ja, aan de andere kant is het ook gewoon LEUK, toch nog.
woensdag 9 september 2009 om 13:05
Nou wat ik eigenlijk zoek is een dikke bos kunstbloemen voor in een hoge vaas. Het liefst een gecombineerde fleurige bos. Ik weet, die zijn niet goedkoop maar misschien kan je er wel aan komen? Ze hoefen echt niet van echt zijde te zijn maar als het maar een mooie bos is voor op een eettafel. De Harry Potter boeken zijn allemaal splinternieuw en die waren geloof ik ¤20,- per stuk dus dat was ook niet echt goedkoop.
woensdag 9 september 2009 om 13:07
Gaaf hoor. Ik heb een buurjongetje van twee die dat geweldig zou vinden, vandaar.
Gebakkie; die bloemen, ik zou niet weten hoe ik daar aan moet komen eigenlijk. Waar háál je zoiets? Weet ook niet wat het kost? Is zoiets nog leuk om te kopen?
Enne, zijn er andere dingen die je wilt?
Gebakkie; die bloemen, ik zou niet weten hoe ik daar aan moet komen eigenlijk. Waar háál je zoiets? Weet ook niet wat het kost? Is zoiets nog leuk om te kopen?
Enne, zijn er andere dingen die je wilt?
woensdag 9 september 2009 om 13:11
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:07:
Gaaf hoor. Ik heb een buurjongetje van twee die dat geweldig zou vinden, vandaar.
Enne, zijn er andere dingen die je wilt?Oh oke nee je moet het niet gaan kopen joh, misschin kan ik wel een bos van mijn moeder lenen. Ehw...wat ik ook nodig heb is een werkende printer.
Enne, zijn er andere dingen die je wilt?Oh oke nee je moet het niet gaan kopen joh, misschin kan ik wel een bos van mijn moeder lenen. Ehw...wat ik ook nodig heb is een werkende printer.
woensdag 9 september 2009 om 13:17
Ik woon BIJNA in Overijssel.
Mijn mailadres is trouwens marelsmarels@live.nl
Vallen je schoenen als een grote of als een kleine 39?
Gebakkie; mail me ook maar even, dan ga ik wat foto's maken en je doormailen!
Mijn mailadres is trouwens marelsmarels@live.nl
Vallen je schoenen als een grote of als een kleine 39?
Gebakkie; mail me ook maar even, dan ga ik wat foto's maken en je doormailen!
woensdag 9 september 2009 om 13:18
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:09:
Hahaha, geen interesse dus Fladder? Je mag hem zo hebben hoor, ik hoef er niks voor terug, als je er voor op 1 adres nog één nodig hebt.
Nee helaas, zou hem best willen hebben, maar dan in de UK, dat is wat lastig lijkt me!
In NL zijn we al voorzien.
Hahaha, geen interesse dus Fladder? Je mag hem zo hebben hoor, ik hoef er niks voor terug, als je er voor op 1 adres nog één nodig hebt.
Nee helaas, zou hem best willen hebben, maar dan in de UK, dat is wat lastig lijkt me!
In NL zijn we al voorzien.
woensdag 9 september 2009 om 13:19
Ik loog over mijn mailadres; marelsmarels@gmail.com
Zal eens kijken wat het kost om naar de UK op te sturen Fladder, wie weet valt dat mee!
Zal eens kijken wat het kost om naar de UK op te sturen Fladder, wie weet valt dat mee!