Niet lullen maar ruilen: de zooizone.

18-04-2009 10:44 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
T is simpel... de een heeft wat wat de ander graag wil... er mag alleen geruild worden, of weggegeven... geen geld!!!

hou het simpel!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:varisha schreef op 09 september 2009 @ 12:14:

Heej ladies...

leuk dat er zo geruild wordt :D

Gebakkie ik heb wel interesse in je kookboeken...wil je mij even mailen??viva_varisha@live.nl

oow en het boekje euro cadeautjes is ook wel heel leuk...

Hemera heb je mijn pakje al??

de rest die nog n pakje van mij verw8,het komt dr echt aan...moet nog doosjes zoeken...Ik heb je gemaild Varisha
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:noa schreef op 09 september 2009 @ 12:49:

[...]

Gebakkie, je kunt ook een koffiebonenmaler nemen, weet niet precies hoe zo'n ding heet, maar als je interesse heb, dan heb ik er wel een voor je.Dank je wel Noa maar dan wordt het weer zo omslachtig koffie zetten. Mijn vriend wil graag zo'n apparaatje dat als hij 's morgens wakker wordt, hij alleen maar op het knopje hoeft te drukken zodat hij een lekkere verse bak douwe heeft. Ik ben overigens wel tevreden met de senseo hoor
Heeft iemand boeken van de Shopaholic serie voor mij en wil ze ruilen?
Foto van de pumps Sharry!!

Gebakkie; ik heb niet echt foto's van de ruilspullen op het moment. Moet me er weer eens in gaan verdiepen maar ik heb niet zo veel meer. Kleding in grote maten heb ik misschien wel, ik heb nog wat schoenen in maat 39/40, maar dat moet je net passen, en nog wat sieraden, maar ik ben grotendeels door mijn ruilspul heen.

Ohja, en nog een paar dvd's waar ik de titel van op moet zoeken (Mimic, Heaven's Gate, die sowieso geloof ik).
668, the neighbour of the Beast
Oh, en als je iets wilt wat ik niet opgenoemd heb kan ik proberen er aan te komen natuurlijk!
Iets weerhoud mij er telkens van om weer te gaan ruilen.. Die pakjes die maar niet bezorgd worden, mensen die niet terugmailen etc. Plus het hele voorval een tijdje geleden. Dat alles weerhoud mij ervan, wat ik toch wel jammer vind.

Vond het altijd wel gezellig om hier te ruilen plus dat ik nog wel het een en ander heb liggen

Maar toch. Kweenie.
Ik ben er inmiddels gewoon te lui voor op een paar megadingen na die nog wegmoeten. Ik heb hier namelijk nog een little tikes vrachtwagen, deze

Als iemand nog wat interessants heeft (ik ben vooral van de series op dvd) dan hoor ik het wel. Of ecco's maat 42 of iets anders leuks.
Jammer Schravel, het lijkt er toch op de de "oude garde" weer wat te ruilen heeft.

Ik herken het wel hoor, ik was hier ook weg, en ben maanden weggeweest. Baal zelf vooral van de postbodes die pakjes pikken. Ik heb er een aantal zelf niet ontvangen en twee van mij zijn nooit aangekomen.

Vooral als je de verzender bent voel je je ZO lullig... Maar ja, aan de andere kant is het ook gewoon LEUK, toch nog.
Die is gaaaaaf Zwieb!!!

Hoe groot is die dan wel niet?!
Nou wat ik eigenlijk zoek is een dikke bos kunstbloemen voor in een hoge vaas. Het liefst een gecombineerde fleurige bos. Ik weet, die zijn niet goedkoop maar misschien kan je er wel aan komen? Ze hoefen echt niet van echt zijde te zijn maar als het maar een mooie bos is voor op een eettafel. De Harry Potter boeken zijn allemaal splinternieuw en die waren geloof ik ¤20,- per stuk dus dat was ook niet echt goedkoop.
Oh ik denk net geen meter lang. Er kunnen twee kinderen op (tot 100 kilo) of een kind en een ouder met zeer korte beentjes Niet kapot te krijgen, dat ding is te vinden op elk kdv vanwege de stevigheid.
He Marels, even overlegd met man maar hij heeft net een koffie-apparaat gekocht! (we wonen momenteel zo'n beetje in 2 huizen, lang verhaal, maar daardoor wist ik dit dus niet!)
Gaaf hoor. Ik heb een buurjongetje van twee die dat geweldig zou vinden, vandaar.

Gebakkie; die bloemen, ik zou niet weten hoe ik daar aan moet komen eigenlijk. Waar háál je zoiets? Weet ook niet wat het kost? Is zoiets nog leuk om te kopen?

Enne, zijn er andere dingen die je wilt?
Hahaha, geen interesse dus Fladder? Je mag hem zo hebben hoor, ik hoef er niks voor terug, als je er voor op 1 adres nog één nodig hebt.
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:07:

Gaaf hoor. Ik heb een buurjongetje van twee die dat geweldig zou vinden, vandaar.

Gebakkie; die bloemen, ik zou niet weten hoe ik daar aan moet komen eigenlijk. Waar háál je zoiets? Weet ook niet wat het kost? Is zoiets nog leuk om te kopen?

Enne, zijn er andere dingen die je wilt?Oh oke nee je moet het niet gaan kopen joh, misschin kan ik wel een bos van mijn moeder lenen. Ehw...wat ik ook nodig heb is een werkende printer.
Oh ja wat kleding en schoenen betreft, ik heb beide maat 38
Hahaha, ik HAD een werkende printer, die heb ik weggegeven... Schiet alweer niet op dus.

Zit te denken, eigenlijk heb ik ook alleen die eerste HP nodig. Verder kun je er beter een ander blij mee maken!
Zal wel even een foto maken.

Anders mag je ook even je emailadres sturen dan kan ik je de foto van de pumps toesturen.
Oh ik vergat het te zeggen. Misschien zou je foto's kunnen neerzetten van je sieraden? dat is natuurlijk altijd leuk
Zowel wat kleding als wat schoenen betreft hebben we een iets andere maat dus
Ik weet niet of er mensen zijn die in Overijssel wonen, anders kan je ook altijd spulletjes komen ophalen. Grote dingen is namelijk een beetje moeilijk om te versturen :-)
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:14:

Zowel wat kleding als wat schoenen betreft hebben we een iets andere maat dus Weet niet wat van maat je hebt? Mijn moeder had erg leuke kleding in maat 42/44 of 46.
Ik woon BIJNA in Overijssel.

Mijn mailadres is trouwens marelsmarels@live.nl

Vallen je schoenen als een grote of als een kleine 39?

Gebakkie; mail me ook maar even, dan ga ik wat foto's maken en je doormailen!
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:09:

Hahaha, geen interesse dus Fladder? Je mag hem zo hebben hoor, ik hoef er niks voor terug, als je er voor op 1 adres nog één nodig hebt.

Nee helaas, zou hem best willen hebben, maar dan in de UK, dat is wat lastig lijkt me!

In NL zijn we al voorzien.
Ik loog over mijn mailadres; marelsmarels@gmail.com

Zal eens kijken wat het kost om naar de UK op te sturen Fladder, wie weet valt dat mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven