hoe weet ik of hij me leuk vindt?

20-09-2009 17:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet ik nou of hij me leuk vindt?



Er is een jongen die ik al een tijdje best wel leuk vind.. maar nou weet ik niet of hij me leuk vind.

Soms kijkt hij de hele tijd als ik binnen kom, en langs loopt...

Soms zegt hij hoi hoi en doei doei op een hele lieve toon....

Laatst waren er mensen, en toen kwam ik aan lopen en toen ging hij heel stoer praten...

Soms kijkt hij me aan.. net iets te lang, lijkt wel....

En dan een andere keer is hij wat.. botter met het gedag zeggen..

en dan is hij aan de telefoon en kom ik eraan lopen en praat hij heel zachtjes en gaat naar binnen

Ik weet het dus niet...

Ik wil niet op hem afstappen en uitgelachen worden...

en nog een vraagje aan jullié;

hoe kan ik een verpletterende indruk maken .....



alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
gewoon vragen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik denk dat Sum je wel kan helpen...



Oh en als hoi hoi het nieuwe haaaaaaaaaaaaaaaai is, dan zit je gebakken
Alle reacties Link kopieren
als ie haaaaaaaaaaaai zegt met meer dan 6 a's.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lemonbee schreef op 20 september 2009 @ 17:35:

en dan is hij aan de telefoon en kom ik eraan lopen en praat hij heel zachtjes en gaat naar binnen





Dubieuze zin..

En waar speelt dit alles zich af? Op het schoolplein (niet lullig bedoeld)? Of in de kroeg?
Alle reacties Link kopieren
Oh Ivy was me voor





een verpletterende indruk maar je door een aanloop te nemen en keihard op m te springen.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je Lemonbee?

Klinkt een beetje puberaal (bedoel ik niet rottig )



Kun je hem niet opzoeken op hyves en als vriendje toevoegen,krabbel je een leuk berichtje...en voila...eerste stap gezet!
Alle reacties Link kopieren
eens met binkie, gewoon vragen.



Of hoi hoi het nieuwe haaaaaaaaaai is... het kan ook het het nieuwe dag dag zijn....
Alle reacties Link kopieren
Als ik de OP lees, krijg ik het idee dat de jongen in kwestie de TO leuk vind, maar niet altijd even zeker is van zijn zaak. TO, ik kan me voorstellen dat hij veel liever gedag zegt als er geen andere collega's bij zijn.
Alle reacties Link kopieren
is er gesproken over collega's?
quote:Lemonbee schreef op 20 september 2009 @ 17:35:

hoe kan ik een verpletterende indruk maken .....



Mannen (dus ook jongens) houden van jagen. In de meest negatieve scenario; als je ze niet laat jagen maar als een mak lam voor hem gaat liggen, dan pakt hij je en laat je pas los wanneer hij klaar met je is. Tegen die tijd ben je lamgeslagen, leeggezogen en ga je ongetwijfeld liefdesverdriet krijgen want hij heeft dan zijn interesse in je verloren en stapt hij net zo makkelijk weer over naar een ander.



In de meest positieve scenario; als hij jou ook leuk vindt en oprecht is, dan speelt hij niet met je gevoelens.



Wees niet arrogant of onbereikbaar maar ook niet wanhopig leuk, lief en aardig. Hopelijk kom je er dan achter wat hij van jou vindt en of hij goede bedoelingen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:busylife schreef op 20 september 2009 @ 17:48:

is er gesproken over collega's?Je hebt gelijk, ik nam gewoon aan dat het een collega was (was ander topic) Lees andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ColeTurner schreef op 20 september 2009 @ 17:47:

Als ik de OP lees, krijg ik het idee dat de jongen in kwestie de TO leuk vind, maar niet altijd even zeker is van zijn zaak. TO, ik kan me voorstellen dat hij veel liever gedag zegt als er geen andere collega's mensen bij zijn.
Alle reacties Link kopieren
sorry, was niet onaardig bedoeld.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 september 2009 @ 17:45:

een verpletterende indruk maar je door een aanloop te nemen en keihard op m te springen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 20 september 2009 @ 17:50:

[...]





Mannen (dus ook jongens) houden van jagen. In de meest negatieve scenario; als je ze niet laat jagen maar als een mak lam voor hem gaat liggen, dan pakt hij je en laat je pas los wanneer hij klaar met je is. Tegen die tijd ben je lamgeslagen, leeggezogen en ga je ongetwijfeld liefdesverdriet krijgen want hij heeft dan zijn interesse in je verloren en stapt hij net zo makkelijk weer over naar een ander.



In de meest positieve scenario; als hij jou ook leuk vindt en oprecht is, dan speelt hij niet met je gevoelens.



Wees niet arrogant of onbereikbaar maar ook niet wanhopig leuk, lief en aardig. Hopelijk kom je er dan achter wat hij van jou vindt en of hij goede bedoelingen heeft.





eeh waarop baseer je dat alle mannen zo zijn?

Ik ben geen echte jager en ik heb het liefste duidelijkheid.

Vind ik een vrouw leuk zal ik dat kenbaar proberen te maken wijst ze me af prima dan houd het op.

Wil ze me wel dan is dat helemaal top.

Ik ben ds niet een jager en ik zie een vrouw ook niet als prooi.

Maar misschien dat ik daarom zo weinig relaties gehad heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 september 2009 @ 17:45:

Oh Ivy was me voor





een verpletterende indruk maar je door een aanloop te nemen en keihard op m te springen.





Ik zou als man door zo een actie waarschijnelijk wel een verpletterende indruk gekregen hebben ;)

Zou de vrouw in kwestie dan ook zeker beter willen leren kennen
Alle reacties Link kopieren
De jongen in kwestie heeft misschien niet zo'n ontwikkeld jagersinstinct. Ik houd er niet van als een vrouw mij al te agressief benaderd en dat zal voor meer mannen gelden. Dat staat los van het hele jager gedoe.



Probeer de jongen in kwestie subtiel te benaderen. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn op het forum, die daar goede tips over kunnen geven.
Een soortgelijk verhaal heb ik hier een maand of 2 (?) geleden ook eens gelezen... Ging ook om een collega die bepaalde signalen gaf.

Weet eigenlijk niet hoe dat is afgelopen...



*gaat zoeken*
Alle reacties Link kopieren
dat heeft niks met jou te maken, deze jongen heeft criminele zaakjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 20 september 2009 @ 18:23:

dat heeft niks met jou te maken, deze jongen heeft criminele zaakjes. Ik denk het ook!
Alle reacties Link kopieren
Het zou zomaar kunnen, scherp opgemerkt Meds
hier!! help vindt hij me leuk??????



(hij sprak ook zachtjes! )



(en zegt ook doei doei en hoi hoi ....ben jij het AngelWhitout...?)
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 september 2009 @ 18:45:

hier!! help vindt hij me leuk??????



(hij sprak ook zachtjes! )



(en zegt ook doei doei en hoi hoi ....ben jij het AngelWhitout...?)



Zo jij hebt een goed geheugen!

Het is wel dezelfde schrijfstijl....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
quote:Iris27 schreef op 20 september 2009 @ 18:52:

[...]





Zo jij hebt een goed geheugen!

Het is wel dezelfde schrijfstijl....De reacties zijn iig wél van dezelfde strekking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven