'Spelletjes' vrijgezellenfeest?

22-09-2009 17:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik organiseer een vrijgezellenfeestje voor mijn vriendinnetje. De invulling van de dag heb ik zowat rond maar ik wil graag 's avonds tijdens het stappen wat 'activiteiten' bedenken voor de bruid. We gaan een soort van kroegentocht doen, maar om te voorkomen dat het alleen maar doelloos zuipen wordt, wilde ik wat spelletjes doen. De bruid is een beetje een schuchter type die er niet zo van houdt in het middelpunt te staan, en ik wil haar dan ook geen lullige dingen laten doen zoals labels uit boxershorts van vreemde mannen knippen (zou ik wel leuk vinden maargoed :-)) of dat soort dingen. Wie heeft ludieke suggesties, die voor de rest van het gezelschap ook leuk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Spelletjes in een kroeg?



Ehm..

Het bierspel?
Alle reacties Link kopieren
Spelletjes tijdens een vrijgezellenfeestje zijn altijd lullig als je er niet van houdt in de belangstelling te staan..



Hou je er rekening mee dat het háár feestje is en het wel leuk zou zijn als ze er plezier aan beleeft?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ga lasergamen, paintballen of karten ipv suf in de kroeg zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met himalaya. Je kunt bijvoorbeeld wel iets anders bijzonders doen met de bruid to be. Stel dat je met de vriendinnen een boekje wilt maken met een persoonlijke tekst of foto, dan geef je aan het begin van de kroegentocht een lege ringmap mee en krijgt de bruid in elke kroeg een blad of een aandenken van een vriendin, na het consumeren van een alcoholische drank.



Je kunt ook groepsactiviteiten verzinnen per kroeg, bijvoorbeeld een korte workshop cocktails maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 22 september 2009 @ 18:36:

Ga lasergamen, paintballen of karten ipv suf in de kroeg zitten!JA, nog beter!
Iets anders dan een spelletje: Ik kreeg op mijn vrijgezellenfeest een hele stapel kadootjes. Ik moest ze uitpakken en dan raden van wie ik het gekregen had. Iedereen koopt of maakt dus iets waaraan de bruid kan zien van wie het komt. Zo kreeg ik en fles hele goedkope vruchtenwijn van een vriendin met wie ik dat vroeger dronk. Een zelfgemaakte poster van een vriendin, dat soort dingen. Misschien leuk om in elke kroeg een kadootje te geven en haar dan te laten raden?
Zo'n boekje kreeg ik ook Cole! Dat kreeg ik op de bruiloft aangeboden met van alle meiden van het vrijgezellenfeest een stuk met foto's, herinneringen en ook waarom we vriendinnen zijn etc. Heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ColeTurner schreef op 22 september 2009 @ 18:39:

Ik ben het eens met himalaya. Je kunt bijvoorbeeld wel iets anders bijzonders doen met de bruid to be. Stel dat je met de vriendinnen een boekje wilt maken met een persoonlijke tekst of foto, dan geef je aan het begin van de kroegentocht een lege ringmap mee en krijgt de bruid in elke kroeg een blad of een aandenken van een vriendin, na het consumeren van een alcoholische drank.



Je kunt ook groepsactiviteiten verzinnen per kroeg, bijvoorbeeld een korte workshop cocktails maken?Ja hallo, dan blijft er niets meer over voor het ABC op het huwelijksfeest
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 22 september 2009 @ 18:41:

Zo'n boekje kreeg ik ook Cole! Dat kreeg ik op de bruiloft aangeboden met van alle meiden van het vrijgezellenfeest een stuk met foto's, herinneringen en ook waarom we vriendinnen zijn etc. Heel leuk.Precies mijn punt.
Alle reacties Link kopieren
@Zwieber: Dat scheelt weer een aanbiedingstoespraak van 20 minuten in het meestal toch al overvolle programma op de trouwdag zelf.
Ik heb een paar erg actieve vriendinnen Zwieber. Ze hebben ook nog een ontbijt geregeld een week nadat we terug kwamen van de huwelijksreis. Stonden ze ineens zondagochtend op de stoep met tassen vol boodschappen! En toen kregen we nog een boekje met allerlei foto's van beide vrijgezellenfeesten. Ook weer heel erg leuk. Maar heeft weinig met het topic te maken...



Een speech kregen we niet bij het boekje, was geen gelegenheid voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven