Niet lullen maar ruilen: De zooizone deel II

10-09-2009 07:52 2353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier vinden jullie het vorige topic!

Ik ben zo vrij geweest om het topic opnieuw te openen aangezien het vorige topic de 3000 posts heeft overschreden.

--------------------------------------------------------------------------------

T is simpel... de een heeft wat wat de ander graag wil... er mag alleen geruild worden, of weggegeven... geen geld!!!

Er gebeurde wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:Sarah Scott schreef op 22 september 2009 @ 22:03:

[...]

Heb er nu 5. Wanneer is die actie afgelopen? Kom je ze na de tijd een keertje ophalen? Kom je hier maar een keertje koffieleuten als je toch boodschappen doet

boodschappen doen we vaak met het hele gezin daar op zaterdag, dus dat is niet handig.

Maar ik kan best op een vrije ochtend bij je langs komen.

Gezellig!

Ik ga even kijken hoelang de aktie nog duurt, heb geen idee!
quote:@Makeupyourmind, ik heb je boek vandaag binnen gekregen!!! Dank je wel.

Mooi zo! Ik hoop dat jouw boek vandaag binnenkomt?!

Ik heb nog behoorlijk wat kleding/schoenen/accessoires in de aanbieding:

En ook nog een boel boeken
Die gogo's actie loopt nog 10 dagen
quote:makeupyourmind schreef op 23 september 2009 @ 09:38:

[...]

Hey makeup, leuk dat we eruit zijn gekomen! Ik stuur morgen het pakketje op he, ik zal je het pakketnummer dan ook doormailen zodat je hem via track&trace kan volgen.

Ik ben benieuwd!!
quote:Gebakkie schreef op 23 september 2009 @ 09:39:

Die gogo's actie loopt nog 10 dagenHuh, echt? Dat is dan wel een hele korte aktie.....
Ooooh ik heb het fout, ik zag ergens staan nog 10 dagen....ik weet niet wat ze daar dan mee bedoelde. Maar ik zie nu op de website dat je ze krijgt bij de C1000 t/m 10 oktober.

[...]

En ook nog een boel boekenMisschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens maten bij staan.

[...]

Ik hoop het ook!

Welke maat is de kleding? En de schoenen? Das wel zo handig om te vermelden.....
Hihi Zwieb, same thoughts......
quote:makeupyourmind schreef op 17 september 2009 @ 11:45:

Wat een leuk initiatief dit topic....heb hem niet helemaal teruggelezen hoor, was me iets teveel tekst

Ik heb zelf (goede) kleding in maat 38/40 voor de liefhebster, varierend van t-shirts tot blousjes tot rokjes en broeken......

Ook nog diverse tasjes en kettingen in de aanbieding!

Wat zou ik ervoor terugwillen....mmmm, boeken (thrillers/romans/chicklits) zijn altijd welkom of andere kleding in maat 38/40....of stel iets anders leuks voor!Zwieber, hier staat dat de kleding maat 38/40 is.
quote:vlinder1987 schreef op 23 september 2009 @ 09:03:

[...]

hey queen, is dat die stapel die ik jou gestuurd had? leuk dat nu iemand anders ze weer kan lezen.Idd maar dan aangevuld met nieuwe exemplaren want ik ben er nu ook lid van(ouders...) en koop ook de viva/flair mama
quote:Tallulah schreef op 21 september 2009 @ 19:31:

Is er nog iemand die ik blij kan maken met de Suske en Wiske stickers van o.a. de Sanders, Coop en Supercoop?

En de puzzelstukjes die je nu bij AH krijgt?De S&Wstickers zijn hier van harte welkom! Je mag me mailen: lisey@live.nl
@ Gebakkie: heb je de software van Adobe Photoshop nog? Zou graag met je willen ruilen.

Goed initiatief van het speelgoed! Ik ga eens kijken wat ik mijn dochter afhandig kan maken
quote:Lisey schreef op 23 september 2009 @ 12:41:

@ Gebakkie: heb je de software van Adobe Photoshop nog? Zou graag met je willen ruilen.

Goed initiatief van het speelgoed! Ik ga eens kijken wat ik mijn dochter afhandig kan maken Ja natuurlijk heb ik die nog. Het is wel een kopie he maar wel een kopie van de legale versie dus. Wat heb je te ruil?
hopelijk doet mijn link het nu wel.

http://www.mijnalbum.nl/Album=JBGYW73B

hmzz snap er niks van, maar als je de link kopiert en in adresbalk plakt dan doet die het wel..
quote:Zwieber schreef op 23 september 2009 @ 10:13:

[...]

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens maten bij staan.

Sorry...had ik wel in m'n vorige berichtje gezet, maar in deze vergeten.

Kleding is allemaal maat 38/40, schoenen maat 40.
quote:Alinta schreef op 23 september 2009 @ 14:02:

hopelijk doet mijn link het nu wel.

[URL="http://www.mijnalbum.nl/Album"]http://www.mijnalbum.nl/Album=JBGYW73B[URL]

hmzz snap er niks van, maar als je de link kopiert en in adresbalk plakt dan doet die het wel..

@Alinta: zou graag dat boek "misleid" wel van je willen hebben....

Heb boeken/kleding/schoenen/kettingen terug zie deze links:

Boeken

Kleding/schoenen/kettingen
hoi..

ik zou dan graag het boek lipstick en luiers terug willen als je die nog hebt.
quote:Alinta schreef op 23 september 2009 @ 14:20:

hoi..

ik zou dan graag het boek lipstick en luiers terug willen als je die nog hebt.

Dat is prima!

Mail me maar op makeupyourmind@live.nl dan wisselen we onze adressen uit!
quote:Gebakkie schreef op 23 september 2009 @ 09:41:

[...]

Hey makeup, leuk dat we eruit zijn gekomen! Ik stuur morgen het pakketje op he, ik zal je het pakketnummer dan ook doormailen zodat je hem via track&trace kan volgen.

Ik ben benieuwd!!Ik kan jouw pakje pas vrijdag of zaterdag op de post doen, ik mail je dan ook het pakketnummer door!
Dubbel....
quote:makeupyourmind schreef op 23 september 2009 @ 14:48:

[...]

Ik kan jouw pakje pas vrijdag of zaterdag op de post doen, ik mail je dan ook het pakketnummer door!Is prima hoor
hallo.. Is er toevallig nog iemand hier die nog een mp3 speler in de kast heeft liggen waar je niks meer mee doet.. Ik ga namelijk binnenkort proberen te starten met hardlopen en ben daarom op zoek naar een oude mp3 speler.. Laat maar even weten wat je er voor terug wilt...
quote:Alinta schreef op 23 september 2009 @ 17:36:

hallo.. Is er toevallig nog iemand hier die nog een mp3 speler in de kast heeft liggen waar je niks meer mee doet.. Ik ga namelijk binnenkort proberen te starten met hardlopen en ben daarom op zoek naar een oude mp3 speler.. Laat maar even weten wat je er voor terug wilt...Ik heb wel een telefoon liggen die ook als mp3 speler gebruikt kan worden. De telefoon is deels defect, de ringtones doen het niet meer d.w.z. dat er geen geluid meer uit komt als er gebeld wordt maar mp3 speelt hij wel gewoon af. Er kan aardig wat muziek op gezet worden, volgens mij 1 of 2 GB
Ik heb het setje even opgezocht, het is een Sony Ericsson W890i Sparkling Silver.

De telefoon is wel wat krasserig maar doet het gewoon goed op de beltoon na dan. Misschien ken je wel iemand die handig is en hem kan repareren? Dan kan je hem ook als telefoon gebruiken

Ik heb het compleet met oordopjes, oplader, software, gebruiksaanwijzing, batterij en datakabel. Het is de Sony Ericsson Music dus deze heeft alles te bieden op het gebied van muziek.

Ik baalde ervan dat hij geen geluid meer maakt als ik gebeld wordt want ik vond het een supertoestel, nu heb ik een Nokia. Gelukkig loopt mijn contract bijna af dus dan kies ik echt weer voor een Sony Ericsson mét mp3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven