Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen/laarsjes met een kleurtje!

27-09-2009 11:59 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, zoals bijna iedere winter, op zoek naar mooie laarzen of enkellaarsjes in stevige kleuren. Dus niet in zwart, grijs, bruintinten, maar in rood, paars, groen etc. Ik heb al wel gezocht op bv. Wehkamp, maar daar stonden niet echt mooie exemplaren bij.

Wie heeft er al gewinkeld voor schoenen en heeft tips ?
Zie de advertentie hieronder!

Gogle ads.
o, nu geen afbeelding meer met gekleurde laarzen. Raar.
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, volgens mij zie je ze alleen vóór je je berichtje plaatst, daarna zijn ze weg (die google-adds). Ik zie ze ook nu, maar dat zijn Uggs. Niet zo míjn smaak



Ik zie juist óveral gekleurde laarzen: Invito, Sascha, Le Ballon, Dolcis. Waar niet...?
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Wat soort laarzen zoek je eigenlijk. Hoge laarzen, enkellaarsjes, cowboy laarzen, elegante laaren, groffe laarzen, laarzen met hak, suede, lak, leer etc? Is makkelijker advies geven.
Bij van Haren.........



Heb er zelf een paar paarse enkellaarsjes gekocht maar ze hebben ook blauwe laarzen die wat hoger zijn.



Weet niet in wat voor prijsklaase je zoekt. Als het ook nog echt leer enz moet zijn.........dan heb je niks aan deze tip
Alle reacties Link kopieren
Ik heb knalroze halfhoge laarzen gekocht, van suède met hoge hak, bij de Amigo. Zijn heel leuk maar wel een beetje lastig combineren



Hebben ze bij Omoda niks?
Ja inderdaad, gekleurde laarzen zie je nu echt over al, bijvoorbeeld ook bij Ab Donkers, gewoon even goed zoeken.



CoffeePot die laarzen klinken echt geweldig! Lijkt me ook heel erg leuk met alleen rustige kleuren aan, bijvoorbeeld zwart en dan die laarzen laten knallen.



Hoe vond je die hardroze laarzen van K3 gisterenavond? Ik vond ze heel leuk. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb petrolblauwe enkellaarsjes gekocht bij Dolcis.

Met een hak van 6 cm en (namaak)suede.



Dolcis,Petrol laarzen



Op de site kun je op kleur/maat ed zoeken en bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Cinderella.

Sasha.



Je ziet die gekleurde laarzen eigenlijk overal wel...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in de flair een paar megamooiediemoetenzalikhebben groene laarzen. Die kwamen van Mansfield, kosten wel 149 keiharde euries!
Alle reacties Link kopieren
Nelson en Peppermind
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips tot nu toe!

Ik zoek trouwens bij voorkeur kuitlaarzen, dus niet van die hele lange, maar mooie enkellaarsjes zou ook kunnen. En wel van mooi leer, mooi gemaakt en lekker lopend, met een niet te hoge hak maar ook niet plat. En geen suede.

Bij Omoda zag ik juist vooral veel bruin en zwart trouwens.

Maar ik ga eens verder snuffelen!
Alle reacties Link kopieren
ik ben al een tijdje op zoek naar rode laarzen maar tot op heden niet gevonden. Wel van die knalrode maar da's niet wat ik bedoel

Misschien bij Sascha of Le Ballon....even kijken daar van de week.
Alle reacties Link kopieren
Monique64 : Ik heb wel van het merk Gabor vrij korte laarzen gezien in een heel mooie kleur rood, zeker niet knalrood, maar ook niet bordeaux/wijnrood.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik die ook gezien heb maar wil graag lange laarzen en dan inderdaad geen bordeaux maar gewoon mooi (bessen)rood.

Morgenmiddag ga ik naar de stad....wie weet.
ik heb in mei bij de Tango paarse laarzen gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook van de gekleurde laarzen én van de kuit/enkellaarsjes. Een paar zwarte zou wel eens handig zijn, maar ik val altijd voor kleur.



Eens even zien: mijn kobaltblauwe (2 cm hak) zijn van dit seizoen en van Dolcis en een paar roomwitte (4-5 cm hak) van Omoda. Vorig jaar een paar knalrode en petrolkleurige sloblaarsjes (halfhoge hak) bij Sacha gekocht. En een paar paarse (hoge hak) bij Invito. En nog een paar rode (hoge hak) bij Van Woensel gehaald.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik heb laatst bij de Van Haren nog paars met groene pumps gekocht voor 2 tientjes.
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke rode laarzen gevonden vanmiddag maar wel 2 paar andere, grijze en paarse mochten mee naar huis Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele mooie blauwe enkellaarsjes gezien bij River Island. Kosten wel 107 euro, maar zijn wel erg mooi en van leer. Bij River Island hebben ze sowieso leuke schoenen en de laarzen zijn er niet eens al te duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de blauwe kuitlaarsjes van Dolcis gekocht, ben er superblij mee!
Alle reacties Link kopieren
Die platte met een gesp? Die heb ik nu aan.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
Jep, die, leuk zijn ze he?
Alle reacties Link kopieren
Ja, en ze lopen ook echt superlekker!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven