groepsaccomodatie NL 10 volw, 5 kids

10-10-2009 22:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie



Heeft een goede tip?



Ik ben op zoek naar een leuk huis om een weekend in te verblijven met 10 volwassenen en 5 kinderen, waarvan 3 in een campingbedje slapen.(dus: 12 bedden noodzakelijk)



In januari willen we een weekendje weg met de familie. We weten niet zo goed waar we moeten zoeken. Katjeskelder is slecht bevallen, wat een oude troep!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst op Texel iets heel leuks! even kijken of ik de site nog opgeslagen heb.
Alle reacties Link kopieren
Krim.nl.

en dan zoeken op de familiehuizen.
sunparks?



We waren twee weken geleden in zandvoort en zagen dat er ook een heel groot huis is (12 volwassenen), wellicht dat je daar wat kan schuiven met bedjes enzo?
quote:amalia schreef op 10 oktober 2009 @ 23:05:

Krim.nlDaar heb ik honderd jaar geleden een keer gezeten met een kano-weekend. ik vond het er koud. En ik haat stapelbedden.
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar deze zijn gloednieuw dus ik denk dat veel mensen over de kou hebben geklaagd

Ik weet het niet hoor, zag het op de site omdat ik ook aan het zoeken was naar grote huizen voor een vriendengroep.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 10 oktober 2009 @ 23:05:

sunparks?



We waren twee weken geleden in zandvoort en zagen dat er ook een heel groot huis is (12 volwassenen), wellicht dat je daar wat kan schuiven met bedjes enzo?Wel uitkijken met Sunparks hoor. Sommigen zijn overgenomen door Centerparcs van een ander bedrijf en erg oud en aftands.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 10-10-2009 23:09
Reden: plaatje werkt niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt iedereen toch altijd en eeuwig met die ellendige parken aanzetten? Ik weet niet wat jullie budget is maar er zijn hele leuke grote huizen te huur met alles erop en eraan. Ik zal eens even kijken wat ik kan vinden.



Moet het echt nederland zijn of is België nog een optie?



Staatsbosbeheer en heeft prachtige huizen,...Mmmm,.niet voor 15 pax geloof ik,....
Alle reacties Link kopieren
Ja, toch wel. Kijk op www.staatbosbeheer.nl en check de vakantiewoningen. Er is een combi mogelijk waarbij er 12 personen inkunnen. Over de kwaliteit zul je hier niet klagen. Zeer mooi ingericht met kwaliteit en zeer functioneel.
quote:La India schreef op 10 oktober 2009 @ 23:59:

Waarom komt iedereen toch altijd en eeuwig met die ellendige parken aanzetten?Omdat daar een zwembad bij zit
Alle reacties Link kopieren
Oh,..een zwembad? Is dat het? Maar je organiseerd toch niet een gezellig familie weekend om met z'n allen in het zwembad te zitten met 150 anderen?



Vind net wel prachtige mooie huizen voor 15-20 personen op www.bellvilla.nl Mét sauna en andere wellness zaken,... Er zijn in België wel huizen te vinden waar je een binnenzwembad erbij hebt mocht dat echt een issue zijn,.... of moet het een tropisch zwemparadijs zijn?
Hof van Saksen in Drenthe heeft een mooie familieboerderij. Wel prijzig....
Alle reacties Link kopieren
De Leemkule in Hattem. Niet nieuw maar wel schoon en netjes. 12 bedden en er zijn 2 ouder slaapkamers waar de campingbedjes kunnen staan. Het park ligt middenin de bossen dus wel erg mooi.



Niet veel faciliteiten maar wel een klein zwembad en een restaurantje en snackbar. Mooi speelveld waar je kunt sporten en waar de kinderen leuk kunnen spelen (speeltuintjes).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook bezig om voor juni iets te zoeken voor 6 volwassenen en 5 kinderen. Lastig allemaal hoor. Wat was er allemaal zo oud aan de Katjeskelder?



La India, de kinderen vinden een zwembad nou eenmaal leuk, waarom zullen ook zij niet een leuk weekend hebben? Het woord zegt het toch al. Familieweekend. Iets leuks voor de hele familie dus. En ik vind het trouwens zelf ook erg leuk om met mijn kinderen naar zo'n subtropisch zwembad te gaan.
Alle reacties Link kopieren
En Sosofie is lekker enthousiast....
Alle reacties Link kopieren
Sosofie is zeker enthousiast. Sosofie heeft echter ook nog een leven naast dit forum...



Krim.nl is prachtig, ziet er erg mooi uit en lekker veel slaapkamers ook.

HofvanSaksen ga ik even bekijken.

Sunparks had geen grote huizen.



we willen graag op een park, omdat we dat voor een weekendje wel leuk vinden. Onze kinderen (0, 2, 2, 4, 5) doe je echt een groot plezier met zo'n zwembad, net als mijn pleegbroertje van 16. Die doe je daar ook een plezier mee.

Staatsbosbeheer heb ik bij mijn favorieten gezet, maar dan voor een echte vakantie.
Alle reacties Link kopieren
[quote]franknii schreef op 11 oktober 2009 @ 09:03:

Wat was er allemaal zo oud aan de Katjeskelder?



euhm. de ene douche had een lekkende slang de andere douche viel steeds van de muur, servies ontbrak., de deur kon niet op slot, verouderd meubilair, beddengoed met gaten, vies.

Tel daarbij op een klein zwembadje wat ijs en ijskoud was en de zeer onproffessionele receptie... en daar betaal je dan 1300 euro per weekend voor, in het laagseizoen.



Ik kom er nooit meer.

De speeltuinen waren overigens wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Collega van mij is naar Marinapark in Volendam geweest, was erg enthousiast toen ze terug kwam.



Roompot - Marinapark
Ik ben t met La India eens: genoeg luxe villa's met zwembad te vinden in o.a. Belgie. Waarom moeten de behoeften van de volwassenen wijken voor dat van 'n handjevol kleine kinderen waarvan nog 'n stel babies die waarschijnlijk nog niet eens kunnen zwemmen? Een mooi compromis is dan 'n prive zwembad bij 't huisje zelf.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Elninjoo,



jij kunt het je natuurlijk niet voorstellen dat het voor MIJ ook erg leuk is om met mijn kleuter en peuter (5 en bijna 3), hun vader, hun opa en oma, mijn broer, zijn kinderen etc... in het zwembad te plonsen op zo'n superfout park.

als we eens in de twee jaar zo'n weekendje doen vinden wij zo'n park echt, echt, echt leuk.

Niet alleen voor de kinderen...
Alle reacties Link kopieren
Als ik leeftijdscategorie zie dan heeft er geeneen van de kinderen een zwemdiploma, of misschien die van 5. Tuurlijk vinden kinderen zwembaden leuk maar ik hoop van harte voor ze dat ze daar toch wel met hun ouders geregelt heen gaan en dat het geen associatie is met vakantie. Komt vaak genoeg voor dat ouders niet de moeite nemen om gewoon in het zwembad in de buurt te gaan zwemmen met hun kids maar het in de vakantie dan "helemaal goed te maken" voor ze.



Wat is er mis om als familie gezellig een flinke boswandeling te maken? Lekker samen te koken in een grote keuken in plaats van zo'n parkrestaurant te gaan zitten. Zelf wat activiteiten te verzinnen (al is de leeftijdscategorie niet echt uitdagend voor een speurtocht of een kampvuur,...) Waarom moet het entertainment altijd extern worden gezocht en zijn ouders vaak niet te porren om zelf iets te bedenken?



Goed,..da's een heel ander verhaal. Ik hoop dat je iets leuk vind Sosofie. Voor kinderen is het staatsbosbeheer huis De Duivelsberg vlakbij Nijmegen een echte aanrader. Mooi wandelgebied, pannekoekenhuis dichtbij met leuke speeltuin. Tivoli pretpartje voor de 4 en 5 jarige,....;-) erg leuk. Verder ligt het vlakbij een recreatieplas, er staat er meubilair voor kinderen in het huis. Ook goede ervaringen in het huis in Staphorst. Twee kamers met een bedstee,...prima speel en slaapplek voor kids. Maar ja, geen suptropisch zwembad,......



Veel plezier op jullie weekendje weg!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Sosofie,...ik kan me daar ook niets bij voorstellen!
Alle reacties Link kopieren
Nu maar even weer ontopic voor Sososfie ipv dat geneuzel over zwembaden. Djeezzz, ik snap daar echt niks van hoor. Bedankt voor je reactie over de Katjeskelder. Dat klinkt inderdaad niet echt leuk.

Ik heb vandaag een erg leuk Landal park gevonden met een 12 persoonshuisje.

Het heet Domein de Schatberg en ligt iets boven Venlo. Wij gaan dat in ieder geval boeken voor juni volgend jaar.

Veel leuke dingen te doen inclusief een leuk overdekt zwembad. Misschien heb je er wat aan.



Enne, Elninjoo zoveel binnen privezwembaden zijn er niet bij particuliere huisjes hoor of ze zijn waarschijnlijk niet te betalen. Ze gaat namelijk in januari!

En La India, die bos-, duin- of heidewandeling maken we zeker wel hoor. Kan het ook andersom zeggen. Wat is er mis om met zijn allen lekker te gaan zwemmen als iedereen dat leuk vindt!

He, was ik toch weer even off-topic. Kon het toch niet laten.....
anoniem_55861 wijzigde dit bericht op 11-10-2009 22:30
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
www.groepen.nl



Wij gaan elk jaar met 5 stellen en een heleboel kids (elk jaar weer een paar meer :-) ) een weekendje weg. Op deze site vind je een heleboel hele mooie en hele leuke groepshuizen. Ze hebben meestal geen zwembad, maar bijvoorbeeld wel een speeltuin, een kinderboerderijtje enz. enz.



Deze site is echt een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven