Gezondheid alle pijlers

bobbel uit vagina

28-08-2009 18:55 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een paar dagen hangt er iets uit mijn vagina dat je zo weer terug kan duwen een bobbel.als ik ga zitten voel ik het ook het is een rot gevoel!!wie heeft ook zoiets wel eens meegemaakt??
Alle reacties Link kopieren
de dokter begint a.s donderdag weer!!!ik heb een vervanger gebeld maar de assistente vond het niet noodzakelijk om te komen!!dit kon wel wachten tot mijn eigen arts weer terug was!!!!???en eigenlijk heeft ze wel gelijk een weekje langer lopen moet kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Elyssa: of het kan wachten is afhankelijk van hoeveel last JIJ ervan hebt en hoeveel zorgen JIJ je maakt. Kun je niet meer slapen van de stress die het je geeft, dan is een week wachten heeeeel lang. En dan vind ik ook dat je als patient nog eens mag bellen en uitlegt dat je er erg ongerust over bent. Meestal mag je dan wel langskomen.



Vind je zelf ook wel dat je even kunt wachten en liever zoiets met je eigen huisarts bespreekt, dan is wachten prima.



In ieder geval weet je het dus donderdag of eerder. succes bij de dokter!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
afspraak gemaakt voor donderdag!!!ik ben benieuwd wat het is!!toch wel spannend er hangt iets wat er niet hoort.
Alle reacties Link kopieren
vandaag de brief opgehaald bij de arts en heb een afspraak gemaakt met de gynaecoloog kan half oktober terecht!!de beoordeling van de huisarts is verzakking voorwand.ik ben benieuwd of dat nog op te hijsen is!!ik heb het zelf bekeken met een spiegel en tja als ik het echt mag zeggen,,,het ziet er niet uit!!!!ik word er niet echt vrolijk van!!maar er zijn ergere dingen!!
Alle reacties Link kopieren
Half oktober pas??? Sjemig...Naja succes met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent ff gek!! (sorry). Er hangt iets uit je vagina wat duidelijk niet hoort en jij accepteert een dikke maand wachten?! Trek je mond eens open, jij wilt maandag!!!



Ik had een cyste bij de ingang van mijn vagina.Dat ding groeide zo snel dat als ik had gewacht, ik niet meer zou kunnen plassen. Cyste zat ook vast aan mijn plasbuis. Het was eenpijnlijke aangelegenheid.



Anyway, ziekenhuis bellen jij!!!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
............
Alle reacties Link kopieren
ik moet 14 oktober naar de gynaecoloog,ik weet niet wie dit aan mij vraagt,het berichtje is weg!!!!nijntje?????dus ik weet nog niks!!!ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
14 okt... dat is nog even. Je hebt er niet teveel last van hopeliijk? Anders kun je altijd even de polikliniek gynaecologie bellen met de vraag of het eerder kan bv ipv uitvallers. Sterkte meid, het lijkt me echt niks zoiets....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
het doet geen pijn of zo en zo af en toe schiet het ook weer terug maar zodra ik ga lopen kom het weer en het drukt op mijn blaas.kan heel de dag plassen!!!dat is wel lastig!!
Alle reacties Link kopieren
even een berichtje voor tuffers!!!hoe is het nu met je moeder??ik heb dus een voorkant verzakking en een baarmoeder verzakking toemaar.vanmiddag bij de bekkenbodum mevrouw geweest en ik schrok eigenlijk wel de baarmoeder moet er ook uit of een ring maar dat lijkt me niks!!ik moet eerst 2 keer naar de uroloog voor onderzoek iets met slangetjes herken je dit???ik moet er geloof ik niet te licht over denken!!ik hoor van je!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig zeg!



Weet je nog de naam van het onderzoek? Want dan kan je het op internet ook even opzoeken..?



Denk er idd maar niet te licht over, zijn volgens mij best ingrijpende operaties! Maar gelukkig kunnen ze het verhelpen moet je maar denken!



Succes aankomende tijd
Alle reacties Link kopieren
Baarmoeder eruit? Dat lijkt me sterk overdreven voor een verzakking. Ze kunnen de boel operatief prima "ophijsen" en weer vastzetten. Een ring houdt de baarmoeder op zijn plaats. Als ze een ring voorstellen is de verzakking niet zo ernstig dat de baarmoeder verwijderd zou moeten worden.



Bedoel je een urodynamisch onderzoek? Daarbij krijg je een slangetje in je blaas en een slangetje in je anus. Je blaas wordt met water gevuld en dat moet je er uit plassen, daarbij meten ze oa je blaasinhoud, wanneer je aandrang krijgt, afsluiting van de blaas, manier van plassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst een ring proberen en als dat niks is, kun je altijd nog een operatie overwegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 20 oktober 2009 @ 18:15:

Baarmoeder eruit? Dat lijkt me sterk overdreven voor een verzakking. Ze kunnen de boel operatief prima "ophijsen" en weer vastzetten. Een ring houdt de baarmoeder op zijn plaats. Als ze een ring voorstellen is de verzakking niet zo ernstig dat de baarmoeder verwijderd zou moeten worden.



Bedoel je een urodynamisch onderzoek? Daarbij krijg je een slangetje in je blaas en een slangetje in je anus. Je blaas wordt met water gevuld en dat moet je er uit plassen, daarbij meten ze oa je blaasinhoud, wanneer je aandrang krijgt, afsluiting van de blaas, manier van plassen.het onderzoek heet Cystoscopie met dit onderzoek kan de uroloog de blaas en de plasbuis van binnen bekijken.dit onderzoek is nodig voordat de gynaecoloog aan de slag gaat!!en een ring wordt toch afgeraden in mijn geval!!misschien dat iemand hetzelfde overkomen is???
Alle reacties Link kopieren
Je zou even op het topic van Verana kunnen kijken (gezwel in mijn buik), zij krijgt een operatie omdat waarschijnlijk de baarmoeder eruit moet.



Is wel heftig hoor, alleen lezen als je t wilt. Sterkte.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
jemig wat een verhaal zeg!!moet je altijd aan de pijnbestrijding na een baarmoeder verwijdering??gadver ik ga er steeds meer tegen op zien.
Elyssa, er is ook nog een topic Baarmoederverwijdering op de gezondheidspijler. Daar wordt het door meerdere vrouwen besproken die deze ingreep hebben ondergaan. Ik schrijf er zelf ook.

Ik zal het topic even voor je uppen.



En ja: je moet altijd pijnbestrijding na een baarmoederverwijdering. Het is een zware en pijnlijke operatie. Tenzij het bij jou door middel van een kijkoperatie kan, of ze de baarmoeder vaginaal verwijderen. Dan hoef je niet opengesneden te worden, dus minder pijn en minder lange herstelperiode daarna.
Alle reacties Link kopieren
hoi Verana ik heb de topic gelezen ga het nog maar eens doen.ik hoop dat ik door middel van een kijkoperatie geholpen kan worden!!!ik vind het helemaal niks maar wie wel.lief dat je reageert voor jou heel veel sterkte toegewenst ik volg je op je topic hoe het verder met je gaat.groetjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Framboosje88 schreef op 20 oktober 2009 @ 17:37:

Jeetje wat heftig zeg!



Weet je nog de naam van het onderzoek? Want dan kan je het op internet ook even opzoeken..?



Denk er idd maar niet te licht over, zijn volgens mij best ingrijpende operaties! Maar gelukkig kunnen ze het verhelpen moet je maar





Succes aankomende tijdframboosje dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
http://www.refdag.nl/artikel/1439974/Va ... wegen.html

Misschien mosterd, anders wellicht interessant...
Alle reacties Link kopieren
http://www.refdag.nl/artikel/1439974/Va ... wegen.html

Misschien mosterd, anders wellicht interessant...[/quote]





dank je wel voor je tip,ik heb het gelezen en het is duidelijk,ik hoop dat ze de operatie bij mij ook via de schede doen,even goed bespreken met de arts.

het scheelt volgens mij een hoop elende.
Alle reacties Link kopieren
@Elyssa:

Graag gedaan! Ik zag dit artikel en moest meteen aan jouw topic denken. Fijn dat je er iets aan hebt! Sterkte de komende tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven