Kinderen
alle pijlers
**April 2007: komkommertijd!
dinsdag 7 augustus 2007 om 18:39
dinsdag 7 augustus 2007 om 18:40
Alloha, het is inderdaad even wennen die nieuwe site... Heb vanmorgen een berichtje geplaatst maar volgens mij is die niet geplaatst. Niks bijzonders eigenlijk.
Spits; wat naar van de poes! Sterkte!
Micha, nog gefeliciteerd. Heb je een fijne dag gehad met leuke kado's?
Dropneus, hoop dat Fleur geen last krijgt van de prikjes. Was verder alles goed?
Kaj zit nu op 4 voedingen, gaat hartstikke goed. Hij krijgt rond 21.00 uur zijn laatste voeding en wordt zeer wakker tussen 07.00 en 08.00 uur. Heel prettig!
Spits; wat naar van de poes! Sterkte!
Micha, nog gefeliciteerd. Heb je een fijne dag gehad met leuke kado's?
Dropneus, hoop dat Fleur geen last krijgt van de prikjes. Was verder alles goed?
Kaj zit nu op 4 voedingen, gaat hartstikke goed. Hij krijgt rond 21.00 uur zijn laatste voeding en wordt zeer wakker tussen 07.00 en 08.00 uur. Heel prettig!
dinsdag 7 augustus 2007 om 19:13
dinsdag 7 augustus 2007 om 19:40
Wauw, dat was even zoeken zeg! Ik vind het niet echt overzichtelijk zo, maar misschien wordt het nog beter?
Hoe gaat het met de baby's die potjes voeding en fruithapje krijgen? Is het een slagveld na het eten of valt dat wel mee?
Ik begin nu behoorlijk wanhopig te worden! Kieran presteert het om, om 4u20 wakker te worden en daarna nog eens om 6u! En om 6u30 moet ik eruit... Hij drinkt nu heel erg goed, alleen het slapen wordt dus minder.
Xaloy ik denk steeds maar aan jou Robbie dat hij ook íneens goed doorsliep en daar hoop ik dan maar op..
Bijna vakantie!
Nu snel een jengelig mannetje in badje gaan doen.
dinsdag 7 augustus 2007 om 19:56
Hoi allemaal,
Excuses voor mijn lange afwezigheid maar dit knoppetje moet effe wennen aan de combinatie 4 dagen werken en de zorg voor de kleine meid. En man gaat een week naar buitenland voor z'n werk. Morgen gelukkig vrij dus heb ik weer tijd om te posten !
Ben allen de smilies kwijt. Had al geklaagd op op-aanmerkingen forum maar daar werd ik metteen uitgekafferd omdat ik te laat was met m'n klachten !!! Tja ben niet helemaal scherp meer na een lange werkdag
Juul is bijna 4 maande dus fruithap. Hoe gaat dat bij jullie en wat geef je ze ?
zo nu eerst fles opwarmen.
iemand een idee waar de smilies gebleven zijn ?
Excuses voor mijn lange afwezigheid maar dit knoppetje moet effe wennen aan de combinatie 4 dagen werken en de zorg voor de kleine meid. En man gaat een week naar buitenland voor z'n werk. Morgen gelukkig vrij dus heb ik weer tijd om te posten !
Ben allen de smilies kwijt. Had al geklaagd op op-aanmerkingen forum maar daar werd ik metteen uitgekafferd omdat ik te laat was met m'n klachten !!! Tja ben niet helemaal scherp meer na een lange werkdag
Juul is bijna 4 maande dus fruithap. Hoe gaat dat bij jullie en wat geef je ze ?
zo nu eerst fles opwarmen.
iemand een idee waar de smilies gebleven zijn ?
dinsdag 7 augustus 2007 om 20:09
Ik kan niet zien wat ik typ dus vergeef me mijn fouten!
Poez, onderdaad, R sliep ineens zomaar plots door tot half zes, en 3 dagen daarna tot 7 uur! Wij zitten dus nu ook al een week op 4 voedingen. Niks aan de hand. Ik denk toch dat gewicht er een boel mee te maken heeft, als ik dat goed heb ikR nu wat zwaarder dan K, R is 7,5 kilo ongeveer en heeft dus zijn grootste groeispurt (en dus honger) achter de rug.
Nog geen fruithapjes hier, R taalt nog niet naar hapjes en ik wil best wachten tot 5 maanden. Ben de krampjes nog niet vergeten en heb eigenlijk geen haast met het wennen aan nieuwe voedingen!
Es kijken of ik veel fouten maak met blind typen :-)
Poez, onderdaad, R sliep ineens zomaar plots door tot half zes, en 3 dagen daarna tot 7 uur! Wij zitten dus nu ook al een week op 4 voedingen. Niks aan de hand. Ik denk toch dat gewicht er een boel mee te maken heeft, als ik dat goed heb ikR nu wat zwaarder dan K, R is 7,5 kilo ongeveer en heeft dus zijn grootste groeispurt (en dus honger) achter de rug.
Nog geen fruithapjes hier, R taalt nog niet naar hapjes en ik wil best wachten tot 5 maanden. Ben de krampjes nog niet vergeten en heb eigenlijk geen haast met het wennen aan nieuwe voedingen!
Es kijken of ik veel fouten maak met blind typen :-)
dinsdag 7 augustus 2007 om 20:41
Ik zie de smailies dus niet Frabozewoos! Ik zie de helft van de teksten niet!
Poez: wij geven Robbie trouwens 's avonds ook 260 cc, daarvoor 's ochtends heeft hij genoeg aan 140-150. en dan nog twee keer 200, al met al krijgt hij dus 800 binnen op 24 uur, met een uitschieter op de voeding van half acht 's avonds. dus.
Poez: wij geven Robbie trouwens 's avonds ook 260 cc, daarvoor 's ochtends heeft hij genoeg aan 140-150. en dan nog twee keer 200, al met al krijgt hij dus 800 binnen op 24 uur, met een uitschieter op de voeding van half acht 's avonds. dus.
dinsdag 7 augustus 2007 om 20:50
Mijn smiley blokje staat er ook maar voor de helft. De andere helft moet nog komen+misschien nog een paar blokjes....Wij wachten geduldig af!
Heb nu al zin straks een foto bij mijn profiel te zetten!!niet van mijzelf uiteraard!
Swissie. ben voor de zekerheid vanavond aan de cocos thee gegaan!
Mag dat wel??
Heb nu al zin straks een foto bij mijn profiel te zetten!!niet van mijzelf uiteraard!
Swissie. ben voor de zekerheid vanavond aan de cocos thee gegaan!
Mag dat wel??
dinsdag 7 augustus 2007 om 21:03
Whaha! Wat een gein dit nieuwe forum Ik heb wel hele leuke smilies en zie ze ook, alleen vallen de berichtjes half weg waardoor ik niet zie wie er gepost heeft!
Maar ik geloof dat het Xaloy was die gepost had
Het zou best te maken kunnen hebben met zijn groeispurt die hij nu ineens aan het maken is. Hij drinkt soms wel 5x 200ml, maar meestal is er 1 voeding die hij niet helemaal opdrinkt, dus geef ik hem 's avonds al 220ml.
Maar ik geloof dat het Xaloy was die gepost had
Het zou best te maken kunnen hebben met zijn groeispurt die hij nu ineens aan het maken is. Hij drinkt soms wel 5x 200ml, maar meestal is er 1 voeding die hij niet helemaal opdrinkt, dus geef ik hem 's avonds al 220ml.
dinsdag 7 augustus 2007 om 23:09
Zo dit is wel ff wennen hoor, dit nieuwe forum. Wel fijn dat er nu ook een snelvenster is om te reageren, zodat je de vorige berichtjes nog terug kan lezen.
Hier geen nieuws, drukke dag op het werk en ik was zo moe dat ik toen ik Zahra op bed had gelegd om half 9 nog een paar uurtje heb geslapen. Ben nu even aan het kolven en dan duik ik maar weer mijn bedje in. Morgen lekker een dagje met Zahra
Hier geen nieuws, drukke dag op het werk en ik was zo moe dat ik toen ik Zahra op bed had gelegd om half 9 nog een paar uurtje heb geslapen. Ben nu even aan het kolven en dan duik ik maar weer mijn bedje in. Morgen lekker een dagje met Zahra