Gezondheid alle pijlers

pms bestaat er een medicijn tegen?

27-10-2009 20:30 14 berichten
Heeft er iemand ervaring met medicatie via de huisarts tegen pms?
ik hoor wel van alles over teunisbloemcapsules.

dat schijnt te werken, ik vind ze zelf erg duur dus niet geprobeerd.
Chocola.
die heb ik al geprobeerd maar hielpen niet en omdat ik niet iedere maand een week in de put wil zitten ben ik op zoek naar andere oplossingen
Alle reacties Link kopieren
Mirena spiraal?

Als je geluk hebt wordt je niet meer ongesteld dan.
omdat ik kanker heb gehad mag ik niks waar hormonen inzitten, dat maakt het zo lastig .
die spiraal werkt ook niet heel erg omdat die maar heel plaatselijk hormonen afgeeft (wat als anticonceptie uiteraard prima werkt)

ik ben onlangs zelf naar de HA geweest om ook iets te vragen tegen PMS. het is (helaas) echt een hormoonkwestie. en als je dat niet mag hebben dan vrees ik dat je er het beste van moet maken zoals het nu is. (ik kwam uit bij de ouderwedsche pil)
Sint Janskruid?
weet er niet heel veel vanaf, maar je hebt toch ook een koperen spiraaltje?
Ik ben gestopt met de pil en heb me 2 grote potten theunisbloemolie gehaald. (zijn nu in de aanbieding bij de Tuinen, 2e pot gratis) Die ben ik sinds 1 week aan het proberen. Er schijnen ook medicijnen tegen te zijn, maar volgens mij allemaal met hormonen. Je zou langs je huisarts kunnen gaan en hem kunnen vragen om advies!
Vitamine B complex! Helpt hier geweldig, ik heb de laatste paar maanden niemand meer de strot afgebeten
tilalia2, hoelang duurde het voordat het werkte en werden de klachten in het begin niet erger?
Tilalia2, geen afgebeten strotten is erg fijn (wordt vooral door de omgeving enorm gewaardeerd denk ik ) , en helpt t dan ook nog tegen die vreselijke vermoeidheid nog? (want dat vind ik stiekum zelf nog t ergst)
En helpt het ook tegen depressie? Ik heb elke maand een pms-week dat ik het liefst mijn bed niet uitkom en alleen maar aan het huilen ben. Dan maar liever iemand de strot afbijten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven