Lijf & Lijn alle pijlers

hair straightener

20-07-2007 15:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag,

Ik heb daarnet een hair straightener gekocht om ns uit te proberen omdat mn haar de laatste tijd steeds krulleriger wordt. Nu staat er in de gebruiksaanwijziging dat dat ding absoluut niet nat mag worden als deze aan staat. snap ik helemala maar ik dacht altijd dat je wel je haar stijl moest maken als het nog nat was. klopt dit dan wel of moet je je haar pas stijl maken als je haar droog is? maar gaat je haar dan niet erg pluizen?

Dank je wel allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al heel lang een stijltang. Ik fohn mijn haar altijd eerst droog en doe er dan van Elvive de Anti -frizz serum erin om het toch wat te beschermen.

En pas dan met de stijltang aan de gang. Dus nee niet op nat haar gebruiken.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
zo dat is nog ns snel antwoord, dank je wel. Ik had idd ook glad en steil van andrelon er bij gekocht, dan doe ik dat er in na het fohnen en voor het stylen ( steilen haha).

Geweldig, ga t gelijk proberen
Alle reacties Link kopieren
Stijltang nooit op nat jaar gebruiken joh! De hitte kookt het water op je haar en daardoor kan het vreselijk beschadigen! Veel succes met het uitproberen van je tang :)
Alle reacties Link kopieren
Goed droog laten worden.

Goed beschermingsproduct er in.

Haar in 'delen' verdelen, en dan heel rustig pluk voor pluk straighten.



Pas op: ik ben verslaafd geraakt aan mijn straigtner... mag van mijn kapper eigenlijk maar een keer per maand...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote: EvyBlissy reageerde



Pas op: ik ben verslaafd geraakt aan mijn straigtner... mag van mijn kapper eigenlijk maar een keer per maand...

Van mijn kapper mag het gelukkig vaker  mits je je haar goed verzorgt!

Ik doe er na het wassen, op handdoek droog haar, Gayo in (van Fuente), welke je haar beschermt bij het fohnen. Als het vervolgens droog is, doe ik er Suero (ook van Fuente) in op de punten, welke je haar beschermt tegen de hitte van de stijltang.



Ik weet niet wat voor stijltang je hebt gekocht? Het beste is met keramische hitteplaatjes, dit is het beste voor je haar. De 'oude' ijzeren plaatjes beschadigen je haar! 



Ohja, stijlen hoeft niet iedere dag..het model blijft een paar daagjes goed! Als je het gewassen hebt, is het hele effect weg natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hey Goof, ik heb zelf de CHI stijltang en die is werkelijk geweldig !! Wel een van de duurdere maar elke cent waard ! Je mag het idd niet op nat haar gebruiken omdat je haar dan verbrand , dus eerst fohnen. Verder doe ik er na een zijde serum in van Farouk Silk echt super spul je hebt er ook maar weinig van nodig 10 druppels. Op marktplaats kan je m voor veel minder kopen dan in de kapperszaken ..succes met stijlen...



Grtjs Olivia
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst ook een gekocht omdat ik mijn slag/krul beu was, en nu ben ik ook helemaal weg van m'n stijltang. En idd wel een beschermingsproduct in je haar doen en niet op nat haar!



(Ik vanochtend in de weer. Na 5 min. in de regen te hebben gefietst: weg stijl haar, haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven