Borrel & BBQ

09-08-2007 20:03 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik voor het verjaardagsfeest van mijn man en mij weer eens iets anders wou, organiseer ik een "Borrel & BBQ". Om 16.00 begint het feest. Ik wil hapjes en drankjes serveren en lekker BBQ'en. Ik heb al wat leuke ideetjes voor hapjes, salade's en spiesjes. Maar ik mis nog iets...



Wie weet er een heerlijk hapje of BBQ-gerecht dat zo klaar is? En mag ik daar het recept van? Alle tips zijn welkom!



Groetjes Moskje
Alle reacties Link kopieren
Beste Moskje,



Ik wil wel voor je meedenken maar het is mij totaal onbekend wat je mist.



Hapjes, salade's en spiesjes heb je al. Ja wat zoek je dan nog meer? Cocktails, sausen, nagerecht, het is niet duidelijk doordat we niet weten wat je al hebt.



Bij het topic "het heerlijke kooktopic" zijn laatst hele lekkere gerechten geplaatst toen Junikreeft een buffet voor tig mensen had. Lekkere gerechten kwamen langs.



Bij het topic staan ook lekkere en makkelijke tapas gerechten. Eentje is heel lekker bij een BBQ, een aardappel tapas gerecht van Citroentaart, ik heb hem op mijn pc staan dus kan hem hier zetten.



Maar het gaat er meer om wat je zoekt. Als je niet weet wat je mist kunnen we wel het halve internet gerechten hier zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven