Gezondheid alle pijlers

Rode warme oren

04-11-2009 18:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik heb veel last van rode warme oren. Het gloeit dan helemaal. Het is een vervelend gevoel en daarbij komt ook nog dat vaak mijn wangen en voorhoofd ook helemaal gloeien. Zou dit een teken van een ontsteking kunnen zijn? Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben. Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Heb hetzelfde, maar bij mij is het overduidelijk de invloed van de kou. Krijg het zodra het koud wordt, en als het weer warmer wordt verdwijnt het ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat vroeger als ik heel moe was
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook vaak op wintersport. Na een lange dag skieen krijg ik ook vuurrode wangen en warme, rode oren. Heel charmant;) Bij mij is het een combinatie van kou en vermoeidheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat bij kou of als ik heel erg moe ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook bij vermoeidheid en kou
Alle reacties Link kopieren
ik krijg het van wind, mijn wangen zijn echt allergisch voor wind of zo....heb ik van baby af aan. vroeger wilde ik altijd een muts op daarvoor, zelfs in augustus met 30 graden en een briesje....
Alle reacties Link kopieren
ik heb het vaak als ik gegeten heb, en dan vooral na het avondeten, dan zien m'n wangen en oren ook vuurrood...
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je niet meer van die spannende boekjes moet lezen
Alle reacties Link kopieren
ik heb het vooral in mijn hals, nek en wangen...

vooral als ik een tijd in de kou ben geweest en dan naar binnen ga... het temperatuursverschil lijkt me



ben benieuwd of er iets tegen te doen is (vast niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven