Oud & Nieuw arrangement met kinderen

04-11-2009 10:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk hotel/appartement waar we oud en nieuw kunnen vieren. Dit jaar wil ik een beetje de familiedrukte ontlopen en er even lekker tussenuit met mijn gezin. Zelf lijkt het me leuk om ergens te verblijven waar genoeg te doen is voor kinderen (dochter van 3 en babyzoon, die laatste heeft niet zoveel wensen natuurlijk en wat faciliteiten voor ons, zoals sauna, etc. Mij leek Eurodisney wel erg leuk, ik heb wel wat met het over the top kerstgevoel, maar de prijzen zijn echt belachelijk rond die periode. We kwamen voor 3 nachten uit op bijna 2000 euro!! De Efteling leek me ook leuk, helemaal met het nieuwe huisjespark "Bosrijk" maar helaas zijn ze met oud en nieuw gesloten... Al met al komen deze uitjes wel het meest overeen met wat ik zoek.



Wie heeft er een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Efteling en Eurodisney voor een kind van 3 en een baby? Ik snap dat het over the top kerstgevoel best leuk kan zijn, maar ik vraag me af of zulke enorme attracties überhaupt wel leuk zijn voor zulke jonge kinderen. Het lijkt mij een recept voor stress en huilen.

Volgens mij kun je dat beter bewaren voor als ze wat ouder zijn, en nu gewoon een gezellig huisje uren en dan naar een goeie speeltuin gaan of zo.
Alle reacties Link kopieren
Snormel, wij zijn vorig jaar met onze toen 2,5 jaar oude dochter naar Eurodisney geweest en het was echt heel erg leuk hoor.

En afgelopen jaar 2x Efteling gedaan en ook dat vond ze geweldig.



TO ik lees mee want heb ook wel zin in even weg
Alle reacties Link kopieren
Smormel, wij zijn al eerder naar Eurodisney geweest met onze dochter en ze vond het toen heel erg leuk. Ik twijfel wel of ik het onze baby moet aandoen, want voor hem heeft het weinig toegevoegde waarde natuurlijk, dat is wel zo. De Efteling doet iets rustiger aan en het huisjespark Bosrijk is niet veel anders dan een Landalpark, dus dat is nog wel te doen. Ik zag op een ander topic Hoeve de Plei nog voorbij komen @Suze, dat leek me ook wel wat... Maar ik denk dat 3 nachten dan weer wat te veel van het goede is, want er is niet heel veel te doen...



Iemand nog andere ideeen?
Alle reacties Link kopieren
Maar ben je niet al een beetje aan de late kant? Wij hebben een maand geleden een heel mooi luxe huisje in Zeeland geboekt, en daarna was het vol (iemand die ik kende wilde ook, en die kon niet meer boeken). We hebben al best veel moeite moeten doen om dit te vinden, op sommige parken was namelijk al niks meer te krijgen.



Disney zou ik nu ook nog niet doen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
kernwasser wunderland kalkar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar naar een Familotel in Duitsland geweest met ons zoontje van (toen) 1,5. Ideaal.

Er was een sauna/ welness/ beauty-gebeuren, je kon er goed wandelen in de buurt en voor de kinderen was er een kinderclub, een zwembad en oppasservice.

We hadden een hotelkamer die uit 2 kamers bestond, zodat we daar 's avonds ook konden zijn, maar je kon ook een babyfoon krijgen die in het hele hotel werkte. In het restaurant was een speciaal kindermenu en ze konden samen met de kinderclub eten, maar kinderen konden natuurlijk ook met de volwassenen mee-eten.



Wij hebben overigens ook laat geboekt en dat lukte nog wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:dufty schreef op 04 november 2009 @ 10:35:

Smormel, wij zijn al eerder naar Eurodisney geweest met onze dochter en ze vond het toen heel erg leuk. OK, dan trek ik dat in . De ene 3-jarige is duidelijk de andere niet
Mijne was 1.5 toen ze voor het eerst naar Eurodisney ging. Ging hartstikke goed



Je kan ook in een hotel een km of 20 buiten het park gaan zitten, scheelt enorm qua prijs. Ik hoef tenminste niet perse in een hotel van Disney zelf te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Dacht zelf ook meteen aan wunderland kalkar en preston palace, lekker verwend worden, veel te doen maar ook relaxed. Heb alleen geen idee van de prijzen in de kerst/nieuwjaars periode.
Alle reacties Link kopieren
Op de sites staan de arrangementen met prijzen. Ik mag denk ik geen linkjes neerzetten, even op google intikken en je bent er al. Succes! In Kalkar hebben ze ook familiekamers waarbij je toch nog enigszins privacy hebt omdat je eigenlijk twee kamers hebt met een tussendeur.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon goed zoeken als je naar bijvoorbeeld Eurodisney wilt. Er zitten best grote verschillen tussen de touroperators en bijvoorbeeld boeken via de officiele disneysite. Ik ga met mijn gezin de kerstdagen in Eurodisney doorbrengen. Heb 2 dagen op het world wide web gesnuffeld, en we zijn uiteindelijk voor 3 overnachtingen l/o in een hotel vlakbij (geen hotel op het park dus, maar wel een van de hotels vanwaar een pendelbusje iedere 20 minuten naar het park vertrekt) en 2 dagen entree 730 kwijt. Oke, nog avondeten, maar in dat hotel is het buffet 's avonds 19,50 voor volwassenen, ook nog goed te doen dus. Wij hebben er nog een kerstdiner op kerstavond bij van 55 euro pp en voor kinderen 15 euro pp, maar daar heb je met Oud & Nieuw geen last van volgens mij. Heb het hotel gevonden via booking.com en de toegangskaarten ook via een of andere Nederlandse site.
Alle reacties Link kopieren
OAD is goed met aanbiedingen voor Euro Disney. Wij hebben tijdens de "kinderen tot 6 jaar gratis" actie een 4 daags bezoek gebracht met 4 personen voor 400,00 inclusief entree voor beide parken. Hotel en ontbijt, geen overige maaltijden maar we hebben heerlijk gegegten in het Rainforest restaurant in het Disney Dorp.



Zaten we wel in het minst sjieke hotel maar dat mocht de pret niet drukken. Inderdaad een shuttle bus die je recht voor het park afzet. Wij liepen dan nog even het treinstation voor wat verse broodjes want in het park zelf hebben ze alleen een vette hap en van die burger bollen.



Ook gingen wij van zondag tot woensdag. Lekker rustig en nooit in de rij hoeven staan. Want als je sommige verhalen mag geloven is de drukte echt een drama en kan je een uur in de rij staat voor 3 minuten meedraaien op Dombo,....

Daar heb ik dan echt geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Disney is voor de kinderen gratis in die periode. Volwassenen prijs is 178,00. Is dus maar 1 overnachting maar ik zou anders ergens in de buurt gaan zitten op de heenreis zodat je de eerste dag direct het park in kan gaan. Ik heb eigenlijk niet naar 3 of 4 daagsarrangementen gekeken, misschien zijn die er ook.



inclusief

Volw. prijs op basis van eigen vervoer, inclusief 1 overnachting met ontbijt en 2 dagen entree tot de beide Disney® Parken.



Bij boekingen met kinderen tussen de 3 en 11 jaar ontvang je per gezin een Oad-spellendoos!



Kinder korting

Kinderen krijgen hun verblijf en entree tot beide Disney® Parken cadeau!

Kinderen t/m 6 jaar gratis geldig voor aankomst van 9 november 2009 t/m 2 januari 2010

Kinderen t/m 11 jaar gratis geldig voor aankomst van 3 januari t/m 1 april 2010



Voorwaarden Kinderen Gratis:

• min. 1 betalende volwassene per geboekte kamer en max. 3 kinderen gratis per kamer in een Disney Hotel en max. 4 kinderen gratis per blokhut in Disney’s Davy Crockett Ranch®

• bij boeking dient de leeftijd van de kinderen te worden doorgegeven, bij het inchecken wordt gevraagd om een bewijs van de leeftijd

• kinderen van 7 t/m 11 jaar betalen in de periode 9 november 2009 t/m 2 januari 2010 de reguliere kinderprijs
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar naar Eurodisney geweest met oud en nieuw.



Ik snap niet wat daar leuk aan is, je een worst in een blik voelen,



kenonne wat druk en mensen vechten om een plek in een bus , als je ergens in wilde 2 uur wachttijd.



nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Hé Dufty, weet je wat ook leuk is in de winter? Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Dat is dan helemaal in de winter/kerstsfeer en vooral voor kleinere kinderen een erg leuk park. Buitenlandse vrienden van mij zaten een tijdje geleden in Villavakantiepark ijsselhof en dat was daar heel dichtbij. Verder in de buurt: Medemblik, Enkhuizen en andere leuke stadjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven