hoe zet je de nokia n73 op lock?

02-08-2007 10:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het boekje al doorgezocht, de helpfunctie van de telefoon gebruikt en ik krijg het niet voor elkaar.



Bij andere nokia's druk je op een knopje en dan op sterretje. Dat lukt me hierbij niet. Ook het automatisch op lock springen na een tijdje krijg ik niet voor elkaar.



Wie o Wie kan me helpen.
Heb even gezocht op google en dan kom je op deze site: telecomvergelijker



En 1 van de reacties is:



Zit er niet standaard in...behoorde opeens ook tot de catagorie broekzakbellers.



Maar hier is een proggie te downloaden:



fuse.stc.cx/autolock/
Pagina 116 en 117 van de handleiding:



"Tip: u kunt het apparaat handmatig vergrendelen door op [uitknopje] te drukken. Er wordt een lijst met opdrachten weergegeven. Kies Blokkeer telefoon."



Groetjes, Mariska



P.s. ik heb zelf geen N73, maar het lijkt erop dat je dit bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
he mariska, bedankt. Blijkbaar niet goed gelezen dus.



Dat het toestel na enige tijd automatisch op blokkeren springt lukt dus niet. Jammer.
Dat staat ook op bladzijde 116. Ik heb hier het toestel niet, maar misschien kun je eens kijken bij "Beveiliging" of eerst "Instellingen" en dan "Beveiliging". Daar zou iets moeten staan van "Periode autom. blok.".
Automatische key lock zit er volgens mij niet op (waarom ze dit niet weer als functie hebben gedaan, geen idee, want ik vond dat dus echt een uitvinding), maar toetsen blokkeren met die toets linksboven (weet even niet hoe die heet) en sterretje kan wel nog gewoon.
Hallo...nee...zit er standaard niet op! Telefoonblokkering wel, maar dan moet je steeds een code intoetsen...schiet niet op!



Wat kabouter  (eerste posting) zegt, er is een progje voor...downloaden, overbrengen naar je telefoon d.m.v. data-kabel, installeren en draaien maar....in map "toepassingen...daar staat die dan ná instal.



Succes! Xan
Alle reacties Link kopieren
Zit er idd niet standaard op. Ik heb het hier gedownloaded:



http://fuse.stc.cx/autolock/
Alle reacties Link kopieren
Wat raar, bij mijn telefoon doet ie wel locken met deze combinatie:

Knopje linksboven (boven de groene knop) + sterretje = lock!
Alle reacties Link kopieren
Wat jij zegt is geen autolock :). Autolock kun je instellen. Dan gaat ie zeg maar automatisch op slot tussen ik meen 5 en 240 seconden (dat is dus instelbaar).
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel wat gevonden, maar dan moet je je telefoon unlocken met een code. Is dus anders dan de functionaliteit die we normaal gewend zijn van nokia toestellen.



'Ga naar: Instrumenten -> Instellingen -> Beveiliging -> Telefoon en Sim

Dan zie je daar "Periode Autom. Blok.'. Alleen is deze pas in te stellen vanaf een minuut en moet je je veiligheidscode intikken als je hem wil unblocken. Wat dat betreft is dat Autolock programmaatje toch lekkerder, maar... er zit dus wel toetsenblokkering op... Je moet hem alleen even inschakelen.'
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dan misschien ook mensen die weten hoe een N70 aan gaat na dat de accu leeg is gegaan?

Mijn vriend heeft 1 gekocht maar krijgt hem niet meer aan, heel vreemd.

Is dat een normaal kwaaltje of toevallig alleen bij die van hem?
Alle reacties Link kopieren
ik zal dat programmaatje even downloaden. Bedankt voor alle tips.
Alle reacties Link kopieren
mi ta stima bo schreef op 05 augustus 2007 @ 07:01:

Zijn er dan misschien ook mensen die weten hoe een N70 aan gaat na dat de accu leeg is gegaan?

Mijn vriend heeft 1 gekocht maar krijgt hem niet meer aan, heel vreemd.

Is dat een normaal kwaaltje of toevallig alleen bij die van hem?
beetje laat misschien, maar komt dat niet gewoon doordat de telefoon helemaal leeg is? Dat je hem eerst op moet laten voordat hij het weer doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven