Mailbox vol.

11-08-2007 14:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er met berichten die niet verstuurd kunnen worden omdat de mailbox van de ontvanger vol is. Ik weet dat je ze dan retour krijgt. Maar als de mailbox leeggemaakt wordt, staan die teruggezonden mails dan in de wachtrij en worden ze alsnog automatisch verzonden aan de ontvanger of moet je gewoon weer een nieuwe poging wagen. Ik vraag dit omdat ik het vervelend vind als de ontvanger mijn verzonden bericht wel "tig" keer in zijn/haar mailbox aantreft.
Alle reacties Link kopieren
caafje0310 schreef op 11 augustus 2007 @ 14:01:

Wat gebeurt er met berichten die niet verstuurd kunnen worden omdat de mailbox van de ontvanger vol is. Ik weet dat je ze dan retour krijgt. Maar als de mailbox leeggemaakt wordt, staan die teruggezonden mails dan in de wachtrij en worden ze alsnog automatisch verzonden aan de ontvanger of moet je gewoon weer een nieuwe poging wagen. Ik vraag dit omdat ik het vervelend vind als de ontvanger mijn verzonden bericht wel "tig" keer in zijn/haar mailbox aantreft.
Die zijn verloren helaas.
Hallo Caafje,



Ik vraag dit omdat ik het vervelend vind als de ontvanger mijn verzonden bericht wel "tig" keer in zijn/haar mailbox aantreft.



Is het zo dat de ontvanger op meerdere computers haar/zijn account heeft staan, en een kopie van de berichten op de server laat staan?



Graag iets meer info...misschien is het probleem op te lossen.



Xan
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Caafje zich het volgende voorstelt: omdat de mail steeds niet aankomt, maar ze de boodschap wel door wil geven, probeert ze (ik noem maar wat) 3x per dag om de mail te versturen. Een paar dagen lang komt iedere mail onbezorgbaar terug. Ontvanger houdt grote opruiming en kan wel weer mails binnenkrijgen; komen dan álle mails die Caafje verzonden heeft in de afgelopen dagen alsnog binnen (dus 24x dezelfde mail in de inbox van de ontvanger), of alleen de laatste, de eerste die wel aankomt?



Volgens mij is het dan zo dat alleen je laatste mail aankomt en weet diegene niet dat je al een paar dagen mails aan het sturen was.

Vervelend probleem trouwens, je moet ook al lang niet opgeschoond hebben wil je tegenwoordig een volle mailbox hebben, toch? :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat Jannes gelijk heeft. Zolang de mailbox vol is, zijn de berichten die je verstuurt, verloren en komen ook later niet binnen als de mailbox weer opgeschoond is. Echter, je kunt wel een melding krijgen dat je bericht in de wachtrij staat, als dit het geval is, dan wordt deze wel verzonden en komt dit bericht bij de ontvanger aan zodra zijn mailbox weer leeg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven