Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
maandag 13 augustus 2007 om 12:51
Als het Robert Palmer moet zijn ga ik toch voor Power Stations "Some like it hot".
De Ultieme sexmuziek is natuurlijk afkomstig van Barry White en Marvin Gaye.
En in mijn huis geen Ambi puur, zal de gereedschapskist voorzichtigjes besprenkelen met mijn favoriete geurtje ( hoewel mijn meest favo geurtje zijn geurtje is).
Hoop dat Signs d'r paleisje mooi geworden is.
enne lafjoe, nieuwe leuke man? niet wegjagen he
De Ultieme sexmuziek is natuurlijk afkomstig van Barry White en Marvin Gaye.
En in mijn huis geen Ambi puur, zal de gereedschapskist voorzichtigjes besprenkelen met mijn favoriete geurtje ( hoewel mijn meest favo geurtje zijn geurtje is).
Hoop dat Signs d'r paleisje mooi geworden is.
enne lafjoe, nieuwe leuke man? niet wegjagen he
maandag 13 augustus 2007 om 13:26
Zo, heb net een heerlijk broodje kip kerrie salade op. Dat wilde ik dan weer even kwijt! Want verder geen spannende verhalen te vertellen over luchtjes en gereedschap en spannende loodgieters.....
Alhoewel..... mijn ex vond altijd dat ik lekker rook als ik aan mijn auto had gesleuteld. Combi van zweet en olie..... (ik weet het, rare meid. Het is ook uit!).
Alhoewel..... mijn ex vond altijd dat ik lekker rook als ik aan mijn auto had gesleuteld. Combi van zweet en olie..... (ik weet het, rare meid. Het is ook uit!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
maandag 13 augustus 2007 om 14:17
Goeiemiddag!!!!!!
Ja kanjers mijn huis is echt een paleisje!!
Alleen dat ongelukje met die Ambi puur .grrrr..dat is echt rotspul ..sloeg op mijn keel..bloedneus ..en nu 2 geirriteerde rooie wangetjes ..en mijn huis stinkt.!
Maar ja ..heb wel meer domme dingen gedaan ..stond op de rand van het bed te schilderen ..op hoge punthakken en toen per ongeluk een stap naar rechts ..op mijn nachtkasje cq plank ..krak boem ..daar lag ik op de grond!!
Maar goed allemaal weer overleefd ..en met dank aan de Viva behang en klus man nu een geweldig huisje!
En uhhh ..Kreng ..zei je nou straks dat een ontdeugende oogopslag sexy is ???
Kussss
Ja kanjers mijn huis is echt een paleisje!!
Alleen dat ongelukje met die Ambi puur .grrrr..dat is echt rotspul ..sloeg op mijn keel..bloedneus ..en nu 2 geirriteerde rooie wangetjes ..en mijn huis stinkt.!
Maar ja ..heb wel meer domme dingen gedaan ..stond op de rand van het bed te schilderen ..op hoge punthakken en toen per ongeluk een stap naar rechts ..op mijn nachtkasje cq plank ..krak boem ..daar lag ik op de grond!!
Maar goed allemaal weer overleefd ..en met dank aan de Viva behang en klus man nu een geweldig huisje!
En uhhh ..Kreng ..zei je nou straks dat een ontdeugende oogopslag sexy is ???
Kussss
maandag 13 augustus 2007 om 14:21
@ Magiker,
als je eerst op bekijk bericht drukt, dan krijg je helemaal rechts het toetsje voer de smilies.
Het endje is een badeentje, btw, niet een om in te rijden.
En Signs, jouw oogopslag is bijzonder sexy, zou er spontaan lesbisch van worden, ware het niet dat ik vooral gevoelig ben voor blauwe ogen.. ( Vraag me niet waarom maar al mijn lovers waren blauw-ogig, behalve dan die ene neger).
en geweldig dat je nu je typo's kan verbeteren, best handig voor de mensen onder ons zonder tieptiploma.
als je eerst op bekijk bericht drukt, dan krijg je helemaal rechts het toetsje voer de smilies.
Het endje is een badeentje, btw, niet een om in te rijden.
En Signs, jouw oogopslag is bijzonder sexy, zou er spontaan lesbisch van worden, ware het niet dat ik vooral gevoelig ben voor blauwe ogen.. ( Vraag me niet waarom maar al mijn lovers waren blauw-ogig, behalve dan die ene neger).
en geweldig dat je nu je typo's kan verbeteren, best handig voor de mensen onder ons zonder tieptiploma.