De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
@sto,Ik heb eens verkeerde stay ups gehad, hoe denk je dat je je voelt als ze ineens voor een volle klas kinderen naar beneden je kuiten schieten godvrrrrrr

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahhahahahahahaa
Festen schreef op 13 augustus 2007 @ 12:41:

@sto,Maar jarretelletjes heb ik ook ja, pokke dingen, met die kutknoopjes. die knoopjes halen bij mij nooit het knoopsgaatje... X-D
en als je eens nylon kousen i.p.v. witte sportkousen zou proberen??
Als het Robert Palmer moet zijn ga ik toch voor Power Stations "Some like it hot".

De Ultieme sexmuziek is natuurlijk afkomstig van Barry White en Marvin Gaye.

En in mijn huis geen Ambi puur, zal de gereedschapskist voorzichtigjes besprenkelen met mijn favoriete geurtje ( hoewel mijn meest favo geurtje zijn geurtje is).

Hoop dat Signs d'r paleisje mooi geworden is.

enne lafjoe, nieuwe leuke man? niet wegjagen he :smile:
@robs, ik maak er geen probleem van hoor, mijn man is nu eenmaal behoorlijk ongeduldig...

voor de record, geen nylon kousen maar van zijde.
Festen schreef op 13 augustus 2007 @ 12:52:

@robs, ik maak er geen probleem van hoor, mijn man is nu eenmaal behoorlijk ongeduldig...

voor de record, geen nylon kousen maar van zijde.
ik vind geduld op zo'n moment juist een schone zaak. en wat die muziek betreft, afhankelijk van de sfeer van lambada tot le grande bleu
Krengiserweer schreef op 13 augustus 2007 @ 12:51:

Als het Robert Palmer moet zijn ga ik toch voor Power Stations "Some like it hot".

De Ultieme sexmuziek is natuurlijk afkomstig van Barry White en Marvin Gaye.

En in mijn huis geen Ambi puur, zal de gereedschapskist voorzichtigjes besprenkelen met mijn favoriete geurtje ( hoewel mijn meest favo geurtje zijn geurtje is).

Hoop dat Signs d'r paleisje mooi geworden is.

enne lafjoe, nieuwe leuke man? niet wegjagen he :smile:
Ja, try it! Besprenkel dan wel heel sneaky...als ie ff naar je WC is ofzo....komt ie straks thuis....ruikt z'n huis naar jouw luchtje...en nou maar hopen dat ie vrijgezel is én weer terugkomt om"wat te "repareren" ;-)
@robs, ik vind geduld op zo'n moment juist een schone zaak, ja en? goh boeiend, robs houd van geduld... X-D
Festen schreef op 13 augustus 2007 @ 13:05:

@robs, ik vind geduld op zo'n moment juist een schone zaak, ja en? goh boeiend, robs houd van geduld... X-D
jou man dus niet, das interessant
Thnx voor de tip, Xan,

Zal laten weten of het werkt.
Zooo gezellig hiero...val ik even met mijn neus in de boter. Kreng je bent lekker bezig, i love it!!!! ;-)
Zo, heb net een heerlijk broodje kip kerrie salade op. Dat wilde ik dan weer even kwijt! Want verder geen spannende verhalen te vertellen over luchtjes en gereedschap en spannende loodgieters.....

Alhoewel..... mijn ex vond altijd dat ik lekker rook als ik aan mijn auto had gesleuteld. Combi van zweet en olie..... (ik weet het, rare meid. Het is ook uit!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
magiker is het uitgegaan omdat ze dat lekker vond ruiken?

vreemd, zelf vind ik benzine lucht heerlijk ruiken, kan er geen genoeg van krijgen, wordt nog net niet met zachte hand verwijdert van het benzinestation..
Ik vind die ex van jou helemaal zo raar niet, hoor,

het heeft wel iets, een man die naar zwwet ruikt. grootste voordeel mss wel dat je daarna gezellig samen kunt gaan douchen om olie en smeer af te wassen

het heeft wel iets, een man die naar zwwet ruikt. grootste voordeel mss wel dat je daarna gezellig samen kunt gaan douchen om olie en smeer af te wassen :)

het heeft wel iets, een man die naar zweet ruikt. grootste voordeel mss wel dat je daarna gezellig samen kunt gaan douchen om olie en smeer af te wassen 8-P
kreng 3 x nog wel ben je ....of wil je een koekje? X-D
Dacht nu juist dat we mett nieuwe forum verlost zouden zjn van deze ongein.

Site bleef haperen en hangen en gooide me er af.

Enne...ik hoef geen koekje ;-] doe mij maar en Tompoes.
Doe mij maar .... :-P
Kreng.... na drie keer douchen zal het echt wel schoon zijn hoor!!!!
Nou, ik heb een badkamer, een bad en een eendje :duckie: .

voorlopig ook nog gas en water, al weet ik niet hoe lang dat nog zo blijft als die Loodgieter weer aan de slag gaat.

Dus als je weer mijn auto komt fiksen moet je ook maar eens komen douchen ( of ga ik nu te ver?) :whoops:
Een eendje??!!! Wow!!!!
Kan mij iemand vertellen hoe ik smiley's etc. krijg?
Magiker schreef op 13 augustus 2007 @ 14:15:

Kan mij iemand vertellen hoe ik smiley's etc. krijg?
Heb er ook geen idee van Magiker! Bij het reageren krijg ik soms wel óf soms niet de emo's te zien....
Goeiemiddag!!!!!! :smooch:

Ja kanjers mijn huis is echt een paleisje!!

Alleen dat ongelukje met die Ambi puur .grrrr..dat is echt rotspul ..sloeg op mijn keel..bloedneus ..en nu 2 geirriteerde rooie wangetjes ..en mijn huis stinkt.!

Maar ja ..heb wel meer domme dingen gedaan ..stond op de rand van het bed te schilderen ..op hoge punthakken 8-O en toen per ongeluk een stap naar rechts ..op mijn nachtkasje cq plank ..krak boem ..daar lag ik op de grond!! :rolling:

Maar goed allemaal weer overleefd ..en met dank aan de Viva behang en klus man nu een geweldig huisje!

En uhhh ..Kreng ..zei je nou straks dat een ontdeugende oogopslag sexy is ??? :angel:

Kussss
@ Magiker,

als je eerst op bekijk bericht drukt, dan krijg je helemaal rechts het toetsje voer de smilies.

Het endje is een badeentje, btw, niet een om in te rijden.

En Signs, jouw oogopslag is bijzonder sexy, zou er spontaan lesbisch van worden, ware het niet dat ik vooral gevoelig ben voor blauwe ogen.. ( Vraag me niet waarom maar al mijn lovers waren blauw-ogig, behalve dan die ene neger).

en geweldig dat je nu je typo's kan verbeteren, best handig voor de mensen onder ons zonder tieptiploma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven