Mode & Beauty alle pijlers

Pruikwinkels

17-11-2009 01:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ik heb een vraag.

ik wil graag een ander kapsel maar ik durf niet zo goed me haar te veranderen ,omdat in het verleden ik al wat blunders heb gemaakt.

Het leek mij een goed idee is naar een pruikenwinkel tegaan om is te kunnen zien hoe iets staat.

Zijn er mensen die adressjes weeten?omg hilversum?
Als ik jou was zou ik gewoon een paar kappers bellen in Hilversum. En dan niet van die minizaakjes met 1 kapper.

Maar ik weet niet of je er echt iets aan hebt. Een pruik heeft geen rare kruinen en altijd een volle bos dik haar. In mijn geval zou ik door een pruik leuk te vinden nog steeds geen goede keuze voor een coupe kunnen maken.
Volgens mij kan je op internet ook sites vinden waar je een kapsel kunt uitproberen met jouw foto. Is wellicht minder omslachtig dan naar een pruikenwinkel te gaan.

Als je alleen maar naar die winkel gaat om te passen en dus geen intentie hebt om een pruik te kopen, zou ik dat wel even melden bij de verkoper. Is wel zo netjes.
Hmmz kweet niet wat ik daar nou eigenlijk van vind. Vind het een beetje leguber om je nieuwe kapsel in een pruikenwinkel te proberen. Ik denk bij een pruik aan mensen met kanker of een andere reden waardoor de mooie haardos is verdwenen.
Een pruik is echt wel even anders dan 'gewoon' een nieuw kapsel. Daarbij zitten de meeste pruiken raar over je gewone haar. Beter laat je je door een goede kapper adviseren.

Nu even investeren in een goed basiskapsel en dan kun je voor de puntjes verder bij de buurtkapper terecht.
als je naar de Bijlmer in Amsterdam gaat dan vind je in de Amsterdamse Poort alleen maar pruikenwinkels.....
Kinkikapper op de langestraat. Geen pruiken, maar wel goed advies!
quote:HuubHuubBarba schreef op 17 november 2009 @ 02:10:

Volgens mij kan je op internet ook sites vinden waar je een kapsel kunt uitproberen met jouw foto. Is wellicht minder omslachtig dan naar een pruikenwinkel te gaan.

Als je alleen maar naar die winkel gaat om te passen en dus geen intentie hebt om een pruik te kopen, zou ik dat wel even melden bij de verkoper. Is wel zo netjes.

ja daar heb ik ook van gehoord maar,ik weet niet hoe die website heet.

Ik zou het ook eerlijk zeggen tegen een verkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven