Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
woensdag 15 augustus 2007 om 18:16
Praten mannen daar alleen over, nop.
Ik ben vanmiddag in de Volvo garage geweest, de c 70 cabrio met 17 inch velgen, zwart metallic en witte leren bekleding, 2.5i, jezus he, ik heb me laten gaan en ga zaterdag proefrit maken, auch, das heel leuk .
Is niet alleen voor de heren, ik kan echt heel warm worden v een bolide, en mooie motoren ook,
Ik doe het niet ik doe het niet, alleen proefrit.
Of misschien toch.
Ik wil weten wat het gevoel is , cabrio rijden, t.o.v motorrijden.
Ben heel benieuwd.
Kom ik neem is een heerlijk kopje soep.
Volgende week schijnt het warm te worden, heeft iemand dan nog vakantie??
Maandag weer beginnen en woensdag ben ik dan 1 uur klaar en als het dan heet is, ben ik meteen de rest vd dag weg met de kids dat weet ik wel.
Ik ben vanmiddag in de Volvo garage geweest, de c 70 cabrio met 17 inch velgen, zwart metallic en witte leren bekleding, 2.5i, jezus he, ik heb me laten gaan en ga zaterdag proefrit maken, auch, das heel leuk .
Is niet alleen voor de heren, ik kan echt heel warm worden v een bolide, en mooie motoren ook,
Ik doe het niet ik doe het niet, alleen proefrit.
Of misschien toch.
Ik wil weten wat het gevoel is , cabrio rijden, t.o.v motorrijden.
Ben heel benieuwd.
Kom ik neem is een heerlijk kopje soep.
Volgende week schijnt het warm te worden, heeft iemand dan nog vakantie??
Maandag weer beginnen en woensdag ben ik dan 1 uur klaar en als het dan heet is, ben ik meteen de rest vd dag weg met de kids dat weet ik wel.
woensdag 15 augustus 2007 om 18:22
[quote]
Sto, je quote een bericht door op dat "balonnetje"te klikken dat aan de rechterkant van elke reactie staat. door te selecteren en dan op delete te drukken haal je dan zinnen weg.
je kunt in je profiel de berichten zo instellen dat je de laatste weer al eerste krijgt maar hoe dat ookalweer ging weet ik niet. Kijkff bij de FAQ op viva, daar staat t vast nog wel ergens.
aha, dank je, soms ben je toch net iets liever dan je naam doet vermoeden
:Sto, je quote een bericht door op dat "balonnetje"te klikken dat aan de rechterkant van elke reactie staat. door te selecteren en dan op delete te drukken haal je dan zinnen weg.
je kunt in je profiel de berichten zo instellen dat je de laatste weer al eerste krijgt maar hoe dat ookalweer ging weet ik niet. Kijkff bij de FAQ op viva, daar staat t vast nog wel ergens.
aha, dank je, soms ben je toch net iets liever dan je naam doet vermoeden
woensdag 15 augustus 2007 om 18:46
tja, tis niet perfect he, maar wel kleur, daar kan je niks van zeggen, hihi.
Toevallig, ik zit ook op het moment met kasten in de weer, heb je de parxiskrant van deze week, staat een schattig kastje in met gekleurde manden, heb ik 2 v gekocht voor dochters, is officiel een roomdevider, vond het zo schattig en niet duur.
Maar ja, nou gaan we dus opruimen en behangen, van het 1 komt het ander.
zelfde als je man in huis neemt, komen er sokken mee., das minder.
Toevallig, ik zit ook op het moment met kasten in de weer, heb je de parxiskrant van deze week, staat een schattig kastje in met gekleurde manden, heb ik 2 v gekocht voor dochters, is officiel een roomdevider, vond het zo schattig en niet duur.
Maar ja, nou gaan we dus opruimen en behangen, van het 1 komt het ander.
zelfde als je man in huis neemt, komen er sokken mee., das minder.