wel of geen Serre

23-07-2007 16:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een nieuw huis gekocht met de tuin op het noord oosten (meer oost dan noord trouwens), nu heb ik op zich een mooie ruimte om een serre aan te bouwen en ik wil dat ook wel graag om eerlijk te zijn...maar omdat de tuin dus op het oosten ligt raden de meeste mensen me dit af.



Nu had ik graag jullie mening gehad. Alvast bedanktt.
Alleen al om de extra ruimte aan je huis zou ik een serre nemen. Ik heb er een en ook nog steeds een flinke tuin en het is zalig, ook als niet de hele dag de zon er op staat. Fijne hangbank er in en lekker naar buiten kijken.....
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk een serre. Zou ik gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een tuin op het noorden en een serre.Heerlijk,als het buiten snikheet is is het in de serre heerlijk koel en gebruiken we die als woonkamer:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder geen serre nemen als ie pal op het zuiden ligt, dat kan snikheet worden, maar jouw positie is heerlijk koel op al die snikhete dagen.............nu zeg ik iets belachelijks hihihi.

Serieus, het is juist een goede plek, lekker koel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al bijna overtuigd om wel een serre te nemen;), thanks.
geen.
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie hoe het zit als je tuin op het westen ligt en dus ws de hele middag in de zon?Afrader of niet?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een tuin pal op het zuiden, met de hele dag zon zon zon

En juist daarom hebben we geen serre laten plaatsen maar een aanbouw. met grote schuifpui



Anders hadden we misschien zonwerend glas willen nemen, en dat is ook erg prijzig
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven