Paypal

26-07-2007 14:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een paypal-account aanmaken maar dit lukt maar niet; ik moet een visa of mastercard-nummer invullen en die heb ik niet. Ik wil het geld gewoon van mijn bankrek.nr. af laten schrijven. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Alle reacties Link kopieren
ja , je hebt geen credit card en die heb je nodig, je gaf het zelf al aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Voor een paypall account heb je geen credit card nodig!!!



Ik heb ook een paypall account aangemaakt ongeveer een maand geleden en wat je moet doen is je bakrekeningnr toevoegen. Vervolgens maak je vanaf je bank geld over naar je paypall account.



Mocht je dan een aankoop doen dan word je paypall saldo gebruikt.



CC is dus niet noodzakelijk.



groetjes en succes
Alle reacties Link kopieren
Halloo,



Ik heb me vorig week ook aangemeld ervoor en het is zelfs zo dat je nu geen geld meer op je Pay Pal rekening eerst hoeft te storten maar je kan je bankrekening nu koppelen met je Pay Pal account dus je kan online kopen en dag later wordt het van je bankrek afgeschreven ..



Je moet wel het e.e.a verifieeren zodat PayPal weet dat die rekening bij die paypal account hoort en dat doen ze dmv een storting van 2 kleine bedragen op je bankrekening..Lees het even door op de nederlandse site van paypal en ik heb al wat gekocht in America en ook ZONDER CREDITCARD !! Succes...



gr Nona
Alle reacties Link kopieren
SORRY MIJN FOUT, BEDANKT PETRA, WEET IK DAT OOK WEER:D
Alle reacties Link kopieren
Creditcard is inderdaad niet nodig...wat ik altijd doe is geld overmaken van m'n bankrekening naar m'n Paypal, maar ik hoorde laatst -en nu ook hier weer- dat je ook je bankrekening kunt koppelen aan je Paypal-account...klinkt heel handig maar hoorde gisteren van een viendin dat Paypal op het moment wat probleempjes heeft waardoor de verwerkingstijd op kan lopen tot maar liefst en dag of 5; da's wat minder als de verkoper wil dat je binnen 3 dagen betaalt...



Voor TO; als je je paypal-account eenmaal hebt aangemaakt, er geld op hebt gestort en wilt gaan bieden: wel goed naar de betalingsgegevens kijken want er zijn verkopers die alleen (willen) verkopen aan mensen die een creditcard aan hun paypal hebben zitten.

 

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Paypal is kut. ( sorry voor het woord) Ik had al een account, geen credit card maar gewoon via je bank. Wil ik geld overmaken na een ebay verkoper voor een product, kan ik opeens mijn paypal niet meer gebruiken omdat ik eerst 2 kleine bedragen op mijn rekening moet afwachten (duurde een week) en daarna kan je pas geld op de rekening storten wat ook een week gaat duren. Wat een drama, nu is de verkoper boos omdat het zo lang duurt . Beetje vervelend dus, als je paypal neemt (wat natuurlijk veel voordelen heeft) meld je dan eerst aan, zorg dat je die 2 kleine bedragen aanvraagd( ter controle) zet dan geld op de account en ga daarna aan de slag met ebay want je kan niet direkt iets kopen. Paypal is daarnaast makkelijk (behalve afgelopen week dan) en "veilig", het is even geduld hebben tot dat je hem kan gebruiken. Na een week is het vaak in orde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven