De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 00:03:

[...]

hahahha nee ..die uitdaging ben ik aangegaan ..en mijn kamer is helemaal zoals ik hem wilde hebben ..
pppffffff gelukkig. en wat voor interieur heb je, gewoon ff nieuwsgierig
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:06:

[...]

pppffffff gelukkig. en wat voor interieur heb je, gewoon ff nieuwsgierig

Ugg ..beetje modern ..chroom look ..zilver ..maar ook paars antreciet zwart..

Slaapkamer nu wit zwart en lichtblauw
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 00:09:

[...]

Ugg ..beetje modern ..chroom look ..zilver ..maar ook paars antreciet zwart..

Slaapkamer nu wit zwart en lichtblauw
klinkt goed, hoewel ik geen liefhebber ben van de chroom look, en paars
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:13:

[...]

klinkt goed, hoewel ik geen liefhebber ben van de chroom look, en paars
Tis eigenlijk een echt vrouwenhuis ..echt mijn plekkie! Klein maar fijn!
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 00:15:

[...]

Tis eigenlijk een echt vrouwenhuis ..echt mijn plekkie! Klein maar fijn!
met kussens op de grond en zo??
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:17:

[...]

met kussens op de grond en zo??

Nog niet

X-D vraag ik voor mijn verjaardag!!
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 00:22:

[...]

Nog niet

X-D vraag ik voor mijn verjaardag!!
aaaaayep das vrouwenhuis. nogal afwijkend van mijn interieur
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:24:

[...]

aaaaayep das vrouwenhuis. nogal afwijkend van mijn interieur
Vertel!!!
oud engels, verschillende grote stoelen, grote bank, parket, grote boekenkast, donkere houten wand, frans behang, kleden. (wel even erbij vertellen dat het het interieur van mijn oma was) mijn slaapkamer is wel "gemoderniseert" alles hoogglans wit, met grote groene planten.
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:32:

[...]

oud engels, verschillende grote stoelen, grote bank, parket, grote boekenkast, donkere houten wand, frans behang, kleden. (wel even erbij vertellen dat het het interieur van mijn oma was) mijn slaapkamer is wel "gemoderniseert" alles hoogglans wit, met grote groene planten.

Wowwww slaapkamer klinkt stoer!!!

Pff moet eigenlijk naar bed ..maar ben helemaal nie moe..grrr
Robsssss ..ik schop mezelf naar bed ..

Werkse morgen die paar uurtjes en dan ook lekker weekend!!

Slaap lekker!!!

xxx
ja slaapkamer is tof, heb ook alleen maar wit beddengoed en 1 groot schilderij is een groot rood vlak boven hoofdeinde . maar ik ga de hond er uit gooien, morgen weer vroeg dag, en volop nieuwe uitdagingen. dus wens ik jou een prettige avond, in je wit blauw zwarte slaapkamer, en voor straks truste
Robs!!! Je stelt me teleur! Jij als vroege vogel... had eigenlijk al wel een berichtje van je verwacht! Maar bij deze dan een van mij. Morge!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Môgge allen!,

Ja Magiker, en daarbij...ik lag er vanmorgen pas om 04.30 uur in (!) en nu alweer helemaal fris achter de PC. Die Hard.... ;-) :-@ ....'t weer is echt bagger vandaag!
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 10:44:

Môgge allen!,

Ja Magiker, en daarbij...ik lag er vanmorgen pas om 04.30 uur in (!) en nu alweer helemaal fris achter de PC. Die Hard.... ;-) :-@ ....'t weer is echt bagger vandaag!
Idd. Alhoewel hier bij mij de zon nog schijnt! Maar ga lekker zitten en lees even bij. En waarom zo achterlijk laat in bed?
Was bij een vriend wat afleveringen van Band of Brothers aan het kijken.....biertje erbij...je kent het wel...Gelukkig woont ie hier 2 straten verderop...dus was ook zo weer thuis. Inmiddels alweer helemaal bijgelezen over de inrichting van robs en signs....leuk allemaal!
Band of Brothers is echt heel erg goed. Heb de DVD ook thuis staan. Helemaal top!

Heb je vandaag niks te doen?? Ga dan ff Signs d'r fietsslot doorknippen! Ze is d'r sleuteltje kwijt!
Magiker schreef op 17 augustus 2007 @ 10:36:

Robs!!! Je stelt me teleur! Jij als vroege vogel... had eigenlijk al wel een berichtje van je verwacht! Maar bij deze dan een van mij. Morge!
en als ik iets niet wil is het jou teleurstellen. maar gisteren ff te veel werk blijven liggen dus vanmorgen maar weer ingehaald, zal er morgen ochtend op het forum weer als de kippen bij zijn. of is het nu als het haantje in het kippenhok bij zijn.
Goeiemorgen.....

Ook ik ben alweer fris en fruitig ..ben gewoon uit bed gedondert door dat enge onweer!!!!

En Magik ik bedacht me net ..slot doorknippen is leuk maar dan heb ik er nog niets aan ..want kan de fiets dan nergens neerzetten ..zonder slot!!

Xan ouwe nachtbraker :rofl: maar ja als je maar plezier hebt.

Ben al vanaf vanmorgen 7 uur mijn vriendin aan het steunen in een moeilijke tijd ( lees mannenproblemen)...en tadaaaaa mijn positiviteit ( gaat altijd zo makkelijk naar een ander toe) werkt ..kreeg net telefoon dat alles goed is!!

Nu dus even met een koppie koffie helemaal wakker worden en dan zo maar eens douchennnn.

Ow trouwens ..signs wordt snel voor de 2e keer in haar leven tante ..vandaag wordt mijn zusje gestript ..of whatever

kusssssss
b.t.w. signs, je sleutels liggen nog hier
:hello: Goedemorgen leuke mannen! Waar zijn alle leuke vrouwen gebleven?
Ow daar is er al weer eentje! Goedemorgen Signs! Dikke knuf!
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 11:06:

tss had je dat niet eerder kunne zeggen ..ben die krengen al maanden kwijt ..maar ja ..nu heb ik mijn fiets echt nodig ..

:rofl:
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 11:06:

Zie je nou wel Signs! Dat zei ik toch? Gewoon bij Robs vergeten mee te nemen!

Doorknippen is de enige optie als je geen reserve hebt! En dan gewoon een nieuw slot halen. Of de fiets voor eeuwig laten staan. Of gewoon de sleutels ff ophalen bij Robs. kan je meteen zijn donkere Engelese interieur bewonderen en een duik in het zwembad nemen!
Ja, erg goed!, nog 4 afleveringen te kijken. Signs haar sleuteltje kwijt? Mooi shit voor d'r.....En om nu naar *PIEP* te rijden om haar slot door te knippen....hoewel...ze woont niet ver bij me vandaan... ;-) Heb in ieder geval niks van haar vernomen wat betreft haar fietsslot...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven