Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
vrijdag 17 augustus 2007 om 00:32
vrijdag 17 augustus 2007 om 00:43
vrijdag 17 augustus 2007 om 10:56
vrijdag 17 augustus 2007 om 10:59
vrijdag 17 augustus 2007 om 11:04
vrijdag 17 augustus 2007 om 11:06
Goeiemorgen.....
Ook ik ben alweer fris en fruitig ..ben gewoon uit bed gedondert door dat enge onweer!!!!
En Magik ik bedacht me net ..slot doorknippen is leuk maar dan heb ik er nog niets aan ..want kan de fiets dan nergens neerzetten ..zonder slot!!
Xan ouwe nachtbraker maar ja als je maar plezier hebt.
Ben al vanaf vanmorgen 7 uur mijn vriendin aan het steunen in een moeilijke tijd ( lees mannenproblemen)...en tadaaaaa mijn positiviteit ( gaat altijd zo makkelijk naar een ander toe) werkt ..kreeg net telefoon dat alles goed is!!
Nu dus even met een koppie koffie helemaal wakker worden en dan zo maar eens douchennnn.
Ow trouwens ..signs wordt snel voor de 2e keer in haar leven tante ..vandaag wordt mijn zusje gestript ..of whatever
kusssssss
Ook ik ben alweer fris en fruitig ..ben gewoon uit bed gedondert door dat enge onweer!!!!
En Magik ik bedacht me net ..slot doorknippen is leuk maar dan heb ik er nog niets aan ..want kan de fiets dan nergens neerzetten ..zonder slot!!
Xan ouwe nachtbraker maar ja als je maar plezier hebt.
Ben al vanaf vanmorgen 7 uur mijn vriendin aan het steunen in een moeilijke tijd ( lees mannenproblemen)...en tadaaaaa mijn positiviteit ( gaat altijd zo makkelijk naar een ander toe) werkt ..kreeg net telefoon dat alles goed is!!
Nu dus even met een koppie koffie helemaal wakker worden en dan zo maar eens douchennnn.
Ow trouwens ..signs wordt snel voor de 2e keer in haar leven tante ..vandaag wordt mijn zusje gestript ..of whatever
kusssssss
vrijdag 17 augustus 2007 om 11:10
Zie je nou wel Signs! Dat zei ik toch? Gewoon bij Robs vergeten mee te nemen!
Doorknippen is de enige optie als je geen reserve hebt! En dan gewoon een nieuw slot halen. Of de fiets voor eeuwig laten staan. Of gewoon de sleutels ff ophalen bij Robs. kan je meteen zijn donkere Engelese interieur bewonderen en een duik in het zwembad nemen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
vrijdag 17 augustus 2007 om 11:10