Starter (op woningmarkt) in Zwolle

17-08-2007 13:31 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hallo medeforummers,



Op dit moment woon in een studentenkamertje van12m2 in Tilburg, maar ik wil vanaf maart in Zwolle mijn studie afmaken. Al mijn verplichtingen hier zijn dan voorbij (geen werk en studie meer) waardoor ik heb besloten om niet pas in juli naar Zwolle te gaan, maar eerder. Als ik echter kijk naar mijn puntenaantal bij de woningzoeker heb ik tegen die tijd nog lang geen woning. Ik hoef niet direct heel groot te zitten, maar het liefst wil ik dan niet weer terug naar een studentenwoning (aangezien ik dan bijna student af ben). Hoe pak ik dit aan? Ik heb gehoord (en gezien) dat particulier wonen erg duur is.



Mijn vriend zoekt al een jaar iets in Zwolle, maar heeft ook nog niks gevonden. We hebben het er wel over gehad om dan samen iets te gaan zoeken, maar we vinden het ook wel erg snel gaan dan. Zouden we meer kans maken als we met z'n tweeen iets gaan zoeken? En hoe moet je het dan aanpakken?



Ik hoop dat er mensen zijn die mij advies kunnen geven die mij kunnen helpen met de zoektocht. Het is nog een beetje vroeg, maar volgens mij moet je met zo'n zoektocht vroeg beginnen.



Alvast bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven