Ziek van innesteling??

18-08-2007 17:52 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen zijn dat je ziek bent van je innesteling??

Vannacht ben ik heel erg ziek geweest, misselijk, overgeven, diarree (sorry voor de details). Nu nog doet mijn maag raar.

Volgens mijn berekeningen zou het kunnen.

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, maar ik vraag me af of er nog meer zijn die dit hebben gehad.

Wie heeft dit gehad??
Wel bij een buikgriep ja. Niet bij innesteling. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Ik ken mensen die al ziek worden alleen al bij de gedachte aan zwanger worden...
Ik heb alleen een avondje krampjes en steekjes gehad tijdens de innesteling.

Van misselijkheid enz. heb ik nog nooit gehoord.

Dat je vriendin het had was misschien een toevallige samenloop van omstandigheden?
Framboos; dat zou natuurlijk kunnen, samenloop van omstandigheden.

Het is natuurlijk ook heel raar, dat besef ik zelf ook wel. Maar ik loop al de hele dag te piekeren... en wilde 't gewoon ff checken. Ik kom overal allerhande symptomen tegen..
Volgens mij kan je pas weten dat iets zou kunnen samenhangen met een eventuele innesteling als je überhaupt straks een positieve test hebt. Denk dat er maar weinig tot geen vrouwen zijn die stellig hebben gezegd dat ze de innesteling hebben gevoeld terwijl ze geen positieve test hebben gekregen. Het zijn meestal de vrouwen die zwanger zijn of waren en die de symptomen aan een innesteling hebben gewijd.

Vaak staan er in de "regeltjes"dat een innesteling tussen dag 5 en 10 na de ovulatie is. Nou volgens mij doet een lijf niet aan regeltjes, maar hordes vrouwen voelen tussen die dagen van alles en zeggen ook letterlijk dat ze de innesteling hebben gevoeld.

Wijdt het aan teveel ermee bezig zijn, verkeerd gegeten of een buikgriepje.
Frutsje mag ik daar uit concluderen dat jij graag zwanger wilt worden?

Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken!

Oja, ik voelde 1avond flinke ''rare'' krampjes. Ik heb toen gekeken op www.predictor.nl en daar bleek de dag overeen te komen met een innesteling!

Zo kwam ik erachter.....1week later teste ik positief. Inmiddels heb ik een zoontje van 4mnd!

succes meid!
mamagrande schreef op 18 augustus 2007 @ 19:06:

Ik ken mensen die al ziek worden alleen al bij de gedachte aan zwanger worden...
8-P hihihihihihihihi
Framboos, dat het op die dag overeen komt met een eventuele innestelingsdag wil niet zeggen dat het toen daadwerkelijk een innesteling was. Ik vind het moeilijk te geloven dat als een site zegt dat het je innestelingsdag is op basis van de gemiddelde cijfertjes dat jou lijf ook daadwerkelijk doet wat een site zegt.

P.S. ook weer persoonlijke mening.
Mooncatcher; tuurlijk heb je gelijk. Het is natuurlijk de vraag of die klachten ook echt de innesteling zijn. Een lijf zit raar in elkaar. Ik ga er nu ook niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, maar 't is gewoon meer een vraag wie dit herkent.

Framboos; ja, ik wil graag zwanger worden :). Schrijf hier al op een topic mee, zit nu in ronde 4. Ik ben me heel bewust van 't feit dat het bij iedereen verschillend is. Heb een collega die er 4 jaar over gedaan heeft, waar ik veel mee gepraat heb. Dus weet er alles van hoe je lichaam je kan misleiden.
Hoi frutsje,

Er heerst buikgriep op dit moment, dus het kan best zijn dat jij het te pakken hebt hoor!

Ik ben vorig jaar wel een soort van raar geweest tijdens mijn innestelling maar niet zo ziek als jij omschrijft.

Zeker omdat je maagklachten hebt want je maag zit altijd hoger dan je buik,

als je net zwanger zou zijn zit je baarmoeder nog heel laag hoor.

Na een aantal weken kan je zelfs je baarmoeder al voelen.

Beterschap@
Toen ik zwanger wilde worden ben ik meer op mijn lichaam gaan letten. Het viel mij ineens op dat ik ineens zo'n kleine week na mijn eisprong (ook die voel ik behoorlijk 8-P ) vreemde krampjes en rare steekjes voelde in mijn buik.

Toen ik later op de bewuste site keek, kwam de dag overeen met de berekening. Uiteraard blijft het een mensen lichaam, en is zo'n berekening puur een indicatie. In mijn geval klopte toevallig precies!

Ik vond het een bijzondere ervaring mijn lichaam te kunnen begrijpen, en had hier nooit eerder bij stilgestaan... :-]

Oja, en met behulp van die site, wist ik dus ook wanneer mijn vruchtbaarste dag was, en wanneer we het dus moesten proberen.

Al met al, voor mij een succes! (mijn persoonlijke ervaring)
;-) mooncaster gelukkig snapt mijn lijf niets van het internet!
Innesteling gebeurt niet op 1 dag, dat is een 'proces' dat een dag of 5 duurt. Dus het voelen van de innesteling op een bepaalde dag, sorry hoor, sluit me verder aan bij Mooncatcher.

En maagklachten en diarree horen bij buikgriep. Lijkt mij.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hoi Frutsje,

Beide keren was ik "grieperig" tijdens de innesteling. Bij nummer 1 dacht ik dus inderdaad dat het griep was, begreep pas achteraf dat het wat anders was geweest :-). Nu recent bij nummer 2 idem dito, weer grieperig (2,3 dagen ofzo).

Pips
Zie je wel, het kan dus toch!!

Ik weet 't nu niet... nog 5 dagen tot NOD. Borsten zijn nadrukkelijk aanwezig (doen niet echt pijn, maar voel ze gewoon voortdurend) en heb last van mijn linkerlies (iets hoger dan lies).

We zien het wel...

frutsje schreef op 21 augustus 2007 @ 20:36:

Zie je wel, het kan dus toch!!

Ik weet 't nu niet... nog 5 dagen tot NOD. Borsten zijn nadrukkelijk aanwezig (doen niet echt pijn, maar voel ze gewoon voortdurend) en heb last van mijn linkerlies (iets hoger dan lies).

We zien het wel...

Hoi Frutsje,

Ýk heb dit gehad: pijn en misselijkheid bij de innesteling. Op donderdagavond seks gehad en op zondag en maandag liep ik krom van de buikpijn en was ik erg misselijk. Dit bleef zo tot (zwakte iets af) tot mijn NOD. Lang verhaal kort: ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De innesteling die ik zo erg had gevoeld, had dus plaats gehad in mijn eileider en dat veroorzaakte de pijn en de misselijkheid. Sorry als ik je bang maak, maar je vroeg om ervaringsverhalen en dit was de mijne. Let gewoon goed op jezelf!

Ýk kom hier op het moment niet zo heel regelmatig omdat ik met vakantie ben dus als je nog wat wilt vragen, kan het even duren voor ik antwoord.
Dat Ik komt door het Turkse toetsenbord trouwens :-)
Jeetje, ýk dus.
Mirjam762; da's heftig... En nee, je maakt me niet bang... het is goed om af en toe eens te horen dat het ook niet altijd goed gaat.

Maar jij bent dus een paar dagen/weken ziek geweest. Ik maar een nachtje (en dat vind ik er ook zo vreemd aan).

Volgens mijn 28 dagen cyclus heb ik maandag NOD. Ik ben nu niet ziek meer, heb al een paar dagen last van mijn linkerlies en had vandaag een hoge temperatuur; 36,9. Vorige keer net voor NOD 36,2.

Spannend dus...
frutsje schreef op 18 augustus 2007 @ 17:52:

Zou het kunnen zijn dat je ziek bent van je innesteling??

Vannacht ben ik heel erg ziek geweest, misselijk, overgeven, diarree (sorry voor de details). Nu nog doet mijn maag raar.

Volgens mijn berekeningen zou het kunnen.

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, maar ik vraag me af of er nog meer zijn die dit hebben gehad.

Wie heeft dit gehad??

Ik!

Alleen dan niet bij innesteling maar bij bevruchting. Kun je dat voelen dan?! Ja ik blijkbaar wel.

Ik weet het van mijn 1e zwangerschap, toen heb ik bijna de hele nacht op het toilet gezeten; buikpijn, kotsen, diarree, misselijk, álles dus wat jij ook beschrijft.

Toen we dus voor onze 2e zwangerschap gingen, wist ik precies wanneer het raak was, want wederom eenzelfde nacht beleefd!

Kortom; ff wachten tot je mag testen, dan weet je het zeker!
Oh 1e zwangerschap is gewoon normaal geweest (ik lees nu Mirjam's verhaal) en de 2e tot nu toe ook (ben 12 weken)

Sarah; bedankt voor je reactie. Goh, dat zou 't bij mij ook kunnen zijn. Het is idd gewoon afwachten. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik testen (heb dan ook een vrije dag). Ben heel benieuwd.

Ik houd jullie op de hoogte.

Hallo Frutsje en Sarah,

Al zoekende op internet kwam ik dit forum tegen omdat ik ook erg geinteresseerd ben in dit onderwerp. Wij hebben sinds 2,5 jaar een kinderwens en gaan binnenkort met ivf starten.

Tot die tijd proberen we het nog wel zelf via de "natuurlijke" weg.

Gisternacht was ik echt hartstikke ziek, hele nacht diarree, misselijk, overgeven. Had zelf het gevoel of idee dat dit misschien van een bevruchting zou kunnen zijn. Kon er verder niet veel over vinden op internet, totdat ik jullie verhalen las. Ik prent me goed in dat het waarschijnlijk wel wishful thinking zal zijn, maar toch...
Clau2a: ik ga heel hard voor je duimen meid!!! Succes!

Frutsje: ben wel benieuwd of t bij jou nu raak was of niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven