internetshop-verslaafd??

19-07-2007 12:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben jij net als ik ook internetshop(pen) verslaafd? kijk je ook elke dag wel op de site van esprit, mexx en H&M en bestel je ook regelmatig (volgens mensen in mijn omgeving veeeels te veel) wat nieuws?

vind je het net als ik ook een kick als de postcode 1 of 2 dagen later dan op de stoep staat met een pakje?:)



Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook wel een beetje maar dan niet zozeer verslaafd aan het kopen van kleding, die koop en pas ik liever in de winkel.



Ik koop vooral verzorgingsproducten, boeken, cadeautjes e.d. online, gewoon uit gemakzucht. Een cadeautje kun je uitzoeken en bij de ontvanger laten bezorgen, wel zo gemakkelijk als je in het buitenland woont en je vriendinnetje in NL met iets wilt verrassen b.v.

En voor kerstinkopen vind ik het internetshoppen helemaal een uitkomst. Ik heb al 2 jaar geen kerstkadootje meer in de gewone winkel gekocht, bestel alles online.

Geen stress, geen geren door overvolle winkels etc.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat ik op internet kan kopen , koop ik op internet, is geen verslaving , maar lekker makkelijk, gister bv de vedax eiwitpoeder besteld incl verzend was het ook nog goedkoper dan bij de drogist, hop automatisch afschrijven en klaar



Bijna al mijn verzorging koop ik in amerika en bij aromahofje.nl



dekbedhoezen etc, wehkamp otto, my best friend.



Ik ga alleen maar naar de stad om kleding te kijken en voor mijn kinderen, al die ander meut zoveel mogelijk achter het computertje
Alle reacties Link kopieren


Alles wat ik op internet kan kopen , koop ik op internet, is geen verslaving , maar lekker makkelijk, gister bv de vedax eiwitpoeder besteld incl verzend was het ook nog goedkoper dan bij de drogist, hop automatisch afschrijven en klaar



Bijna al mijn verzorging koop ik in amerika en bij aromahofje.nl



dekbedhoezen etc, wehkamp otto, my best friend.



Ik ga alleen maar naar de stad om kleding te kijken en voor mijn kinderen, al die ander meut zoveel mogelijk achter het computertje









Sto, bij welke online stores koop jij je huidverzorging. Ik ken alleen skinstore en strawberry???



Even een vraagje heb jij weleens produkten van Natura Bisse geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Bij elk TNT busje of vrachtwagen wat onze straat in rijdt, doen mijn man en kinderen al automatisch de deur open :( En als ik op mijn verjaardag een kaart van de Wehkamp krijg met de post waarop staat geschreven " wij kunnen u helaas niet persoonlijk feliciteren" en vervolgens nog wat aanbiedingen erbij, dan verteld mijn man aan de visite dat ik ook nog van de Wehkamp een kaartje heb gekregen :(



Bij de Wehkamp bestel ik alleen maar kleding voor mijn kids. Ik heb namelijk en hekel aan winkelen.
Alle reacties Link kopieren
:) hihi Puur Natuur dat komt me dus heeeeel bekend voor;)

mijn man is degene die me "verslaafd" noemt ik noem het meer lekker makkelijk en aangezien ik een hekel heb om in pashokjes te passen of erger nog eruit te moeten omdat er geen spiegel in het hokje zit vind ik via internet bestellen ideaal lekker in huis passen en in mijn eigen spiegel beoordelen of het wel/niet wat is zonder dat een verkoopster al als je 1 voet buiten het hokje zet roept: en hoe zit ie?? of dat staat je/u goed zeg terwijl het voor geen kant staat/zit!;)

dit voorkomt een hele hoop miskopen want als het niks is dan gaat het meteen retour!
Alle reacties Link kopieren
ik vind het eerder geldverspilling want ten eerste betaal je verzendkosten en ten tweede moet je ook betalen als je het retourneren wilt. Met een paar uitzonderingen.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het ook zo, dat als er een TNT busje of vrachtwagen de straat in komt rijden, de buren al kijken of ik wel thuis ben. En als ze onze auto's niet zien staan, dan lopen ze ook al automatisch naar de voordeur.:( Dit heeft mijn man vernomen van de buren (zegt hij) die altijd de pakketjes voor mij aannemen als ik er niet ben. Maar ik heb een eigen bedrijf, en ik bestel alles via internet, dus komen er inderdaad wel een aantal dozen of pakketjes binnen per week........Gelukkig kan ik ontzettend lachen om de grapjes van mijn man en kinderen. Mijn man die doet het veel slimmer, die gaat met de kinderen naar de viswinkel, koopt weer voor weet ik het hoeveel geld de allernieuwste vis pluggen en laat ze dan in zijn auto liggen. Vervolgens haalt hij zijn viskoffer uit huis, doet net of hij zijn auto gaat inladen met visspullen, maar ondertussen gooit hij zijn nieuwste aanwinst in zijn viskoffer, en komt er weer mee naar binnen. ;)
Alle reacties Link kopieren


ik vind het eerder geldverspilling want ten eerste betaal je verzendkosten en ten tweede moet je ook betalen als je het retourneren wilt. Met een paar uitzonderingen.



nee hoor, je moet het wel goed doen, ik heb net de vedax poeder gekocht, kost 1.95 verzend en de poeder is goedkoper dan in de winkel, was zo een 3 euro goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren


quote: sto reageerde



Alles wat ik op internet kan kopen , koop ik op internet, is geen verslaving , maar lekker makkelijk, gister bv de vedax eiwitpoeder besteld incl verzend was het ook nog goedkoper dan bij de drogist, hop automatisch afschrijven en klaar



Bijna al mijn verzorging koop ik in amerika en bij aromahofje.nl



dekbedhoezen etc, wehkamp otto, my best friend.



Ik ga alleen maar naar de stad om kleding te kijken en voor mijn kinderen, al die ander meut zoveel mogelijk achter het computertje





Sto, bij welke online stores koop jij je huidverzorging. Ik ken alleen skinstore en strawberry???



Even een vraagje heb jij weleens produkten van Natura Bisse geprobeerd?







ik google veel op produkt, zo koop ik de retin a bij inhousepharmacy en de copper peptide en glycol heb ik bij http://www.ncnproskincare.com/



Mijn make up, koop ik gewoon in de winkel , vind ik geen doen kleurtjes op internet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind online shoppen echt ideaal! Favoriet zijn H&M, Asos en sinds kort ook Esprit.



Voor cosmetica/verzorging StrawberryNet.



En via eBay koop ik ook veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind shoppen op internet geen geldverspilling als je alleen naar de verzendkosten kijkt. Vaak zijn dingen via internet goedkoper zodat je dus al bespaart en als je ergens naartoe gaat om te winkelen ben je ook je benzine + parkeergeld kwijt dus dat bespaar je ook!



Ik vind het ideaal, geen drukte in de stad, geen verkoopsters die in je nek staan te hijgen en je kunt lekker op je gemak thuis wachten tot de spullen door selektvracht of tnt worden bezorgd.



Groetjes,

Risotje
Ik koop ook veel via internet.

Scheelt trouwens soms een hoop met in de winkel, dus die verzendkosten heb je er snel uit.

Pas weer een digitale camera gekocht. Dan kijk ik eerst veel op www.kieskeurig.nl

Zo ook een nieuwe electrische tandenborstel gekocht.



Verder veel via ebay.. vooral verzorgingsprodukten (in Amerika).

Kleding voor de kids, enz. enz.



Lang leve internet!!!
Alle reacties Link kopieren
De postbode zegt bij ons ook dat we goed zijn voor de winstuitkering, haha. Het is gewoon makkelijk om even bij Esprit te bestellen, of even bij Bol.com een boek uitzoeken vanuit je luie stoel. Alleen als er iets terug moet, dan moet je er nog even de deur voor uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook veel via internet, gewoon omdat het makkelijker en soms goedkoper is! Bovendien kan je via kieskeurig etc eerst alles nakijken en hebben veel winkels nu het thuiswinkel keurmerk, ideaal! Heb bij Conrad voor de vakantie een elektrische koelbox gekocht: 20 euro goedkoper (actie), geen verzendkosten, betalen met ideal en binnen 3 werkdagen in huis! Perfekt toch!



Make up en verzorging koop ik meestal via amerikaanse winkels, is goedkoper en er is meer keuze wat de producten die ik graag wil betreft. Verzendkosten zijn helaas wat hoger geworden omdat de small flat rate envelop er niet meer is maar het is nog steeds goedkoper, en erg makkelijk!!



Het is gewoon erg prettig om vanuit huis te kunnen bestellen! Je weet bovendien meteen of ze het op voorraad hebben en wanneer je het ontvangt! Hoef je niet de hele stad af te zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Ik was het wel maar heb rigoreus het roer omgegooid en doe het (voorlopig) even niet meer. Het is te makkelijk en het kost opgeteld aan het eind van de maand mij gewoon teveel. Dus ff afkicken nu :smile:
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me eerlijk gezegd af waar jullie het geld vandaan halen...?

Ik heb in ieder geval niet genoeg om meerdere keren per maand een pakje mijn kant op te laten komen...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon werken zal ik maar zeggen. En ook al is het van het internet, het hoeft niet altijd duur te zijn. H&M is toch alvaak de goedkoopste dus veel hoeft niet duur te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven