vakantie voor swingers

26-07-2009 22:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Wij willen een vakantie gaan boeken en zijn gaan surfen voor een 'swingers' vakantie/hotel (in Europa). We zijn van alles al tegengekomen, onder andere huizen. Maar we zoeken een hotel of resort ofzo.



Iemand hier ervaring mee of ideeën over?



Groetjes Teachie
Alle reacties Link kopieren
ik mag toch hopen dat er op iedere camping meer gebeurt dan badmintonnen



Ik ben nu al een aantal keer op agde geweest, in appartementen, dat wel maar met uitzicht op het uitgaansgebied. Ik heb geen behoefte aan swingen maar vond de sfeer wel erg gemoedelijk, iedereen kan daar gewoon lekker zichzelf zijn en dat is toch het fijnste gevoel wat je kunt hebben!



dit jaar wordt de eerste keer op de camping en ik heb er nu al zin in!
Ha, ik ga volgende week een kijkje nemen. Ben zelf geen swinger van beroep, maar de sfeer lijkt me erg ok. Zal laten weten hoe het beviel.



Iemand anders ooit in mei geweest? Is dat eigenlijk te vroeg in het seizoen? Als het bevalt ga ik in september weer een weekje!
Alle reacties Link kopieren
september is wel leuker, wat jonger publiek, wij waren vorig jaar begin juni maar gan nu een weekje later omdat er toen wel heel veel bejaarde liepen.



we hebben ons prima vermaakt hoor, en ik weet dat er ook wel jongeren in mei gaan, kan dus ook toeval zijn geweest, maar hoe dichter je rond het hoogseizoen zit hoe gezelliger/jonger het wordt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Hoogseizoen lukt in elk geval niet meer op Oltra. Die muts van de receptie kan ons niet kwijt op de voorste veldjes, en op ons verzoek om dan maar op XXX te gaan staan hebben we nog steeds geen reactie terug gekregen. Willen we zo'n 1100 euro aan staangeld komen brengen, willen zij daar niet de moeite doen om wat andere mensen te verhuizen.



Ze verdienen hun geld veel te gemakkelijk in het hoogseizoen, waar we met een schoolkind helaas aan vastzitten.



We gaan nu misschien vliegen, naar Corsica.
@moppetoet: Was er echt helemaal geen plek meer?

Welke voorste veldjes bedoelde je trouwens? Allee Plage, Mer, Dune en Nature? Die waren zelfs al volgeboekt toen ik boekte rond 30 januari/1februari en dat terwijl ik vorig jaar met gemak nog een (voorkeurs)plek kreeg op Allee Plage!

Schijnbaar is Cap d'Agde/CHM Oltra dit jaar erg gewild.

Wel jammer dat jullie nu niet komen, anders had ik wellicht wel even een praatje gemaakt aan het strand (of op de camping).
Exactement die allees.........

We mochten nog wel op een plekje halverwege, en achteraan in de straat. Dat hebben we eerder eens gedaan, je moet alleen al 800 meter lopen om naar de poort te komen, en je zit in een stukje niemandsverdriet.

Dan gingen we nog liever dichter bij de poort, in een eerste blok, en verder van het strand, waar we al vaker hebben gestaan, maar daar heeft die receptie-muts nog steeds niet op gereageerd. Dan had Moppekind in elk geval een "vakantie-opa&oma" in de buurt gehad.



Het is van de zotte, een mens moet al vakantie boeken vóórdat hij weet wanneer hij vrij kan nemen. Idioterie.......



Ik denk dat we teveel reclame hebben gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel mensen boeken al in hun vakantie voor het jaar erop, wij konden ook al niet meer de appartementen van onze keus boeken en ik weet toch pas vaak eind januari of ik van mijn werk vrij kan krijgen rond een bepaalde periode dus al zou ik het willen kan ik het niet eerder boeken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven