vakantie voor swingers

26-07-2009 22:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Wij willen een vakantie gaan boeken en zijn gaan surfen voor een 'swingers' vakantie/hotel (in Europa). We zijn van alles al tegengekomen, onder andere huizen. Maar we zoeken een hotel of resort ofzo.



Iemand hier ervaring mee of ideeën over?



Groetjes Teachie
Alle reacties Link kopieren
ik mag toch hopen dat er op iedere camping meer gebeurt dan badmintonnen



Ik ben nu al een aantal keer op agde geweest, in appartementen, dat wel maar met uitzicht op het uitgaansgebied. Ik heb geen behoefte aan swingen maar vond de sfeer wel erg gemoedelijk, iedereen kan daar gewoon lekker zichzelf zijn en dat is toch het fijnste gevoel wat je kunt hebben!



dit jaar wordt de eerste keer op de camping en ik heb er nu al zin in!
Ha, ik ga volgende week een kijkje nemen. Ben zelf geen swinger van beroep, maar de sfeer lijkt me erg ok. Zal laten weten hoe het beviel.



Iemand anders ooit in mei geweest? Is dat eigenlijk te vroeg in het seizoen? Als het bevalt ga ik in september weer een weekje!
Alle reacties Link kopieren
september is wel leuker, wat jonger publiek, wij waren vorig jaar begin juni maar gan nu een weekje later omdat er toen wel heel veel bejaarde liepen.



we hebben ons prima vermaakt hoor, en ik weet dat er ook wel jongeren in mei gaan, kan dus ook toeval zijn geweest, maar hoe dichter je rond het hoogseizoen zit hoe gezelliger/jonger het wordt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Hoogseizoen lukt in elk geval niet meer op Oltra. Die muts van de receptie kan ons niet kwijt op de voorste veldjes, en op ons verzoek om dan maar op XXX te gaan staan hebben we nog steeds geen reactie terug gekregen. Willen we zo'n 1100 euro aan staangeld komen brengen, willen zij daar niet de moeite doen om wat andere mensen te verhuizen.



Ze verdienen hun geld veel te gemakkelijk in het hoogseizoen, waar we met een schoolkind helaas aan vastzitten.