is het niet voor mij weggelegd ?

15-06-2007 16:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms snap ik mannen gewoon niet. Ik heb sinds kort via de mail weer contact met een jongen die ik een paar jaar terug erg leuk vond. Het bleek achteraf ook wederzijds te zijn, maar er is nooit iets uitgekomen. Nu hebben we dus weer contact, maar hij heeft een vriendin. Maar omdat ik hem toch meer deed dan verwacht besloten we om naar een paar maanden wat af te spreken. Gewoon vrijblijvend kijken of de klik er nog is en om gezellig bij te kletsen. Maar hoe dichter bij het komt hoe minder hij van zich laat horen en ik heb het idee dat hij terug krabbelt en afzegt, heeft hij trouwens al eens een keer eerder gedaan. Ik ben hierdoor nu helemaal klaar met hem en voor mij hoeft het al niet meer.

Maar ondertussen ben ik wel 26 al sinds mijn twintigste geen sex en een relatie meer gehad, wel eens een keer gezoend maar dat stelde nix voor. En ik ben er nu onderhand toch echt wel aan toe. Maar de mannen die ik leuk vind hebben geen interesse in mij en de mannen die mij leuk vinden, vind ik meestal toch een klein beetje losers. Wat is het dat ik juist dat soort mannen aantrek ?

Ik heb niet echt het idee dat ik een hoog verwachtiingspatroon heb, want ik sta er best wel voor open, denk ik.

Zijn er misschien mensen die tips hebben, hoe ik leuke nieuwe mannen kan tegenkomen. Ik weet niet of ik hier op het juiste forum voor zit, maar wist niet goed waar ik het anders moest doen. Kon het ook wel bij sex doen, want dat is ondertussen ook weer zeven jaar geleden ! Dat is toch niet normaal, heb echt wel weer eens behoefte om lekker van bil te gaan met een man. Dat mis ik gewoon Sex maar vooral ook een maatje met wie ik alles kan delen en met wie ik naar de niet zo leuke maar wel verplichte verjaardagen kan gaan.

Wordt er af en toe wanhopig van, vooral omdat alles om me heen zich settelt, kindjes krijgt, trouwt, enz. Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen en is het niet voor mij weggelegd.

Dit lucht wel op hoor gewoon ff lekker van me af zeiken. Maar zijn er meiden die zich hier een beetje in herkennen. heb soms het idee dat ik de enige ben.
take care suuske
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik kan er niet zo'n medelijden mee hebben dat je je gekwetst voelt door een bezette man. Ik snap heus dat je zelf graag een relatie wilt, maar dan hoef je nog niet de vriend van een ander in te pikken. Voor hetzelfde geld zit je achter de mijne aan....



Je geeft trouwens zelf aan dat je terugkrabbelt als er iemand te dichtbij komt. Heeft er dus niets mee te maken dat het niet voor jou weggelegd zou zijn, want je hebt het helemaal zelf in de hand.
Gelul dat het niet voor je is weggelegd.....heb je zelf een beetje in de hand Suuske! Ga eerst voor jezelf eens na waarom jij maar steeds de foute man opzoekt. Kijk verder dan je neus lang is, en schrijf jezelf in bij een betaalbare en betrouwbare datingsite....lopen er genoeg tussen die je wel leuk zou kunnen vinden, en ook andersom. En niet obsessief bezig zijn hoor...mannen kunnen dat zien en merken en dat straal je dan ook uit.



Succes
Alle reacties Link kopieren
@YoYo2 het is helemaal mijn bedoeling niet om hem in te pikken, maar die gevoelens die ik voor hem heb zijn best heftig en dat heb ik eigenlijk nog niet eerder zo gehad. En het is te ingewikkeld om hier nu aan jullie uit te gaan leggen hoe het allemaal precies zit.

En inderdaad ik heb het allemaal zelf in de hand en daar ben ik mee bezig, maar ik vind het gewoon moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen. Er zullen er vast meer zijn die dat moeilijk vinden.



@ Xander68 ik denk juist dat onbereikebare, dan komt hij voor mijn gevoel dus niet te dicht bij en hoef ik me niet kwetsbaar op te stellen en is het dus ergens wel veilig.



@badmeester: thanx
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht

Ben een 23 jarige die nog nooit een relatie heeft gehad ook krijg ik steeds maar als ik door je bent me type niet moet ik daar waarde aan hechten ofzo ben ten einde raad
Alle reacties Link kopieren
Uit jouw post blijkt dat je ten eerste op de verkeerde emotioneel onbeschikbare mannen valt en je schrijft ook dat als zo'n man dichterbij komt dat je dan dicht klapt. Ik raad je het boek liefdesbang van Hannah Cuppen aan. Verder: je bent 26, is nog erg jong om je hierover druk te maken. Zoek single vriendinnen op, ga lekker op Tinder, dus in zekere zin wel op zoek gaan. Op een gegeven moment kom je te weinig leuke nieuwe mannen tegen. Blijf ook altijd jezelf trouw en bewaak jouw grenzen. Snap dat je denkt dat je over blijft, heb ik zelf ook jarenlang gehad, maar echt het leven kan zo maar ineens in een zeer positieve zin veranderen ook al lijkt dat nu een ver van jouw bed show voor jou. En dan.. ben je blij dat het met al die andere mannen niet werkte. Echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mlam1994 schreef:
31-01-2018 02:40
Goedenacht

Ben een 23 jarige die nog nooit een relatie heeft gehad ook krijg ik steeds maar als ik door je bent me type niet moet ik daar waarde aan hechten ofzo ben ten einde raad
En daarom schop je maar een topic van 11 jaar oud omhoog?
Gaaaast. :facepalm:
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 31-01-2018 10:36
0.30% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Wat een oud topic wordt er weer geopend.
Ik ben wel benieuwd of Suuske uit de OP nu na 10 jaar nog steeds droog staat, of dat het toch nog gelukt is en eind goed al goed.
Alle reacties Link kopieren
Oww haha ik had daar niet op gelet is al een topic van 10 jaar oud haha. Het probleem zal zich vast al wel hebben opgelost.
Zucht. Topic uit 2007. Never mind.
waarom naar boven halen :-|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven