Draadloos wonen

09-08-2007 20:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn nieuwe woning (jaja, ik ga verhuizen, jippie!) zou ik graag zo min mogelijk kabels willen hebben. Dus draadloos internet, digitale televisie, en draadloos bellen. Nu is dat laatste niet zo'n probleem, dat krijg ik zelfs voor elkaar, maar van die andere twee krijg ik de kriebels... Ik ben echt zo'n enorme leek op dat gebied, de verkopers kunnen me werkelijk alles op de mouw spelden.



Mijn vraag is dan ook; wie kijkt er "draadloos televisie" (digitenne, UPC of wat dan ook) en heeft er tips, do's en dont's?



En wie heeft er draadloos internet (ongeacht welke provider) en heeft er tips, do's en dont's?



Ik weet dat je bij de KPN het volledige pakket kan bestellen, maar is dat wat? Ik zie in ieder geval dat je belkosten dan alleen 's avonds en in het weekend gedekt zijn, en ik zou graag volledige dekking hebben.....zou dat ook kunnen, weten jullie dat?



Pfff, er komt écht veel kijken bij verhuizen......help!



;-)
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
He,

Ja, het mooiste is idd als je zoveel mogelijk draadloos kan doen.

Wij hebben alles draadloos, maar niet met 1 pakket...moeten we ook es naar kijken, volgens mij is het niet heel voordelig wat we nu hebben.

1 tip, en misschien hebben anderen er andere ervaringen mee hoor, maar ik zou geen KPN digitenne nemen. DRAMA met ontvangst. Ze lopen heel vaak te kloten met zgn verbeteringen maar of we zijn driekwart van de zenders helemaal kwijt, of de ontvangst is zo k*t dat je geen zin meer hebt om te kijken. Dus dat zou ik aan me voorbij laten gaan. Casema schijnt wel weer prima te zijn (hebben meerdere mensen in mijn familie), zij hebben ook veel meer zenders dan KPN.