Ik ben 30 en heb nog nooit echte seks gehad

19-08-2007 15:22 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOI,

IK BEN 30 JAAR.IK HEB NOG NOOIT ECHTE SEX GEHAD,.

DAARBIJ HEB IK EEN LICHTE VORM VAN AUTISME,DUS

IK HEB OOK LAST VAN ONZEKERHEID.IK BEN WEL

IN AANRAKING GEWEEST MET IEMAND,MAAR DAT WAS

MET STRELEN,ZOENEN.VERDER GING T NIET.IK HEB ECHT

IEMAND NODIG WAAR IK ECHT OP KAN VERTROUWEN.

EN ZEKER GA IK NIET ZOMAAR MET IEMAND NAAR BED,IK VIND HET BELACHELIJK DAT JE AL 15 MOET ZIJN DAT JE MET IEMAND NAAR BED BENT GEWEEST.EN DAT T NIET NORMAAL IS DAT JE 30 BENT EN NOG NIET MET IEMAND NAAR BED BENT GEWEEST.DAAR BEN IK T HELEMAAL NIET MEE EENS.IK SCHAAM ME ER NIET VOOR.ZIJN ER NOG MENSEN VAN MIJN LEEFTIJD DIE DIT OOK HERKENNEN????.
vivian2 schreef op 19 augustus 2007 @ 15:22:

HOI,

IK BEN 30 JAAR.IK HEB NOG NOOIT ECHTE SEX GEHAD,.

DAARBIJ HEB IK EEN LICHTE VORM VAN AUTISME,DUS

IK HEB OOK LAST VAN ONZEKERHEID.IK BEN WEL

IN AANRAKING GEWEEST MET IEMAND,MAAR DAT WAS

MET STRELEN,ZOENEN.VERDER GING T NIET.IK HEB ECHT

IEMAND NODIG WAAR IK ECHT OP KAN VERTROUWEN.

EN ZEKER GA IK NIET ZOMAAR MET IEMAND NAAR BED,IK VIND HET BELACHELIJK DAT JE AL 15 MOET ZIJN DAT JE MET IEMAND NAAR BED BENT GEWEEST.EN DAT T NIET NORMAAL IS DAT JE 30 BENT EN NOG NIET MET IEMAND NAAR BED BENT GEWEEST.DAAR BEN IK T HELEMAAL NIET MEE EENS.IK SCHAAM ME ER NIET VOOR.ZIJN ER NOG MENSEN VAN MIJN LEEFTIJD DIE DIT OOK HERKENNEN????.
Fijn dat je er geen probleem mee hebt, zou je dan misschien mensen in een andere situatie niet impliciet belachelijk willen noemen? EN zou je normale letters willen gebruiken? Hoofdletters gelden als schreeuwen.
Hallo Vivian,

Je hoeft je er zeker niet voor te schamen dat je nog nooit sex hebt gehad...sex is niet leeftijdsgebonden en ieder bepaald wanneer hij/zij daar wel aan toe is. De één is 15...de ander 43....

En inderdaad...niet in kapitalen schrijven graag...is vrij irritant en niet noodzakelijk.
Ik ben blij dat jij je er niet voor schaamt.

Zo schaam ik me er niet voor dat ik 16 was.
Ik weet niet maar door deze schreeuw om aandacht dat je het nog nooit hebt gedaan en dat je er niet mee zit krijg ik juist het idee dat je er wel mee zit. Het maakt niks uit of je het op je 15e of 40ste voor het eerst doet en je moet niks. Maar ik was 15 en dat is niet belachelijk, en ik moest niks hoor! Dus fijn dat je er niet mee zit maar waarom open je dan zo'n schreeuwerig en rommelig topic?
sorry voor de rommelig topic.ik zou nu met kleine letters schrijven.

dat bedoelde ik niet met schreeuwen.sorry,ben nog niet zo bekend

met computers.dus weet ik dat ook weer.ik bedoel alleen maar te zeggen

dat de tijdschriften zo over schrijven dat je 15 moet zijn dat je met iemand naar bed moet geweest te zijn.en dat er weinig geschreven wordt over dat je 30 bent en nog niet met iemand naar bed bent geweest of ouder.ik hoop dat ik t zo een beetje goed uitleg.ik heb een lichte vorm van autisme dus kan ik soms moeilijk dingen goed uitleggen.vandaar.maar bedankt voor deze reacties
maar om meteen met boze reacties te komen vindt ik wel jammer.
en riderm je hoeft me niet zo na te praten hoor.het was helemaal niet lullig bedoeld.
en ik schreeuw niet om aandacht.ik wil gewoon weten of er nog meer mensen zijn die nog geen sex op hun 30ste hebben gehad.en dat daar weinig in viva geschreven wordt.en ik schaam me er echt niet voor.dus dat wil ik even gezegt hebben
Vivian2, je kan je eigen stukjes bewerken, dus dan kan je alles in 1 berichtje plaatsen, dat leest wel zo prettig. Net als interpuncties, correct hoofdlettergebruik, enz.

Je OP is trouwens veroordelend geformuleerd, dat roept gelijk weerstand en verdediging op, waardoor mensen in de aanval gaan.Ik was 15 bij mijn eerste keer, ik werd niet gedwongen, had geen tijdschriften of vriendinnen die zeiden dat ik het moest gaan doen. Het liep zo en ik heb er geen spijt van.

Het is prettig voor jou dat jij je niet schaamt, omdat je op je dertigste nog geen seks hebt gehad.
dank je wel ivyrosa.voor je reactie.
vivian2 schreef op 19 augustus 2007 @ 18:26:

en riderm je hoeft me niet zo na te praten hoor.het was helemaal niet lullig bedoeld.
:) je weet niet wat quoten is? Ik praat je niet na, ik quote je bericht. En ja, opmerkingen over 15-jarigen en wat jij zoal belachelijk vindt als het anders is dan je zelf doet komt wel lullig over.
Hallo Vivian,

Ik vind dat iedeeen lekker moet doen/niet doen wat hij/zij graag zelf wil. Trek je niks aan van wat een ander vindt, of wat je leest in de Viva/Yes/Esta, of wat je ziet bij Veronica/Talpa, of what ever. Jij bent baas over jouw leven.

Doe wat voor jou het beste is.
Fijn voor jou dat je nog geen seks hebt gehad en er blij om bent.

Ik vond het zelf verschrikkelijk fijn op mijn 14de met een 25-jarige man. Nooit spijt van gehad, laat een ander (schoolvriendinnetjes) maar knoeien in het fietsenhok, ik lag lekker fijn in een warm bedje, met een lief iemand die tenminste wist hoe het hoorde.
jullie snappen t niet.ik val jullie 15 jarige heus niet aan hoor.waarschijnlijk is dat zo overgekomen.ik wil alleen maar weten of er nog meer mensen zijn van mijn leeftijd 30 dus,dus ook nog nooit sex hebben gehad.en dat daar helaas weinig over geschreven wordt.en dat je raar aangekeken wordt dat je t nog nooit met iemand gedaan hebt.op je 30 ste.dat bedoel ik.maar kennelijk dringt t niet tot jullie door.
Vivian, wat kan je met jou toch gezellig forummen :cheer:
Vivian, als meerdere mensen (lees: iedereen die reageert) jouw bericht anders opvatten dan jij het hebt bedoeld, ligt dat misschien meer aan jouw schrijfstijl dan aan het 'verkeerd lezen van anderen'.

Je schrijfstijl is bijzonder aanvallend, het komt ook in je laatste bericht terug met dat 'kennelijk dringt t niet tot jullie door'.

Als je zo ontzettend blij bent met het feit dat je nog geen seks hebt gehad, waarom wil je dan zo graag medestanders?
Wees dan wat duidelijker, je schrijfstijl is een beetje vaag. :)

Maar om even te reageren op je vraag: Ja die zijn er. Ik heb een kennis die ontmaagd werd op haar 32ste.

En dat is geen kneus of wat ook, het is een hele leuke vrouw.
weet je deze discussie is ten einde gekomen.kennelijk wordt ik niet serieus genomen.vooral niet door die ene xander,kennelijk wordt je hier uitgelachen.triest maar waar.
Hé, ......als -tig mensen nou zeggen dat je schrijfstijl erg vaag is en moeilijk om te lezen ....ligt dat dan aan al die mensen of aan JOU ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik heb een lichte vorm van autisme,dus vandaar dat ik soms dingen verkeerd schrijf.dat blijkt weer onbegrip voor autisme.

ik denk maar dat ik van dit onderwerp af stap.want ik wordt toch niet goed begrepen
vivian2 schreef op 21 augustus 2007 @ 11:58:

weet je deze discussie is ten einde gekomen.kennelijk wordt ik niet serieus genomen.vooral niet door die ene xander,kennelijk wordt je hier uitgelachen.triest maar waar.
Ehm... Xander is hier juist heel serieus. Ik zie niet waar hij je uitlacht, kun je dit uitleggen?
vivian2 schreef op 21 augustus 2007 @ 12:54:

ik heb een lichte vorm van autisme,dus vandaar dat ik soms dingen verkeerd schrijf.dat blijkt weer onbegrip voor autisme.

ik denk maar dat ik van dit onderwerp af stap.want ik wordt toch niet goed begrepen

1. als jij schrijft dat je het BELACHELIJK vindt dat iemand het al op zijn 15e doet, dan is dat best aanvallend, snap je? Misschien schrijf je wat moeilijker dan een ander, maar ik zou dit niet anders kunnen lezen!

2. Onbegrip voor autisme? Waar lees je dat? Heeft iemand je daar op aangesproken dan? Ik vind dat je je wel snel aangevallen voelt hoor!
Ff opkomen voor TO :)

Ze vraagt meerdere malen voor begrip voor haar manier van schrijven vanwege haar autisme. Ze weet simpelweg niet hoe het anders moet, maar probeert zich wel aan te passen door bijv kleine letters te gebruiken ipv grote.

Geeft toch niet dat iemand zich minder goed duidelijk kan maken of niet precies weet hoe ze het toetsenbord moet gebruiken.
Als je zo geneigd bent om alles wat er gezegd wordt verkeerd op te vatten, ben je hier misschien inderdaad niet aan het goede adres.

Niemand lacht je hier uit!
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven