Bedproblemen

17-08-2007 13:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of in ieder geval zegt dat het niet normaal is zodat ik de winkel kan bellen en kan zeggen dat zij het op mogen lossen want ik erger me hier dood aan!!



Het zit namelijk zo. Eindelijk hebben we sinds een paar maanden een nieuwe slaapkamer. Ziet er heel leuk uit. Maar....het ligt dus absoluut niet lekker meer. We hebben een heel nieuw bed incl matrassen. Matrassen van te voren uitgeprobeerd enz enz. Probleem is dus dat we 2 eenpersoonsmatrassen in het ledikant hebben liggen. Maar dat de opening tussen de bedden steeds groter lijkt te worden. Ik dacht in eerste instantie dat de matrassen uit elkaar over de rand van het ledikant schoven maar dat is het dus ook niet. Ze liggen gewoon normaal in het ledikant. Ik snap best wel dat het niet perfect op elkaar aansluit. Maar een opening van zo'n 10cm ertussen vind ik echt niet kunnen.

ja kan je wel voorstellen dat het niet lekker ligt en tijdens de sex al helemaal killing is. :mad:



Heeft iemand dit probleem ook of weet wat er aan te doen?

Wil natuurlijk wel eerst goed op de hoogte zijn, niet dat ik dadelijk het zelf fout ben en dan al boos aan de telefoon van de zaak hang.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf niet. Wij hebben zelf een boxspring. Voor de twee losse matrassen konden wij toen een 2-persoonshoes kopen. Zeg maar de stof die altijd om de matras zit, kan bij ons opengeritst en dan zitten er twee matrassen in.

Ik weet wel dat er ook opvulstukken voor in de naad tussen de matrassen te koop zijn of je kunt een topdekmatras (matrasje van een paar cm dik) er op leggen. Dan ben je er ook van af.
Alle reacties Link kopieren
hallo ik heb hetzelfde probleem.. heb ook 2eenpersoonmatrasen.

maar met een 2persoonshoeslaken was t bij ons opgelost..
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde probleem.. geen 10 cm maar ik merkte wel dat de matrassen uit elkaar schoven... wat ik heb gedaan is een latje op z'n kant ertussen gelegd, me daarop zo'n speciaal ding die je dus op die geul legt en allebei de matrassen overlapt..



is beetje moeilijk uit te leggen... maar het heeft dus wel gewerkt..
Ik heb ook 2 1-persoonsmatrassen.

ik heb over de matrassen een 1persoonshoeslaken, daartussen van de ikea, een schuimrubberrand, werkt hier heel goed, daaroverheen een tweepersoonshoeslaken, en nu geen last meer!
Alle reacties Link kopieren
Oke dan ga ik deze tips van jullie proberen. Alleen die van liekepiekuh snap ik niet helemaal... is dat iets je zelf gemaakt hebt, of kan je dat kopen?



Maar dan ben ik er dus wel zelf mee bezig. Ik vind eigenlijk dat de zaak dit best wel op mag lossen. hebben we verdorie een slaapkamer van veel geld en nog problemen. Denk dat ik hun eens ga bellen en als zij niks doen/weten kan ik altijd nog (of ondertussen) wat anders erop verzinnen.



Nog anderen die hier problemen mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
dat latje heb ik zelf van mijn oude lattenbodum getrokken.. maar die rand in het midden is dus ook zo'n schuimrubberrand die in de vorige reactie ook wordt genoemd..
Alle reacties Link kopieren
Aaah oke dan snap ik hem haha.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gezien dat je een schuimen middenstukje kan kopen voor als je 2 matrassen hebt. Even een beddenzaak bellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Of je koopt een dun topmatras (Ikea heeft ze bijvoorbeeld) die net zo breed als de twee matrassen zijn, is het ook over!
Alle reacties Link kopieren
Hadden wij ook dat probleem maar heel simpel opgelost door er een 2 persoonshoeslaken om te gooien,en je kunt weer heerlijk slapen/knuffelen......
Alle reacties Link kopieren
We hebben met de winkel gebeld en krijgen een matrassenhouder (of hoe moet je dat ding noemen) thuis gestuurd. Zonder kosten! Ik geloof dat het net zo iets is als wat je hebt met een boxspring. Duim voor ons dat het werkt!!



Bedankt voor jullie mee denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven