Zwanger en snurken!

15-12-2009 15:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats dit maar bij Kinderen hoewel het misschien bij Gezondheid beter op zijn plaats is. Ik verwacht bij Kinderen meer reacties te krijgen, omdat daar meer zwangeren rondhobbelen.



Oke het weinig elegante probleem: 37 weken zwanger en ik snurk als een overbejaard zwijn met een enorm overgewicht (dat ik daar ook steeds meer op ga lijken en me zo ga voelen is een tweede...)

Mijn vent stoot me ongeveer 40x per nacht aan omdat hij niet kan slapen. Ik weer chaggo omdat ie mij uit mijn heerlijke slaap haalt natuurlijk... Vent is eigenwijs en weigert oordoppen te dragen of op zolder te slapen. En ik ben ook eigenwijs want tja... wat kan ik eraan doen dan? Ik ga met mijn zwangere dikke lijf echt niet op dat bed op zolder tukken!



Iemand een creatieve oplossing voordat we elkaar in de nachtelijke uren de hersens inslaan?
Alle reacties Link kopieren
Hmm nee geen oplossing, maar ik zou er toch voor kiezen apart te gaan slapen.

Raar dat jouw man niet in de logeerkamer wil slapen. Lijkt me toch dat jij het tijdens de zwangerschap zwaarder hebt dan hij, en dan is dit wel het minste wat hij kan doen.... Maar dat terzijde.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Oeh, herkenbaar! Mijn man droeg wel oordopjes, maar daar snurkte ik dwars doorheen. Vanaf een week of 33 hebben we dus apart geslapen: hij op de babykamer, ik in ons bed. Twee weken na de bevalling was het over, dus inmiddels slapen we weer samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook e-no-rum gesnurkt tijdens de laatste weken van mijn zwangerschappen. Oplossing was inderdaad dat mijn vriend in de loop van de nacht een ander bed opzocht. Zo konden we beiden toch lekker slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oplossing is dus: kerel naar boven. Híj heeft jou bezwangerd, dus helaas pindakaas voor hem. Jij draagt het kind al, hij mag ook wel iets opofferen.
Alle reacties Link kopieren
Haha 4-0 voor mij dus al!



Ik ben het met jullie eens, maar ja... hij dus niet. Hij vindt dat hij zijn slaap ook hard nodig heeft omdat hij 5 dagen werkt en ik verlof heb. Bovendien heeft ie reuma dus dat oude matras is voor hem ook niet erg comfortabel. Wat dat betreft snap ik hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat hij maar op zolder moet gaan slapen of oordopjes moet dragen (wat is daar zo'n probleem aan??). Gaat vanzelf weer over dat snurken en nu heeft hij het er maar mee te doen. Lijkt me dat jij het al zwaar genoeg hebt, dus hier moet hij even inleveren.

(enneh...ik ben ook 37 weken zwanger, maar het is mijn vriend die hier snurkt en de logeerkamer wordt de babykamer... Het kan dus erger )
Alle reacties Link kopieren
Waarom koop je dan niet een nieuw matras voor boven? Het hoeft geen super-kwaliteit te zijn, maar eentje dat de komende 6-7 weken nog goed ligt. Dan zijn jullie allebei blij (en jullie toekomstige logees ook )
Alle reacties Link kopieren
Het is niet eens een echt logeerbed, maar alleen een oud matras wat op de grond ligt. Is ook niet erg aantrekkelijk dus. We hebben zelden logees dus voor die paar weekjes ga ik echt geen nieuw matras kopen.
Ik snurkte en kwijlde en mekkerde ook enorm en mijn vriend had er gelukkig geen problemen mee, maar als hij dat wel had dan kon hij wat mij betreft ook gewoon lekker ergens anders gan liggen hoor. Zonder discussie!

Ik zou er ook hyper-chaggie van worden als ik 37 weken was en elke keer wakker gestoot zou worden.

Hoe denkt hij dat het zal gaan met een baby dan? Die is wel een paar keer per nacht wakker... Of moet jij dat ook alleen doen? ( was bij mij wel het geval namelijk...)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja kwijlen.... check!



Haha, oh zo charmant die zwangere vrouwen...



Nee, dit wordt nr2 dus vent weet wel dat het met een baby ook geen feest is.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat jij je vent niet allang uit bed gesodemietert hebt!



Koop gewoon een nieuw matras + bed voor een paar tientjes bij de Ikea.

Zou mijn slaap toch echt meer dan waard zijn!
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Jij draagt jullie kind en moet een bevalling doorstaan...dan kan hij op z'n minst op een ander bed gaan liggen als hij last van je heeft? Als de mijne ooit de euvele moed heeft om zoiets te doen, dan zal ik hem dat ook goed in zijn oren knopen.
Alle reacties Link kopieren
Er is maar 1 oplossing: bevallen . Daarna was het bij mij meteen over. Toch maar oordopjes voor de man denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heel herkenbaar! Ik snurk als een varken en ik kwijl er ook nog bij!



Man draagt hier ook oordoppen.



Ja, ik vind het wel vervelend maar ik kan er ook niets aan doen. Jammer dan!
Alle reacties Link kopieren
Ja hier nog een snurkmonster. Vandaag 37.4 weken en luid snurkend sinds een maand of anderhalf. Zo erg dat ik regelmatig wakker word met keelpijn van mijn harde gezaag

Mijn man ligt afwisselend op de bank, op zolder (logeerkamer) en dan toch maar weer naast me. Ligt er een beetje aan of hij het de volgende dag erg druk heeft etc.

Gelukkig wordt mijn bevalling morgen ingeleid, dus het einde is in zicht
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik kan vent moeilijk dwingen om ergens anders te gaan pitten. Lijkt me ook niet zo gezellig. Maar ja, dan moet ie ook niet zeuren en op deze manier is er uberhaupt weinig gezelligs aan natuurlijk...



Wel lachen dat er zoveel anderen zijn met hetzelfde probleem!



tatiitali: Spannend joh!! Heel veel succes morgen! Ik wens je in ieder geval een goede nachtrust (misschien de laatste voorlopig?) en natuurlijk een goede bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Ja heel herkenbaar, ik was de laatste weken ook zo'n snurker en vriend weigerde én de oordopjes die ik voor m gehaald had ( hij was bang dat hij dan niet wakker werd van de wekker) én in een ander bed te gaan liggen. Tsja, kan ik er ook niets aan doen, ben wel een keer bloedlink geworden toen hij me weer wakker maakte, dat heeft toen wel een beetje indruk gemaakt, maar was ook niet gezellig midden in de nacht. Na de zwangerschap heeft hij trouwens het snurken een paar weken over genomen, geen idee hoe dat kwam...het is nu ook weer over
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Volgens mij is er echt maar één oplossing en dat is dat vriendlief ergens anders gaat slapen als ie last van je heeft. En niet 40x per nacht tegen je aan loopt te zeiken. Wat irritant zeg, alsof je als zwangere nog niet vaak genoeg wakker wordt om te plassen, om te draaien of van je eigen gesnurk.... Ik zou 'm snel duidelijk maken dat jij je slaap gewoon nodig hebt en dat jij er echt NIETS aan kunt doen. Take it or leave it!

Manlief begon de nacht altijd in ons gezamenlijke bed en als het te erg werd, vertrok hij halverwege de nacht naar logeerbed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven