help! ik moet en wil afvallen...maar kom er niet uit hoe

16-08-2007 22:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik moet en wil afvallen....



.Ik heb nu een dusdanig gewicht bereikt weer....dat ik er erg erg van baal!

Bh 's passen is een drama, kan wel janken in het pashokje...Steeds bredere bandjes....meer haakjes op de rug, en modellen die gewoon niet passen, ben uit mijn favoriete merk gegroeid~ snik





Buik te dik.



Ben al wel meer gaan bewegen, fietsen, soms wandelen....stevig tempo...



Maar ben ook geen doorzetter met officieele diëten...zoals SB



misschien met wat steun en tips hier? Ben nu zelf een topic gestart, weet zo gauw niet bij welke andere ik me aan kan en mag sluiten...



L
Alle reacties Link kopieren
@ Boebele



Ik heb het over een flinke soepkom vol hoor! bevat vezels, fruit en zuivel..zaad......yochurt- en erbij een bekertje activia en vanwege de vezels vooral veel en vaak water drinken.
Alle reacties Link kopieren
@ Boebele



Ik heb het over een flinke soepkom vol hoor! bevat vezels, fruit en zuivel..zaad......yochurt- en erbij een bekertje activia en vanwege de vezels vooral veel en vaak water drinken.



onbeperkt pasta? dat klinkt goed! Ik eet zo macaroni....schep een normaal bord op zodat ik goed vol zit
Alle reacties Link kopieren
tssssssssssssssssssssssss



traag gedoe hier, lijkt soms net of de pc vastloopt ipv dat het posten lukt.



dus vandaar dubbel bericht stukje
Alle reacties Link kopieren
Clover schreef op 19 augustus 2007 @ 14:33:

@Sandra Jammer dat die sportschool niet zulke goede begeleiding gaf. In het begin was ik ook te fanatiek. Maar omdat we iederen maand een check krijgen (wegen vetmeting conditietest) merkten ze dat ik iets te fanatiek bezig was (we hebben een chip, die gaat in het apparaat en die registreert alles). Zo konden ze zien dat ik teveel calorieën verbrande per training. Dus toen hebben ze mn training aangepast. Nu sport ik ergens anders, maar doe ik het niet zo lang en hard meer als vroeger.



Mijn weblog: We Are Beautiful
Clover, ik maak uit je weblog op dat je een jaar geleden zo fanatiek sportte. Ik dus ook, zo'n 15 uur per week en dat is bijna onmogelijk met een gezin, werk etc. Ik had op den duur zelfs bijna geen weerstand meer. In de vakantie ff 4 kg gegroeit!!!(ook snel!), dus ik ben weer vrolijk opnieuw begonnen, alleen 15 uur sport ik niet meer, nu nog zo'n 3 x a 1,15 uur en dan alleen nog cardio.
Alle reacties Link kopieren
Loetje,

ik bedoel misschien meer dat de verandering die je nu hebt doorgevoerd misschien te drastisch is, en dat het daarom wellicht niet vol te houden is.

Voor mij zou zo'n ontbijt in ieder geval veel te karig zijn. Als ik met yoghurt, fruit en wat zaadjes ontbijt heb ik in ieder geval niet het gevoel dat mijn honger gestild is.



Wat at je eerst eigenlijk voor ontbijt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die onbeperkte pasta is echt een kadootje vind ik :-)
Alle reacties Link kopieren
Boebele:



Ik at al iets langer dat activia gedoe, 2 bekertjes, all bran en fruit erdoor heen.

En dan bij de koffie op het werk 1 a 2 boterhammen en een beste hoeveelheis koekjes

Ik heb vaak een opgeblazen gevoel in mn buik, en de reclame praat gelezen te hebben van activia & vrouwen boven de veertig ...



Ik zou een boterham mee kunnen nemen voor bij de koffie.... en 2 als lunch, en iets van salade...rauwkost...deed de laatste weken al heel vaak wat tomaat- mozarella aan plakken...balsamico azijn, peper en wat basilicum blaadjes... erbij..(hele! van die mozarella...)
Alle reacties Link kopieren
Aw ja, balsamicoazijn is echt heerlijk! Dat moet echt over al mijn salades, anders lust ik het echt niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
lunch voor morgen klaar ;-)

2 sneetjes donker brood met paarderookvlees

bakje sla, met mozarella.... moet morgen flink aan de bak op het werk, heb een staand en veel bewegend beroep!

appel



en op het programma staat de *stadswandeling*
Alle reacties Link kopieren
boebele schreef op 19 augustus 2007 @ 15:50:

Oja, bij de weight watchers mag je veel dingen onbeperkt eten: fruit, groentes, aardappelen en pasta.




Boebele, pasta mag je niet onbeperkt eten van de WW daar worden punten voor berekend.

Idd voor veel fruit berekenen ze geen punten zoals appels en ananas. Maar toch zitten er wel suikers in. Vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik. Als je volkorenpasta neemt mag je voor 3 punten onbeperkt pasta eten. Wel oppassen met de saus natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
En toen ging het even mis hier deze week, maandag plotseling kind opgenomen in ziekenhuis, en operatie achter de rug. Veel tijd daar door gebracht, en dan is de regelmaat met eten weg (bij mij wel) van de stress weer extra eten/ snoepen, water drinken....ho maar....kortom....



Maar mannetje is weer thuis sinds gisteren....en nu ben ik dus zuster Clivia..te veel thuis en kan te vaak zoeken en pakken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven