Origineel kado voor je vriend..

24-08-2007 16:20 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geef jij je (bijna) vriend voor z;n verjaardag??
Het zou nou net zo leuk zijn.. en o zo speciaal...

Als jij met iets op de proppen komt wat je helemaal speciaal voor hem alleen zelf bedacht hebt uitgezocht...



Als ik nou zeg: Een boekenbon, daar zal ie blij mee zijn!

Ga jij die dan kopen?



En als ie dan niet blij is?

Heeft borrie-van-het-viva-forum het dan gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Een kussensloop met een leuke tekst erop( bij een drukker laten doen)

Een leesboek wat jij leuk vind met een kaartje met een leuke tekst

Kaartjes voor een bandje die jullie beiden leuk vinden

Meenemen een dagje naar iets 'leuks' zoals uit-feest amsterdam (is alleen dit weekend al) of filmfestival in Utrecht ofzo

Of doe een strik om jezelf en zeg tegen hem dat jij zijn cadeau bent=), zijn genoeg leuke dingen te bekenden toch!?
Alle reacties Link kopieren
Borrie X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen bijna-vrienden , alleen échte !

Echte vrienden geef ik echte kado's...bestaat er ook zoiets als een bijna-kado ?



( "ik ging bíjna een kado voor je kopen , van harte ! " )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kadopagina.nl
Alle reacties Link kopieren
tsja, wat wil je voor hem uitgeven? Wat vind hij leuk om te doen? Dan kun je een dagje uit plannen met daarin een activiteit. Is er iets wat hij graag nog wil hebben? Het cadeautje zelf hoeft nog niet eens orgineel te zijn, wellicht kun je dan meer iets doen met de verpakking/manier wanneer en waarop je het cadeautje geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kersverse vriend die in september jarig is, dus ik ben nu al mn hersens aan het pijnigen wat ik hem zal geven voor zijn verjaardag.

Kwestie van er achter komen wat ie leuk/lekker vind of wat hij goed kan gebruiken.

Mijn plan is nu om zijn lievelings-taart voor hem te bakken en hem een abbonnement op zijn favoriete tijdschrift cadeau te doen. Misschien nog een lp erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben aan t denken. Heb een nog verser dan versee vriend dan kan.. Hij is begin september jarig...

Zit te denken aan een overnachting in de stad waar we elkaar voor het eerst ontmoet hebben.



Maar... vind het ook moeilijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijk etentje.

Een luxe overnachting in een kamer met sauna en bubbelbad.

Een boek van zijn favoriete schrijver.

Een avondje uit naar schouwburg of film.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even....,



Sorry hoor maar wat valt me dat tegen van de dames zeg! Hebben jullie nou geen enkel idee waar mannen van houden!?!? Waarom moet 't nou altijd weer romantisch zijn?? of praktisch?? Geef 'm iets persoonlijks, en niet alleen maar herinneringen!! Een I-pod of een cool scheerapparaat. Geef 'm een prachtig horloge!! Iets mannelijks aub, wat dat betreft hebben wij dat klaarblijkelijk toch beter door wat vrouwen leuk vinden. Er is voor een man niks toffers dan een mooi horloge van zijn vriendinnetje te krijgen. Elke dag als ie op die klok kijkt zal ie aan je denken....



De eerder genoemde kado's.....,pretty boring...



Gr. Raf
Huh? Een scheerapparaat? @-(

Raffael meen je dat nou echt? Ik bedoel een Ipod of zo of een horloge (op 't randje) geloof ik dan nog wel (even terzijde dat mn een Ipod niet echt een betaalbaar cadeautje is voor iedereen) maar een scheerapparaat voor je verjaardag zou ik echt nooit geven! (en weet ik ook zeker dat mijn vriendje niet echt leuk zou vinden.......)
Alle reacties Link kopieren
sartan schreef op 27 augustus 2007 @ 18:15:

Huh? Een scheerapparaat? @-(

Raffael meen je dat nou echt? Ik bedoel een Ipod of zo of een horloge (op 't randje) geloof ik dan nog wel (even terzijde dat mn een Ipod niet echt een betaalbaar cadeautje is voor iedereen) maar een scheerapparaat voor je verjaardag zou ik echt nooit geven! (en weet ik ook zeker dat mijn vriendje niet echt leuk zou vinden.......)






Tis er mis met een scheerapparaat?!?! En daar bedoel ik natuurlijk wel een electrische mee hé?? Zelfreinigend, verzachtend bla bla...Ik zou er dolgelukkig mee zijn. En natuurlijk moet het budget het toelaten, anders gaat dat niet op...



Capische?!?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend toen we nog maar 6 weken bij elkaar waren een lamp voor zijn verjaardag gegeven. Deze lamp laadt zichzelf op onder de zon ( glow in de dark -iets ) en hij vond het geweldig!!



:rolling:
Mja, capisce!

Smaken verschillen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Al eens gedacht aan een slipcursus?
Alle reacties Link kopieren
@Raffael: Mijn vriend wordt minder warm van een scheerapparaat of een horloge dan van een nachtje/weekendje weg, of een andere leuke activiteit. Hij zou zo'n luxe overnachting met sauna etc. gewéldig vinden. Smaken verschillen. Je kan niet voor iedere man spreken.
anoniem_13486 wijzigde dit bericht op 27-08-2007 21:42
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hé........zijn de knuffels uit ? tot voor kort werden er teddyberen aangeraden als vrouwen om een tip voor hun vriendje vroegen........





ik zou een kersvers vriendje ook geen hotelovernachting kado doen.....als ik nog niet weet of die snurkt, zweetvoeten heeft, zijn behind wel goed afveegt na toiletbezoek....... en of ik er na drie uur nog wel gespreksstof mee heb.



luchtje, stoere armband , cd, t-shirt , .........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
zo'n rete-hippe boxershort
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Geef hem kaartjes voor een leuk concert, of een cabaretvoorstelling ofzo, waar jullie dan samen heengaan, met een etentje.

Of een weekendje weg?
Alle reacties Link kopieren
Mijn hubby scheert zich nat en een horloge heeft hij al van zijn ouders gekregen om een bijzondere gelegenheid te markeren. Hij is van het type dat echt geen meerdere horloges wil. Voor zijn pc heeft hij ook al alles.



Verder is hij dus wel dol op een weekendje weg. Maar Raffael wil graag wat 'wildere' plannen, dus here they come:

- ballonvaart

- dag huur cabriolet (wel wat minder als vriendlief in december jarig is, maar soit, dat maakt het extra spannend!)

- raften in de Ardennen

- enz.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat zulke wilde dingen kosten , maar zijn dat normale bedragen voor een "bijna-vriendje " ?

En welke mannen willen er een romantisch weekendje tussenuit met een bijna- vriendin ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Raffael schreef op 27 augustus 2007 @ 17:48:

Mag ik even....,



Sorry hoor maar wat valt me dat tegen van de dames zeg! Hebben jullie nou geen enkel idee waar mannen van houden!?!? Waarom moet 't nou altijd weer romantisch zijn?? of praktisch?? Geef 'm iets persoonlijks, en niet alleen maar herinneringen!! Een I-pod of een cool scheerapparaat. Geef 'm een prachtig horloge!! Iets mannelijks aub, wat dat betreft hebben wij dat klaarblijkelijk toch beter door wat vrouwen leuk vinden. Er is voor een man niks toffers dan een mooi horloge van zijn vriendinnetje te krijgen. Elke dag als ie op die klok kijkt zal ie aan je denken....



De eerder genoemde kado's.....,pretty boring...



Gr. Raf






Ben het zóó met je eens, ookal ben ik een vrouw. ;-)



Bij het geven van een cadeau denken vrouwen aan wat zij leuk vinden en denken niet vanuit de man.

Mannen zijn nu eenmaal vaak gek op 'prakitsche' dingen.



Een etentje of avondje uit kun je altijd toch doen. Bijv. als je een x-aantal maanden/jaren bij elkaar bent.



Een kussen met foto van jou of een leuke tekst erop? Krijg al jeuk bij de gedachte.

O_o
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig om hierover advies te geven.

Wat iemand al dan niet leuk vindt is zo persoonlijk.

Zo vind ik vrijwel niets van het eerder genoemde leuk en zijn de 'typische mannencadeaux' zoals een horloge of scheerapparaat etc. aan mij besteed.



Het valt mij in dit soort topics wel op dat men vooral zijn best doet om 'origineel' te doen. Een 'origineel' cadeau lijkt belangrijker dan een leuk cadeau. De cadeaux die ik van mijn partner krijg zijn zelden origneel, maar wel altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
Als ze het zouden durven zouden de meesten een verlovingsring kado doen , geloof ik.

Een kado is iets waar de ánder blij van wordt .... als je iemand nog niet zo goed kent moet je dus een beetje op safe spelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven