MAF 2007 op naar de 6mnd!

15-07-2007 21:45 819 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftBevallenBabynaamKind
Mirjam763016-jan"Hanna"2e
Laluna3118-janJip en Bas2e/3e
Peppie2920-jan"Wup"1e
Dummels3624-janDuco4e
Chimera2829-janJulian2e
Mmomo3030-jan"Zeun"1e
Twinkel3131-janPepijn1e
Sinne305-feb"Famke"1e
Rebbel306-feb"Mick"1e
Niepie386-feb"Miniepie"1e
Sue337-febJolijn2e
Kess328-feb"Vito"2e
Brighteyes269-febOlivia2e
Le3510-feb"Loes"2e
Sunney2511-feb"Flavio"2e
Fieke3011-feb"Henkie"1e
Blyce2914-feb"Lizzy"1e
Claire2918-feb"Miniclaire"1e
Diri2424-feb"Nesta"1e
Swinta3528-febMadelief3e
Kess bedankt voor het opruimen...

Waarom moet dat inderdaad die vreselijke grietjes en reclame? Zullen we de boel boycotten? Vind het overzicht met alle onderwerpen ook heel onoverzichtelijk blegh...mis oude forum (heb overigens nog steeds niet de plaatjes ontdekt, kan met mijn intelligentieniveau te maken hebben!).
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Niet de boel boycotten hier. Doe me dat niet aan, ben ik net druk aan het timemanagen gaan jullie er vandoor. Dat is niet lief. Is toch niet mijn straf omdat ik zo dom was om de hints niet te begrijpen???????

:cry: X-@ :cry: X-@ :cry: X-@ :cry: X-@ :cry: X-@ :cry:
Ik geef niet op!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ook niet! Zeker niet als ik regelmatig Hyves niet opkan, zoals nu :-( . Ga bankhangen, see you tomorrow!
Heel goed, jullie zijn doorzetters (en een bommetje onder hyves werkt altijd natuurlijk). (6) Moet heel eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje een punthoofd krijgt van dit forum. Maar denk dat het ook wel een kwestie is van wennen, dus gewoon veel langskomen!

Puck ligt heerlijk in de box te spelen. Zo te zien is zijn bui beter als gisteren, hij was wat moe en hangerig. Maar vannacht heeft hij weer goed geslapen dus ga er vanuit dat het vandaag gewoon weer een gezellig dagje wordt.

Ga vanmiddag proberen een pasfoto te laten maken van hem voor zijn paspoort. Hij kan nog geen halve minuut stilzitten dus dat wordt nog wat. O_O Ik stel het al weken uit, maar het moet nu echt wel. De wachttijd voor een paspoort is een week en over drie weken gaan we weg. Lekker naar zuid frankrijk
!
Hoe is de pasfoto gelukt, Freya? Heeft de fotograaf hem vaak opnieuw moeten maken? Ik las er hier laatst een topic over, dat een pasfoto maken van je baby eeb enorme struggle is. Ben dus benieuwd naar jouw ervaringen!

Fijn dat Puck een betere bui heeft!

Oeps, Vito roept!
Loretta is De Mol. Punt.
Pasfoto`s maken van baby`s is altijd lachen O_o . Gelukkig ging het bij Wup errug vlot (4 weekjes oud) maar ik moet wel enorm lachen als ik bedenk dat ie dat rare babyfotootje (met tong uit de mond) nog 5 jaar op z`n paspoort heeft :rofl: .

Pfff, er gebeuren veel oneerlijke dingen in de wereld. Mimsey is afscheid aan het nemen van haar man (Mijn man heeft kanker op Gezondheid) en Qwertu is pas 25 weken zwanger en heeft dreigende vroeggeboorte (Kasteel op Overig). Een bescheiden :'-( is wel op z`n plaats dacht ik
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 21-08-2007 21:06
Reden: ik kan niet spellen
% gewijzigd
He gets pep, kom ik even langs fietsen heb je zulk naar nieuws!

Heb iets fout gedaan met mijn mail, heb per ongeluk al het mail gedelete, dus ook je vriendjes uitnodiging. Ga je meteen uitnodigen pep! (sorry)

Ik heb het retedruk, ben erg bezig in huis, wil ook nog mijn administratie op orde maken (en dat is veul werruk) dus ik ga nu ook weer, ciao!
Hoi meiden,

Mirjam met heimwee meldt zich...bah...drie weken vakantie is veeeeeeel te lang..:-( Wat een trutje ben ik toch ook he.. Gisteravond (halverwege de vakantie) kon ik wel janken: ik wilde gewoon teru-ug.

Peppie, wat naar van Qwertu en Mimsey. Ýk ga eens kijken bij die onderwerpen.

Dikke kus iedereen vanuit een steeds warmer wordend Turkije (dit weekend 40 graden..)
Hé Mirjam, tis ook niet nix om zomaar 3 weken onder je vertrouwde steen weg te zijn! ;-) Hopelijk kun je nog wel wat genieten van de laatste 1,5 week :hug:

Tsja, Hero van Mimsey is dus gisterochtend overleden. Wat een verdriet. Sorry dat ik er hier over begon trouwens! :-$
peppie schreef op 23 augustus 2007 @ 08:55:

Hé Mirjam, tis ook niet nix om zomaar 3 weken onder je vertrouwde steen weg te zijn! ;-) Hopelijk kun je nog wel wat genieten van de laatste 1,5 week :hug:

Tsja, Hero van Mimsey is dus gisterochtend overleden. Wat een verdriet. Sorry dat ik er hier over begon trouwens! :-$
Lekkere muts ben je ook! Maakt toch niet uit? :smooch:
Muts? Wie? Ik? Mwoach.... ;-)
Tegen beter weten in, ga ik hier toch maar posten.

Kwestie van Freya uptoedeet te houden...

Bas heeft 2 tanden. Hoezee!

Jip nog geen, maar gezien zijn gejengel van de laatste dagen en het weigeren te slapen 's nachts, verwacht ik eerdaags een stel slagtanden bij dat kind...

Beide heren zitten op handen en knieen,maar kruipen nog niet. Wel is het buikschuiven favoriet. Zo kom je er ook.

Oudste is de laatste dagen peuterpuber from hell (slaat/schopt zijn broertjes, pakt alles af) en jawel, ook hier heeft 'the naughty chair' (maar dan de trap)zijn intrede gedaan. En hoera...het werkt. Voorlopig althans.
Wat een leuke, opbeurende, positieve posting Laluna ;-) . Ik hoop voor jullie dat Jips tandjes snel door zijn. Mijn tante was vanavond bij mijn moeder en ik moest Wup natuurlijk even showen. Wuppie was moe en zat wat op z`n handje te sabbelen (mét de nodige kwijlstromen uiteraard) en jawel hoor: "hij krijgt een tandje! Ja hoor, een tandje komt eraan". Zucht :ass:

Op de knieën wiebelen is hier ook favoriet. Vooralsnog alleen in de box vanwege de steun van de spijlen aan z`n voeten. Op de grond glijdt ie telkens weg....

Nah, ga zo maar lekker naar foute Nederland 1-series kijken.
Laluna schreef op 23 augustus 2007 @ 21:28:

Jip nog geen, maar gezien zijn gejengel van de laatste dagen en het weigeren te slapen 's nachts, verwacht ik eerdaags een stel slagtanden bij dat kind...

Whahahaha! Die is leuk maantje!
@-( Echo.......

Wup is niet in z`n hum vandaag, kan alleen maar heel sjaggerijnig kijken met fiep in z`n mond. En als er iets uikomt is het zeikerig gehuil. Tis nog geen tijd voor het volgende sprongetje toch? :-P
Ja, wanneer is dat eigenlijk Pep? Al heb ik met Vito afgesproken dat ik hem vertel wanneer hij mag springen. Ik vind het ineens veel te snel gaan!
Loretta is De Mol. Punt.
Freya heeft bommetje geplaatst dus Dierewier hierrrrrrrr...Hoe is de pasfoto gegaan Freya? Moet erg lachen om Dr Pep, pasfoto nog 5 jaar arm joch haha!

Slagtanden al door Laluna? Of had ik dat nou al gelezen op Hyves?

Springen volgend sprongetje bij 8 maanden toch?

Mirjam jij geen muts anders ben ik het ook, vind 3 weken van huis weg ook te lang. 2 weken is voldoende....kan ik thuis ook nog aankeutelen...

Ga Hyves nog even checken en anders aan de strijk, jajajajaja ik strijk! Swinta is nu zeer trots op mij!
Strijken? Jij? Had ik niet achter je gezocht..... :worship:
Loretta is De Mol. Punt.
Kom hier ook nog eens kijken.

Kon gisteren dus ook niet inloggen. :-| Ik word trouwens steeds uitgelogd terwijl ik aangeef de gegevens te onthouden. En aangezien ik te lui ben om telkens de hele reutemeteut weer te moeten intypen, beperk ik mijn bezoekjes hier te een minimum...

Pepsel, ik zeg 'Wup krijgt tanden'! X-D (En als ik het niet zegt, zegt je moeder het straks vast wel een paar keer.)

Dierewier, ik geeft toe enigzins teleurgesteld te zijn in jou... Strijken, of all things.

Beauties als ons hoeven toch niet te strijken, zelfs in een gekreukelde vuilniszak zien wij er nog oogverblindend mooi uit.

(En nee, voor onze kinders hoeven we ook niet te strijken want die hebben de looks van moeders. En papa's kleren, laat dat nou net niet ons probleem zijn. :-P )

Dus tegen jou zeg ik 'laat liggen die strijk en doe liever wat nuttigs.

Kess, fijn he met autootjes spelen. Alleen jammer dat dat zo laat nog moet. Tijd dat ze klok leren lezen die koters van ons.

Ga nu even poepluier verschonen. Geur van kind naast mij wordt nu wel erg penetrant.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 25-08-2007 13:51
Reden: belachelijke typfouten door poeplucht die me afleidde
% gewijzigd
Haha, tanden.... 8-P M`n moeder is plotseling een weekendje weg dus ik heb vrijaf van tandengemiep ;-)
Pep, wup krijgt tandjes, vast en zeker! (als ze het heel vaak blijft roepen, krijgt ze vast en zeker een keertje gelijk!);-)

Diri (dierewier is veels te lang hoor) ik ben altijd trots op onze junior! En luister niet naar laluna, dat zij voor gek wilt rondlopen met een gekreukte bloes moet zij weten, ondanks dat je een plaatje blijft maantje, zie je er toch frisser uit als je glad bent gestreken!

(zelf mijn dochter zegt heel fijn: mama, je hebt heel veel rimpels, en aangezien alles bij mij gladgestreken is, bedoelde ze niet mijn bloesje:-| )

Ik moet me ook steeds weet opnieuw aanmelden, maar heb nog een andere leuke site die ik regelmatig bezoek, dus blijft er niet veel forumtijd over om ook hier regelmatig te wezen. En daarbij komt dat ik het hier niets vind...... :'-(

en nu doen die stomme smileys het ook weer niet!!
anoniem_17931 wijzigde dit bericht op 25-08-2007 19:19
Reden: ben boos omdat ik heel veel werk aan smileys plaatsen heb gehad, geknipt en geplakt en dan doen ze het niet eens, wel poverdriedubbeltjes, alle granaten nog aan toe! Welke inbeciel heeft ons mooie forum verklooit?? Even kijken hoeveel je hierbij kan schr
% gewijzigd
Meiden leg me nou eens uit waar staan die smileys?????????

Hahaha discussie over strijken, ben vandaag ook erg geschrokken, ik strijk eigenlijk nooit en als ik strijk hoogstens 1! kledingstuk heeeeeeeeeeeuuuuuul snel. Vandaag heb ik maar liefst een rokje, 3 broeken en een lakentje gestreken. Gelukkig werd Nesta wakker anders weet ik niet of ik mezelf had kunnen behoeden om toch de broekjes van Nesta te strijken. Meiden help ik heb jullie hulp nodig dit gaaaaaaaaat niet goehoed! Haha Swinta, rimpels, daarom laat ik normaal gesproken liever de rimpels in mijn kleren zitten dan kan ik bij dat soort opmerkingen nog denken dat ze het over mijn kleren hebben :-P........

Kan ik mijn nick eigenlijk makkelijk aanpassen, vind Dierewier wel leuk en dan mag Swinta mij gewoon liefkozend dier noemen omdat het zo lang is ;-)
Dr Pep al tandjes gesignaleerd of gewoon heel sjaga zoals een kerel betaamt?
Smileys, lieve Diri, staan óf als je op "plaats een reactie" klikt rechtsboven het reageerscherm óf je reageert in het snelreageerscherm (boven en onder de postings) en voor je `m plaatst klik je op "bekijk bericht", dan staan ze ook weer rechtsboven reageerscherm.

Of je leert alle snelcodes uit je hoofd ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven