YouTube filmpjes opslaan?

24-08-2007 22:59 9 berichten
Er zijn nogal eens filmpjes op YouTube te vinden die ik heel graag zou bewaren, maar regelmatig worden dingen daar weer verwijderd.



Weet iemand of het mogelijk is om filmpjes van YouTube te downloaden/ op te slaan?
Alle reacties Link kopieren
Even "download videos from youtube" googlelen, en voila :)
Dank voor de tip, maar als niet-computerdeskundige kom ik er niet ver mee.



Op de ene site kan je de URL invoeren en op convert drukken: enige dat er gebeurt is dat ik een melding 'error' krijg.



Volgende site kan je iets downloaden om te installeren: wordt niet herkend als programma, zoeken op internet naar programma dat het herkent levert niets op.



Andere site waar je iets kan downloaden: programma geinstalleerd, van alles geprobeerd maar uitleg is er niet bij te vinden oftewel wat ik ook probeer ik krijg er niets door gedownload van youtube.



Dus misschien een herformulering van mijn vraag:

Wie kan me in simpele, voor leken te begrijpen taal, uitleggen hoe ik (veilig)filmpjes van YouTube kan opslaan op mijn computer
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben ook zo slecht op de computer en mij lukt het ook nooit. Inderdaad ook door termen die dan gebruikt worden: dan moet je even dit en dan dat en klaar! Maar even dit en even dat snap ik ook niet haha!

Uiteindelijk heb ik een vriendin gevraagd of zij me wil komen laten zien hoe het moet, ze komt van de week en hopelijk weet ik het dan ook.

Misschien is deze manier ook iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Ga naar Download Videos from Youtube, Google, Myspace, Break, Music and more Download Vanaf Daar Een Video Van youtube Googlevideo enzovoorts Converteer Het Dan Met Dit Programmatje: ] RapidShare: 1-Click Webhosting (free version)



Converteer Het Naar 3GP OF MP4 ZODAT HET EEN VIDEO BLIJFT

Converteer Het Naar MP3 ALS JE ALLEEN MUZIEK VAN HET CLIPJE WILT HEBBEN
woot woot.. het werkt! Thanks Frapfrap! :-]





Ik weet dat er ook een site is waarmee je het gewoon kunt downloaden, ik weet alleen de site niet meer.. vriend van me liet het een tijdje geleden zien, het is gewoon *insert iets.(punt) youtube,com* heel simpel, maar ik kan het nergens meer vinden.. :-@
Na een heleboel sites die me vooral voorzagen van error-berichten is het me dan gelukt...



via http://keepvid.com/ en op goed geluk downloaden van een FLV player.



maze, als je eenmaal de juiste links hebt is het makkelijker dan het klinkt ;-)
Een FLV player heb je in principe niet nodig . Je kan ook de videocodec downloaden, en installeren op je PC. Deze wordt dan geintregeerd in de Mediaspeler van Windows



http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=96&s=73



Zodra je het bestand binnen hebt en er staat geen extensie achter? .flv óf .fp achter de bestandsnaam zetten



Werkt hier prima!
Xander68 schreef op 25 augustus 2007 @ 22:53:

Een FLV player heb je in principe niet nodig . Je kan ook de videocodec downloaden, en installeren op je PC. Deze wordt dan geintregeerd in de Mediaspeler van Windows



http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=96&s=73



Zodra je het bestand binnen hebt en er staat geen extensie achter? .flv óf .fp achter de bestandsnaam zetten



Werkt hier prima!




Uiteraard gaat er hier weer iets mis



Die videocodec geinstalleerd via jouw link, vervolgens kan ik afspelen in windows mediaplayer. Aangezien ik die toch al heb en het beeld beter vind dan van de FLV player verwijder ik de FLV player... en vervolgens herkent windows mediaplayer de videos niet meer en kan ze dus niet meer afspelen...



Computers... ik zal ze nooit snappen... :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven