Scheet blunders

05-12-2009 08:37 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe, misschien een redelijk onzinnig topic, maar ik wil even peilen of ik de enige ben die dit wel eens heeft meegemaakt... dat relativeert misschien het stommiteitsgevoel een beetje



Ik had zondagavond een vriendin uitgenodigd, we zaten al uren op de bank bij te kletsen, ik sta op om de fles wijn van tafel te pakken en nog iets in te schenken, en voor ik het doorhad liet ik hoorbaar een scheet (niet echt mijn stij!l)

Ik kon wel door de grond gaan, toch kon ik er gelukkig ook wel om lachen omdat vriendin niet meer bij kwam. Ook achteraf best beschamend.



Ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 6, 7 geleden was ik met een toenmalig vriendinnetje uit eten geweest en we hadden echt heel zwaar getafeld. Toen we thuis op de bank zaten besloot ik om even naar de gang te lopen en zonder het te laten merken wat lucht uit mijn buik te laten. Slechte timing blijkbaar, want toen ik opstond kon ik het niet voorkomen dat ik een scheet liet. Beetje genant!



Tja kan iedereen gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Met een medekoorlid, type deftige dame, deelde ik een hotelkamer in Praag.

Ik kon een windje niet tegenhouden en ze moest er vreselijk om lachen. Toen was het ijs gebroken, we schaamden ons vervolgens nergens meer voor en hebben gezellige dagen gehad.
Toen ik een jaar of 13 was zat ik op korfbal en we deden tikkertje. Ik was al winderig, maar kon het tegenhouden totdat iemand me in mijn been greep en ik van schrik een fluitende scheet liet. Zeer genânt, vooral op die leeftijd.



Voor het plassen moet ik ook nog wel eens een laten. In openbare wc´s is dat niet echt prettig.. Ik wacht dan meestal even voordat ik uit het hokje kom



En ja het kantoor. Denk je dat het kan, komt er iemand binnen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucifer1983 schreef op 07 december 2009 @ 09:20:



Voor het plassen moet ik ook nog wel eens een laten. In openbare wc´s is dat niet echt prettig.. Ik wacht dan meestal even voordat ik uit het hokje kom







Bij het plassen ja, best herkenbaar.

Aangezien wij geregeld logees hebben is het dan ook onvermijdelijk om dat helemaal "stil" te houden, haha tijdens de laatste keer dat vrienden bij ons logeerden, hebben we dan ook maar met elkaar besloten dat het gewoon moet kunnen, een scheet in elkaars bijzijn. Wel zo makkelijk en het neemt de schaamte weg.

Of je bouwt een muur om de wc heen?
Alle reacties Link kopieren
Met een goede vriendin van mij hadden we de grootste lol tijdens een meidenweekendje. Dit werd nog erger toen zij per ongeluk tijdens het lachen een scheet liet. Ze liep helemaal rood aan en schaamde zich een beetje, maar ik kon uit niet uithouden van het lachen, niet normaal meer, de tranen liepen toen over mijn wangen!
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden had ik een vriendje en op een nacht toen we romantisch gearmd lagen te slapen laat hij opeens een knaller van een scheet! Het matras trilde er van. Ik lag te schudden van het lachen en hij sliep gewoon door!!



Ik HAD het niet meer! Als ik er weer aan terug denk moet ik weer lachen!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een grappig topic.



Ik niet echt blunders, alleen wat ongemakkelijkheden



Laten jullie wel eens scheten bij vriendinnen of vrienden? Dat doe ik dan weer niet, alleen bij mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chipper schreef op 07 december 2009 @ 16:04:

Een paar jaar geleden had ik een vriendje en op een nacht toen we romantisch gearmd lagen te slapen laat hij opeens een knaller van een scheet! Het matras trilde er van. Ik lag te schudden van het lachen en hij sliep gewoon door!!



Ik HAD het niet meer! Als ik er weer aan terug denk moet ik weer lachen!Denk je niet dat hij net deed of hij sliep? Zo loste ik dat wel eens op toen we net bij elkaar waren
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar heb ik vaak aan gedacht.Hij moet wel gedaan hebben alsof hij sliep. Zo'n harde scheet kun je toch niet laten als je slaapt? :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!!



Ik had ooit een vriendje met wie ik het scheetstadium nog niet bereikt had. Ik krijg echt buikpijn als ik ze niet kan luchten en op een avond in de stad leek het me welletjes. Dus op het moment dat iemand op gelijke hoogte met ons liep, heel hard een scheet gelaten en hem aangekeken. We moesten zo hard lachen, toen was het ijs wel gebroken
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 en had gymles. We deden in tweetallen buikspieroefeningen; de een liggen en omhoogkomen en de ander hield dan je voeten vast. Een klasgenoot hield mijn voeten vast, ik kwam omhoog en laat dan een scheet in haar gezicht. Toch ook best wel genant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chipper schreef op 07 december 2009 @ 16:22:

Ja, daar heb ik vaak aan gedacht.Hij moet wel gedaan hebben alsof hij sliep. Zo'n harde scheet kun je toch niet laten als je slaapt? :-)Nou echt wel. Mr N laat echt iedere ochtend een knetterharde scheet. Altijd wanneer ik hem net dag heb gekust en weer in de gang ben en mijn jas pak. Of ik nu om 6 uur weg ga of om 8, altijd op dat moment. En hij heeft er echt geen flauw idee van.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chipper schreef op 07 december 2009 @ 16:22:

Ja, daar heb ik vaak aan gedacht.Hij moet wel gedaan hebben alsof hij sliep. Zo'n harde scheet kun je toch niet laten als je slaapt? :-)



haha,jazeker wel

Toen ik net bij mr Biebel was en nog niet in het stadium dat je een scheet laat bij elkaar hield ik ze de hele dag binnen.

( tuurlijk savonds harde zere buik)

Dan sliep ik snachts net en dan schrok ik wakker van mezelf omdat ik dan ook zo'n knaller kreeg
Alle reacties Link kopieren
quote:marijn_81 schreef op 07 december 2009 @ 16:11:

Hahaha wat een grappig topic.



Ik niet echt blunders, alleen wat ongemakkelijkheden



Laten jullie wel eens scheten bij vriendinnen of vrienden? Dat doe ik dan weer niet, alleen bij mijn vriend.Wij alleen bij onze allerbeste vrienden, waar wij wel geregeld logeren (en andersom). Als je twee of drie dagen met z'n vieren bent is het wel zo makkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:marijn_81 schreef op 07 december 2009 @ 16:11:



Laten jullie wel eens scheten bij vriendinnen of vrienden? Dat doe ik dan weer niet, alleen bij mijn vriend.



In principe niet, de situatie waardoor ik dit topic heb gestart was een uitzondering



Maar na al deze reacties zou ik er bijna ook wat makkelijker in worden
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog als stewardess werkte had ik een keer een vlucht naar Johannesburg. Na de vlucht in de kroeg van het hotel dacht ik een kleintje te laten (stewardessen ruften echt nonstop, voornamelijk in het gangpad en kijken dan meteen de dichtstbijzijnde passagier beschuldigend aan, sorry voor deze kleine ontgoocheling). Die was zo hard dat degene die 5 meter bij me vandaan zat zei: 'heerlijk he dat ontvluchten'.
Alle reacties Link kopieren
Mayou, ik neem altijd neusspray mee tegen ploppende oren tijdens vluchten maar als ik dit lees ga ik toch maar iets anders bedenken:-)
Alle reacties Link kopieren
Moet echt hartstikke lachen hier om al die scheetverhalen. Ik snap mezelf ook niet waarom ik zo moet lachen als het om scheten gaat...



Ik was een keer met een meisje van muziekles in het hok van de muziekleraar om nog iets te vragen. Het was een behoorlijk klein kamertje en ik kon het niet ophouden, dus liet ik een stille, maar zo'n vieze stinkende scheet...Niemand liet iets merken, hoewel de stank echt niet te houden was. Toen ik met dat meisje wegliep zei ze "gatverdamme volgens mij had de leraar ei op, het stonk echt zo smerig naar ei!" Ik moest hartstikke lachen, maar wilde me niet verraden. Ergens vond ik het nog best wel een compliment voor mijn stinkscheet!!

Terwijl ik dit tik, lopen de tranen alweer over m'n wangen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jade28 schreef op 15 december 2009 @ 20:56:

Moet echt hartstikke lachen hier om al die scheetverhalen. Ik snap mezelf ook niet waarom ik zo moet lachen als het om scheten gaat...







Ja, dat het op je lachspieren kan werken weet ik!

Ik was een keer een avond bij een vriend, toen hij per ongeluk een scheet liet. Eigenlijk schaamde hij zich er een beetje voor, maar dat was snel voorbij want ik moest zo hard lachen dat ik niet kon voorkomen dat ik er ook een paar liet. veel lol om zo iets stoms eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is, dat wanneer je alleen bent en een scheet laat, je er helemaal niet om moet lachen, alleen in gezelschap blijkbaar. Waarschijnlijk omdat de meesten het toch als genant ervaren, en tsja, dan lach je er maar om.



Zo stond ik een keer in een pashokje en de winkeljuffrouw hielp me passen omdat het om een op maat gemaakt kledingstuk ging. En ja hoor, voordat ik het wist floepte er wat uit. Het was weliswaar een "stille", maar dat zijn vaak de ergste, qua stank dan. Ik geneerde me kapot! Zij zei niets en ik ook niet.... maar ik was blij toen ik afgerekend had en weg was. Ook nooit meer terug gekomen, ha, ha.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zo: als je alleen bent is het niet genant, in gezelschap is het vaak toch een ander verhaal.



Maar ik laat nooit een stille, dus toen het mij overkwam was het meteen duidelijk wie er een wind liet ontkennen had dus geen zin...
Alle reacties Link kopieren
Kantoordame moet ff iets kwijt:

http://www.youtube.com/watch?v=Ww0HqbZxG_I



:D



En dan nog de vraag... 'waarom dames nooit winden en boertjes laten'...

http://www.youtube.com/watch?v=GxxsP7VWVN8



Of we beeindigen onze relatie om een windje..

http://www.youtube.com/watch?v=SXJObVSHcEU
jeugdtraumaatje:



maandag in de klas (8jr was ik of zo) in de kring vertellen over je weekend. Het kind dat het laatst had verteld, mocht de beurt doorgeven aan een ander kind.

Thomas.. waar ik stiekem verliefd op was, was aan het vertellen en toen hij klaar was en mocht kiezen wie de volgende werd, stak ik mijn vinger in de lucht: "yes yes.. mie mie!" Iedereen wilde altijd graag gekozen worden en niet eens zo zeer iets vertellen.



Ik verwachte totaaal niet dat die leuke Thomas mij zou kiezen dus was niet voorbereid toen hij ineens zei: "Twompie".



Uh.... Uhhhhhh.... UHMMMMM...

Iedereen was stil, luisterde en keken naar me want ik ging iets vertellen. Maar ik wist helemaal niets en was helemaal overdonderd dat ik aan de beurt was zo ineens. Ik dacht me suf en zat blijkbaar letterlijk te persen om er nog iets zinnigs uit te krijgen. Wilde net wat over mijn cavia gaan vertellen:

uhhh.. Uhhhh uhhh Uh mijn caaviaaa uhhh MWAAAAAB!!!

KEIHARDE RUFT in die doodstille klas dat werd gevolgd door 25 kinderen die BWAAAAHHHHHH IIEEHHHHHHHH STIIIIIINK riepen en van me weg rende de kring uit!



Ik keek nog hoopvol naar de juf, zei kon me nog redden misschien? Nou neuh hoor, die lag he-le-maal dubbel om deze situatie en er liepen tranen over haar wangen.

Het poepie stonk trouwens helemaal nul en is vast daarom door de klas weer snel vergeten maar ik vergeet het noooit meer!
Alle reacties Link kopieren
quote:twompie schreef op 31 december 2009 @ 00:59:

jeugdtraumaatje:

...





Het nadeel: als kind gebeurt dat volgens mij idd wel vaker. Het voordeel: kinderen onderling maken er volgens mij toch iets minder een probleem van en zijn het snel weer vergeten:



Als ik vroeger op verjaardagen of met logeerpartijtjes hele dagen met mijn nichtjes doorbracht, was het een ongesproken regel dat je ze gewoon liet vliegen, zonder dat ook maar iemand daar iets van zei. Tot we een jaar of 12 waren, denk ik. Nu zou dat ondenkbaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven