Printer op laptop aansluiten

28-12-2009 15:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de usb kabel van m'n oude printer aangesloten op het laptopje en hoe moet ik em nu verder installeren?

Hartelijk dank.
Alle reacties Link kopieren
bij iedere printer zit een cdrom met software...



en als je xp of vista hebt, dan vind hij deze vaak automatisch (hier wel tenminste met canon)
Alle reacties Link kopieren
Ga naar Control panel, vervolgens kiezen voor Add hardware en de wizard volgen.

Heb je de printer trouwens al aangezet? Vaak krijg je dan vanzelf een melding die je verder kunt volgen...
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt geen wizard? dan apparaat toevoegen via configuratie scherm. Of google op printer instaleren + vista xp windows 7 of weet ik wat en volg de stappen daar beschreven.



Verder kan ik niet helpen, misschien anderen wel als je meer informatie over het specifieke probleem en meer informatie over systeem e.d. geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het aan het proberen. Ik kom hier zo terug.
Alle reacties Link kopieren
Wizard nieuwe hardware werd gevonden.

Lexmark 730 Series

De hardware is niet geinstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden.



Zo stond het er.
Alle reacties Link kopieren
dan heb je dus de cdrom nodig die er bij zat.....
Alle reacties Link kopieren
Even googelen op Lexmark 730 Series en de software (printerdriver) instaleren of zoeken of je het bijbehorende cd rommetje nog kan vinden.
Als je de bijbehorende cd-rom niet meer hebt, kun je de printerdrivers ook downloaden van de website van Lexmark (ik kon op die site alleen de Z730 Color Jetprinter vinden, als dat niet jouw printer is, meld het even, dan zoek ik even verder). Als je kijkt in het tabje "Downloads" kun je drivers downloaden voor het besturingssysteem wat jij op je computer hebt.
quote:MiracleGirl schreef op 28 december 2009 @ 16:34:

dan heb je dus de cdrom nodig die er bij zat.....Of je zoekt op de webpagina van Lexmark voor de nieuwste drivers voor jouw type printer en windows versie.
Alle reacties Link kopieren
Oke. Ik ga eerst op zoek naar de cdrom en als ik em niet vind de andere instructies.

Moeilijk zeg.
Alle reacties Link kopieren
zo moeilijk is het niet, al die drivers staan op de cdrom, OF internet.....
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven zeg, het is gelukt.

Ik ben ongelooflijk blij en jullie heel dankbaar.

Hij heeft zelfs uitgelijnd!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasuko wrote on 28 December 2009 @ 16:54:

Niet te geloven zeg, het is gelukt.

Ik ben ongelooflijk blij en jullie heel dankbaar.

Hij heeft zelfs uitgelijnd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia schreef op 28 december 2009 @ 17:36:

[...]





Flauw!
Alle reacties Link kopieren
Even een tip, eerst software installeren en dan de printer aansluiten. Meestal wordt tijdens de software installatie gevraagd om de printerkabel aan te sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven