Relaties
alle pijlers
Condooms in de prullebak, stomstom
dinsdag 28 augustus 2007 om 23:19
Hoi,
een paar weken geleden heb ik een leuke jongen leren kennen tijdens het stappen, het voelde meteen goed aan kende hem nog van vroeger. En ja meteen de eerste avond sex gehad, daarna nog wat gebeld en gesmst. Ik woon in een redelijk klein dorp en iedereen wist al dat ik de nieuwe vriendin van hem ben, daar stond ik wel van te kijken en ik merkte er eigenlijk weinig van. Laatste week niks meer van hem gehoord, kwam ik hem gisteren weer tegen. Ik zeg zo waarom hoor ik niks meer van je? Hij had dus na de sex het condoom in de prullebak gegooid en ja daar lagen nog condooms in, beetje slordig van me en daarom wil hij niks meer. Ik vind hem eigenlijk toch wel heel leuk, hoe kan ik dit nog goedmaken/
een paar weken geleden heb ik een leuke jongen leren kennen tijdens het stappen, het voelde meteen goed aan kende hem nog van vroeger. En ja meteen de eerste avond sex gehad, daarna nog wat gebeld en gesmst. Ik woon in een redelijk klein dorp en iedereen wist al dat ik de nieuwe vriendin van hem ben, daar stond ik wel van te kijken en ik merkte er eigenlijk weinig van. Laatste week niks meer van hem gehoord, kwam ik hem gisteren weer tegen. Ik zeg zo waarom hoor ik niks meer van je? Hij had dus na de sex het condoom in de prullebak gegooid en ja daar lagen nog condooms in, beetje slordig van me en daarom wil hij niks meer. Ik vind hem eigenlijk toch wel heel leuk, hoe kan ik dit nog goedmaken/
dinsdag 28 augustus 2007 om 23:32
Hoe je dat nog goed kan maken ? Eh............ als ik verledens uit kon vlakken had ik het wel laten bottelen en was ik nu heel erg rijk.
Je kan aan hem vragen of hij nog maagd was................. je kan zeggen dat je eens in de twee jaar je prullenbak leegt, je kan zeggen dat je in een relatie zo trouw als een hond bent, ........ maar of hij ineens anders gaat denken ; ik betwijfel het.
Je kan aan hem vragen of hij nog maagd was................. je kan zeggen dat je eens in de twee jaar je prullenbak leegt, je kan zeggen dat je in een relatie zo trouw als een hond bent, ........ maar of hij ineens anders gaat denken ; ik betwijfel het.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 28 augustus 2007 om 23:34
dinsdag 28 augustus 2007 om 23:49
Hahaha ! Dus hij wist dat jij ze had- en waarschijnlijk niet om over je kop te trekken met carnaval - doet zijn "ding " en is daarna vies van je ?
Dat hij niet N**KT op een eerste date is - lijkt mij ! - niet omdat hij dat niet wil ( dat blijkt wel ) maar omdat hij de kans niet krijgt............ valt ie een keer met zijn neus in de boter .... nog niet goed.
dinsdag 28 augustus 2007 om 23:54
Maar wat ik niet van hem snap, dat van die prullebak wist hij meteen de eerste avond, toch blijft hij contact zoeken en aan iedereen verkondigen dat ik zijn vriendin ben, heb het echt van verschilllende mensen gehoord, ik denk dat hij misschien toch wat preuts is op dat gebied. Het laatste smsje was dat hij ergens naar toe moest en ik had een kater en dan heb ik zin in sex, hij smste dan pak je je tarzan toch, ik smste daar ben ik net mee bezig en daarna heb ik niets meer van hem gehoord, ik denk dat ie geschokeerd was dat ik een vibi heb, haha
woensdag 29 augustus 2007 om 00:00
Heeft hij écht verteld dat jij zijn nieuwe vriendin bent of dat hij je dwars door het matras geregen heeft ?
Dat gaan mensen ook niet zeggen , namelijk.......wel "hé, ik hoorde van Piet dat jullie wat hebben met elkaar ahum ahum " maar niet "sjohé, Piet zegt dat jij best wel een geil ding bent en dattie 'm eens even lekker van klingklangklanderen heeft gegeven "
Dat gaan mensen ook niet zeggen , namelijk.......wel "hé, ik hoorde van Piet dat jullie wat hebben met elkaar ahum ahum " maar niet "sjohé, Piet zegt dat jij best wel een geil ding bent en dattie 'm eens even lekker van klingklangklanderen heeft gegeven "
woensdag 29 augustus 2007 om 00:06
Tja wat hij precies gezegd heeft weet ik niet, maar mensen die ik spreek, mannen en vrouwen zeggen goh ben jij de nieuwe vriendin van. Dat vind ik gewoon vreemd, hoop niet dat hij heeft lopen zeggen, wat een geil ding. Shit had ik dat gisteren maar gevraagd. Ach kon ik heel gisteravond maar overdoen, ben mijn jeugdliefde tegengekomen, maar ik was best dronken, heeft wel een paar keer mijn telefoonnummer gevraagd maar ben er niet op ingegaan, daar baal ik nu van, hij is verhuist naar breda en voor de rest weet ik niks, heb al gezocht op hyves maar kon hem niet vinden, nu maar hopen dat ik hem weer tegenkom.
woensdag 29 augustus 2007 om 08:20
wat een rare knul joh Ben maar blij dat je er vanaf bent toch ?
Doet me denken aan de begin periode van mijn relatie waarin mijn vriend serieus kwaad was omdat hij er achter kwam dat ik in mijn pubertijd met aardig wat jongens gezoend heb ( alleen gezoend he..) Ik was perplex, echt waar... Een paar weken later vertelde hij zijn aantal sexpartners. En aangezien hij mn 2e is , had hij er een stuk of 6 meer gehad. Toen vroeg ik of hij het redelijk zou vinden als ik boos zou worden. Nou nee zei hij, want dat is vroeger. Heb hem gevraagd zijn woorden over mn pubertijd dan ook even terug te nemen. Al stammelend deed hij dat.
Conclusie, je kan niet iemand iets kwalijk nemen wat hij of zijn voor jou gedaan heeft.
Doet me denken aan de begin periode van mijn relatie waarin mijn vriend serieus kwaad was omdat hij er achter kwam dat ik in mijn pubertijd met aardig wat jongens gezoend heb ( alleen gezoend he..) Ik was perplex, echt waar... Een paar weken later vertelde hij zijn aantal sexpartners. En aangezien hij mn 2e is , had hij er een stuk of 6 meer gehad. Toen vroeg ik of hij het redelijk zou vinden als ik boos zou worden. Nou nee zei hij, want dat is vroeger. Heb hem gevraagd zijn woorden over mn pubertijd dan ook even terug te nemen. Al stammelend deed hij dat.
Conclusie, je kan niet iemand iets kwalijk nemen wat hij of zijn voor jou gedaan heeft.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 29 augustus 2007 om 09:18