Entertainment
alle pijlers
Roef Ragas overleden
vrijdag 31 augustus 2007 om 13:09
Roef Ragas overleden
Uitgegeven: 31 augustus 2007 13:01
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2007 13:06
Op 42-jarige leeftijd is de acteur Roef Ragas overleden. Tijdens het eten overleed hij aan een hartstilstand. Dat meldt NOS Teletekst vrijdag.
Ragas werd bekend als rechercheur Rinus de Gier in de politieserie Grijpstra De Gier. Ook was Ragas te zien in speelfilms en op het toneel.
In 1994 studeerde Ragas af aan de Toneelschool in Amsterdam. Eerder rondde hij al een studie Nederlands af
Uitgegeven: 31 augustus 2007 13:01
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2007 13:06
Op 42-jarige leeftijd is de acteur Roef Ragas overleden. Tijdens het eten overleed hij aan een hartstilstand. Dat meldt NOS Teletekst vrijdag.
Ragas werd bekend als rechercheur Rinus de Gier in de politieserie Grijpstra De Gier. Ook was Ragas te zien in speelfilms en op het toneel.
In 1994 studeerde Ragas af aan de Toneelschool in Amsterdam. Eerder rondde hij al een studie Nederlands af
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 31 augustus 2007 om 13:45
Ik had nog niet gehoord waneer het precies gebeurd was. Maar onder het eten, vreselijk. Dan hebben zijn kinderen dat waarschijnlijk dus meegekregen. Afschuwelijk. En die vraag ja, waarom? 42, bij zo'n jonge leeftijd dan denk ik altijd waarom halen 'ze' dan geen persoon op hoge leeftijd die graag afscheid van het leven neemt.
vrijdag 31 augustus 2007 om 13:48
Vreselijk dit bericht, terwijl je zit te eten (waarschijnlijk met je gezin) krijg je een hartstilstand. Wat een dramatische ervaring voor zijn vrouw en kinderen.
Hoe opvallend veel jonge mensen gaan er op deze manier dood de laatste tijd.
Ik zit dit bericht met een dikke keel te schrijven, wens Susan en de kinderen heel veel sterkte.
Hoe opvallend veel jonge mensen gaan er op deze manier dood de laatste tijd.
Ik zit dit bericht met een dikke keel te schrijven, wens Susan en de kinderen heel veel sterkte.
vrijdag 31 augustus 2007 om 13:54
Ik hoor het net op de radio, wat vreselijk zeg! Het grijpt me extra aan omdat de man van mijn vriendin vorig jaar om rond deze tijd een hartaanval, en een paar dagen daarna een hartstilstand (die hij heeft overleefd, want nog in het ziekenhuis!) heeft gehad. Dit heeft hun leven idd zo op z'n kop gezet. Godzijdank heeft hij het overleeft, maar het leven zal nooit meer hetzelfde zijn voor hen. Zo leef je lekker, en ineens, batsboem
Op aanraden van vriendin heb ik bij uitzending gemist "de hartafdeling" gekeken, 2 uitzendingen. Erg indrukwekkend en erg informatief, goed voor het besef en begrip zeg maar. Ik geloof dat er ca. 1500 mensen per jaar getroffen worden, van wie slechts 1/3 overleeft. Zelfs kinderen kunnen het krijgen, echt een heel akelig idee waar je maar niet te lang bij stil moet staan. Ik dacht er serieus over om een EHBO cursus te gaan volgen, na het zien van die uitzendingen, dat is weer een naar de achtergrond gezakt, maar komt nu wel weer boven drijven.
Wat een verschrikking zeg, een vrouw en kinderen achterlaten op zo'n leeftijd en op zo'n manier. Heel veel sterkte voor Susan Visser en kinderen en andere dierbaren
Op aanraden van vriendin heb ik bij uitzending gemist "de hartafdeling" gekeken, 2 uitzendingen. Erg indrukwekkend en erg informatief, goed voor het besef en begrip zeg maar. Ik geloof dat er ca. 1500 mensen per jaar getroffen worden, van wie slechts 1/3 overleeft. Zelfs kinderen kunnen het krijgen, echt een heel akelig idee waar je maar niet te lang bij stil moet staan. Ik dacht er serieus over om een EHBO cursus te gaan volgen, na het zien van die uitzendingen, dat is weer een naar de achtergrond gezakt, maar komt nu wel weer boven drijven.
Wat een verschrikking zeg, een vrouw en kinderen achterlaten op zo'n leeftijd en op zo'n manier. Heel veel sterkte voor Susan Visser en kinderen en andere dierbaren
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 31 augustus 2007 om 13:59
......ik schrik me rot, hoe kan dat nou gebeuren,
zo jong, man van Susan Visser, vader van twee jonge kinderen,
hij was volop zijn leven aan het leven....
ik lees dit nieuws net vlak nadat ik hier binnen kom....zit hier met trillende knieën, dat zoiets ineens maar gebeurt...
dan lees ik:
gelukkig heeft ie nog wel zijn T-shirt voor de VIVA-aktie in kunnen leveren:
pfjoeh.........daar boffen we dan weer bij....
Ben ik de enige die dit een hele domme en misplaatste uitlating vind?
Perel.
zo jong, man van Susan Visser, vader van twee jonge kinderen,
hij was volop zijn leven aan het leven....
ik lees dit nieuws net vlak nadat ik hier binnen kom....zit hier met trillende knieën, dat zoiets ineens maar gebeurt...
dan lees ik:
gelukkig heeft ie nog wel zijn T-shirt voor de VIVA-aktie in kunnen leveren:
pfjoeh.........daar boffen we dan weer bij....
Ben ik de enige die dit een hele domme en misplaatste uitlating vind?
Perel.
vrijdag 31 augustus 2007 om 14:12
vrijdag 31 augustus 2007 om 14:34
Oké, oké Fieka,
met de manier waarop ik het hier neerzet, ruk ik het wel een beetje uit zijn verband, daar geef ik je gelijk in, MAAR
de melding dat hij een van de deelnemers was aan de actie vind ik volledig op zijn zijn plek, maar dat hij het T-shirt nog heeft ingeleverd, dat vind ik er helemáál niet toe doen in deze situatie.
Dat aparte regeltje dat daarover bericht had er niet moeten staan.
Groetjes, Perel.
met de manier waarop ik het hier neerzet, ruk ik het wel een beetje uit zijn verband, daar geef ik je gelijk in, MAAR
de melding dat hij een van de deelnemers was aan de actie vind ik volledig op zijn zijn plek, maar dat hij het T-shirt nog heeft ingeleverd, dat vind ik er helemáál niet toe doen in deze situatie.
Dat aparte regeltje dat daarover bericht had er niet moeten staan.
Groetjes, Perel.
vrijdag 31 augustus 2007 om 14:57