Mijn figuur en sex

31-08-2007 18:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds aantal maanden weer single. Ben 35 jaar en heb inmiddels niet zo'n strak figuur meer als vroeger (klein buikje wat dus absoluut niet meer strak is!). Vroeger was ik zeer slank tot mager! Voor alle duidelijkheid ... nu 1.72 mtr en 65 kilo.

Was altijd een zelfverzekerde dame maar had tijdje terug m'n eerste one-night stand sinds lange tijd. De echt leuke man bleek iets minder gecharmeerd toen hij me naakt zag! Daardoor voel ik me nu ontzettend onzeker om nog eens weer sex te hebben met iemand. Ik weet ook wel dat ik geen fotomodellenfiguurtje (meer) heb en aan enorm veel sporten heb ik geen zin en geen tijd voor.

Het zijn gewoon slappe buikspieren wat overigens in mijn familie zit en nooit echt weg zal willen.

Maar goeie sex is toch meer als alleen maar een waanzinnig figuur? Of zie ik het niet meer zuiver?
Je bent NU 1.72 mtr en 65 kilo?!?!?

Nou...voor zover ik kan oordelen zou ik me absoluut geen zorgen maken en die onenightstandman was gewoon een eikel...

Zo...

dat is eruit.
Bedankt voor je reactie. Inderdaad absoluut niet dik. Alleen mijn buik is niet meer strak (een klein zwembandje) zeg maar. Maar dat zit nou eenmaal in de family. En die man was ondanks z'n opmerking echt leuk!!

En ik weet dat ik zo moet denken als jou... maar ben er toch onzeker van geworden. En geef me een volgende keer niet weer zo makkelijk bloot.
Wat een eikel, zeg. Heeft-ie letterlijk gezegd dat je figuur tegenviel, of heb je misschien een opmerking die heel anders bedoeld is, verkeerd geinterpreteerd?
.
lekkere lompe kerel !!
Ruim over de 100 kg en 1.65 en een buik waar het wijlen het hangbuikzwijn van George Clooney jaloers op zou zijn.

En ook: lekkere sex met heerlijke mannen.

Je hebt geen last van je buik, maar van weinig zelfvertrouwen. Wat zei die meneer eigenlijk??
Everything you see I owe to spaghetti!
Hij zei letterlijk tegen me dat ie zich mij bloot anders had voorgesteld.

Dat door mijn kleding niet zo zichtbaar was dat ik al een buikje had en dat ie dat best jammer vond. Kortom... gekleed had ik een meer sexier uitstraling als ongekleed. Meneer was duidelijk teleurgesteld en had kennelijk een fotomodellenfiguurtje op zich verwacht. Maar dat kan bijna niet meer met een vrouw van 35 jaar. En aan mijn lingerie kan het niet liggen want dat kon z'n goedkeuring nog wel dragen.

En nu zit ik met een buik vol onzekerheid en twijfels. En daar baal ik enorm van. En hij was toch leuk.

Mwah ... lekker spannend om een volgende keer weer uit de kleren te moeten ...
En jouw antwoord was uiteraard dat je had verwacht dat hij wel iets meer piemel had...Iemand die de uitstraling van een grote eikel heeft, die heeft toch ook een grote piemel???

Maar nee dus!
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef op 31 augustus 2007 @ 19:58:

En jouw antwoord was uiteraard dat je had verwacht dat hij wel iets meer piemel had...Iemand die de uitstraling van een grote eikel heeft, die heeft toch ook een grote piemel???

Maar nee dus!
:cheer:
Je zal vast een klein buikje hebben (zoals zoveel vrouwen), maar enorm kan ie niet zijn met jouw lengte en gewicht. (tenzij je spinnepoten en sprietarmen hebt en alles centraal is verzameld, maar dat lijkt me stug;)

Kan wel zeggen trek het je niet aan, ik zou het me eerlijkgezegd ook aantrekken. En dat terwijl ik weet dat het aan die kerel ligt, want je bent absoluut niet te dik.

Gezien zijn oppervlakkige reactie weet je dus in principe ook gelijk dat het hem te doen was om enkel de seks en jouw lichaam en was hij dus blijkbaar niet geinteresseerd in jou als persoon in geheel. Genoeg mannen die dat wel doen en jouw buikje juist mooi zullen vinden. Dit zegt dus genoeg over die vent en zijn intenties en niet of jij al dan niet een mooi figuur hebt.
Ik ben 42 en ook geen fotomodel.Maar heb gelukkig zo'n eikel nog niet getroffen. Maak je niet druk om die vent volgende keer een echte leuke man meenemen. Bovendien , was hij zelf mr wasbord?
Hebben jullie daarna nog wel heerlijk gesext?????
Als die eikel slim was dan heeft hij die idiote opmerking pas ná de seks gemaakt.

Had hij die opmerking tegen MIJ gemaakt vóórdat er seks kwam, dan was het niet eens een one-night-stand geworden.

Wat een zielig piemeltje is die vent.
Die opmerking maakte hij dus NA de sex, die overigens harstikke goed was! Vond hij ook. We hebben elkaar zakelijk al een aantal keren ontmoet. Was beetje flirten, teasen. Enfin ... uit eten geweest en we belanden met een fles rose op de hotelkamer.

Echt een prima goser tot die opmerking.

Maar we lagen nog even na te soezen ... toen hij met die opmerking kwam. Een koude douche voor mij dus en het heeft me dieper gekwetst geraakt dan hij denk ik denkt.

Ik vond het niet helemaal jofel. Bedankt voor jullie opbeurende woorden maar toch zit ik er mee en hoop dat die onzekerheid snel weggaat.

En het ergste is ... hij is echt leuk. Met helaas wel een goed (lees strak) figuur.

Shit... en toch ben ik er onzeker van!
waarom laat je die 'niet al te handige kerel' jou zo raken? sta hier alsjeblieft boven! kop op zeg!
Nergens voor nodig om je onzeker te voelen!

Ik ben in verhouding iets langer en iets zwaarder

dan jou en ook iets ouder.....

Ik heb net een liposuctie achter de rug omdat ik dat zelf wilde,

het stoorde mij enorm. Er zijn dan ook 10 pakjes boter weggehaald,

ik bedoel maar. Maar van al onze contacten, mijn eigen vriend en

mijn eigen man heb ik nooit een nare opmerking gehoord over mn buik. Eerder dat ze het onzin vonden dat ik er wat aan wilde laten doen.

En dan wil zo'n man jou vertellen dat je buik aan de te dikke kant is?

Misschien dat ie zo'n type is die nog lang niet uit 'gefeest' is? En jou dat op

zo'n manier duidelijk probeerd te maken?
Niet onzeker worden! Ja, das makkelijker gezegd dan gedaan misschien, maar ik heb (ongeveer) hetzelfde meegemaakt: jongen vond mij helemaal leuk, maar ja,die buik (is niet meer zo strak na drie zwangerschappen) en die tieten... (tja, die staan ook niet helemaal meer rechtop...). Daar kon hij blijkbaar niet mee leven. Ik was al enigzins onzeker, maar hij heeft dat nog een tikje erger gemaakt door zijn opmerkingen. Geloof me: zo iemand is NIET leuk! Iemand die echt om je geeft zal nooit dat soort dingen zeggen, iemand die echt om je geeft zal het zelfs niet interesseren hoe je buikje erbij hangt. Dat is pure oppervlakkigheid en zegt alles over hem en niets over jou.

Wees trots op je buik, en degeen die daar een probleem mee heeft: your loss...

Heb nu sinds een tijd een hele lieve vriend die ook wel ziet dat het allemaal niet zo strak meer is, maar die dat echt niet kan schelen. Die vind mij mooi zoals ik ben, en eigenlijk vond ik dat zelf ook altijd al...

Pfff, volgende week komt de herhaling van de documentaire van Sunny Bergman, kijken!!

Groet, Liv
Mannen vertellen mij altijd dat een buikje vrouwelijk is

Tuurlijk wil ik dat ook graag horen, maar misschien is die one-nighter, niet echt een man ofzo :-P
Later is nu
Jemig, wat een hork van een vent!! Kan me voorstellen dat je daar onzeker door bent geworden! Maar zoals al eerder is geschreven, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je echt een dikke pens hebt, gezien je lengte en gewicht!

Bovendien, jullie hebben lekkere sex gehad, dus zo vreselijk zal hij het vast niet gevonden hebben.

Je kan het misschien ook nog ergens tot een compliment ombuigen, je zag er in kleding wel als een topmodel uit.... en dat geluk heeft ook niet iedereen ;-)
Wat een opmerking zeg! Ik vind dat niet de opmerking van een volwassen man!

Meis, ik ben bijna 32, lengte 1.78 en weeg 77 kilo. Heb maat 42 en ik ben dus zeker wat kilootjes zwaarder dan jij bent en ik ben tevreden. Als iemand mij te dik vind, dan kijkt hij of zij maar de andere kant op!

Laat je a.u.b. niet onzeker maken door zo'n man zeg! Dat is hij echt niet waard! Kijk eens naar alles wat wel mooi is! Trouwens, veel mannen vinden zo'n buikje ongelofelijk sexy, je hebt net de verkeerde getroffen helaas.

Heb heb je nog contact met hem trouwens?

Believe in yourself!!
Ja, we doen laatste tijd regelmatig projecten met elkaar. Hij doet normaal, zakelijk wel te verstaan en of er niets is gebeurd. Zoals altijd en zoals daarvoor. Volgend weekend moeten we samen op klus en hij mailde dat ie alvast hotel had geboekt. Ook heel gewoon, zonder getinte opmerking. Maar ik weet zeker dat hij het niet vergeten is. Zoiets voel je. Zoiets merk ik als ik'm aankijk.

Maarr ... ik voel me zenuwachtig en onzeker over volgende week.

Van ellende ben ik al poosje aan de snoep en de chips. Dus dat buikje is er echt niet minder op geworden.

Echt ik baal enorm ... van mezelf... en van mijn onzekerheid. Ondanks dat ik weet dat het stom van me is. Echt stom.

En toch raak ik dat gevoel niet kwijt. In zijn nabijheid voel ik me onhandig, zenuwachtig en absoluut niet leuk.

Zijn beeld van vrouwen ( en die van mijn mannelijke collega's) voldoe ik kennelijk niet aan. Die haal ik kennelijk in de verste verte niet. Terwijl ik altijd dacht dat ik niet superknap ben, absoluut geen fotomodel, maar wel gewoon een leuke spontane meid.

Met een inmiddels niet meer zo strak figuur en dikkere billen.

Pffff... dom dom van me.
ok ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf aardig onzeker ben ik heb dus absoluut geen modellenfiguur maar ben gewoon volslank maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een man dat tegen me zei integendeel meestal krijg ik te horen dat ze het wel prettig vinden die vent is echt gewoon een eikel of heeft zelf een minderwaardigheidscomplex.
een buikje is juist mooi, ik vind een buikje heel vrouwelijk en super sexy !!
Annapicobella schreef op 31 augustus 2007 @ 19:58:

Maar nee dus!
:-]
Linda1972 schreef op 31 augustus 2007 @ 19:23:

Bedankt voor je reactie. Inderdaad absoluut niet dik. Alleen mijn buik is niet meer strak (een klein zwembandje) zeg maar. Maar dat zit nou eenmaal in de family. En die man was ondanks z'n opmerking echt leuk!!

En ik weet dat ik zo moet denken als jou... maar ben er toch onzeker van geworden. En geef me een volgende keer niet weer zo makkelijk bloot.
....ach...ben zelf 26 en nog maagd; voornaamste reden zie ik mijn onzekerheid over mijn lichaam. Makkelijker gezegd dan gedaan dus. Maar jou lengte en gewicht zijn echt prima hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven