Rabo Mobiel

31-08-2007 18:23 9 berichten
Ik moet binnenkort mijn abonnement van mijn mobiele telefoon opzeggen, dan wel verlengen. Ik wil hem gaan opzeggen en dan overstappen op Rabo Mobiel. Nou heb ik op de site van de bank de informatie gelezen, nu ben ik op zoek naar de praktijk. Wie van jullie gebruikt Rabo Mobiel en ben je tevreden? Zijn er onvoorziene nadelen bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man had het er laatst over met een vriend, ik kreeg niet alles mee maar het klonk niet erg positief. Ik zal hem eens vragen wat het precies was en laat het je dan weten!
Alle reacties Link kopieren
ik heb het zelf en ik vind het prima. Het is gewoon internetbankieren maar dan met je mobiele telefoon. Het hele eieren eten is dat je eerst de gebruiksaanwijzing moet lezen voordat je gaat internetbankieren. Wat wil je ervan weten? Ik vond het op vakantie bijvoorbeeld erg handig om te controleren of een bepaalde overboeking er wel uit was gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd helaas niet wijzer toen ik hem vroeg hoe en wat. Hij had gehoord dat het elk jaar 600% duurder zou worden of zoiets, zijn bron was ook nogal vaag dus daar heb je niet veel aan :) .



Op dit moment ben ik nog tevreden met mijn huidige mobiel en abonnement maar heb er wel over nagedacht om, als ik ga switchen, over te stappen naar Rabo Mobiel. Hoe gaat het dan in zijn werk Dropje, kun je een eigen provider kiezen of is Rabobank dan ook je provider? En heb je verschillende abonnementen?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er niet heel veel van. Het enige wat ik ervan weet is dat via het netwerk van Orange belt. Dus check eerst even of je bij je thuis (of waar je hem wilt gebruiken) ontvangst hebt met orange.
Alle reacties Link kopieren
Ik stap volgend jaar pas over en wilde Rabo mobiel overwegen, maar nu ik lees dat dat via Orange gaat, is het voor mij geen optie meer. Ik ben op zich erg tevreden over Orange, alleen ben ik vorig jaar verhuisd en heb ik in mijn nieuwe huis binnen geen dekking. Voor mij is daarom alleen Vodaphone nog een optie.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Rabo Mobiel en ben er erg tevreden over! Ik gebruikte de mobiel bankieren functie al veel bij mijn oude abonnement, en aangezien de beltarieven ook super gunstig zijn en je niet aan bundels e.d. vast zit was dit voor mij echt de beste optie. Ik heb nog geen dekkingsproblemen gehad en volgens mij is de dekking van Orange over het algemeen ook prima...
Alle reacties Link kopieren
Jaschenca schreef op 31 augustus 2007 @ 21:34:

Ik werd helaas niet wijzer toen ik hem vroeg hoe en wat. Hij had gehoord dat het elk jaar 600% duurder zou worden of zoiets, zijn bron was ook nogal vaag dus daar heb je niet veel aan :) .



Op dit moment ben ik nog tevreden met mijn huidige mobiel en abonnement maar heb er wel over nagedacht om, als ik ga switchen, over te stappen naar Rabo Mobiel. Hoe gaat het dan in zijn werk Dropje, kun je een eigen provider kiezen of is Rabobank dan ook je provider? En heb je verschillende abonnementen?
Jaschenka, als je kiest voor Rabo Mobiel is inderdaad de Rabo je provider. De tarieven zijn redelijk gunstig en je betaalt gewoon voor wat je gebruikt, met een minimum van 10 euro per maand. Er zijn dus ook geen verschillende abonementen. Sinds deze maand hebben ze ook een pre-paid variant. Als het je alleen om de mobiel bankieren functie gaat kun je die ook gebruiken via b.v. KPN (ik had hiervoor een i-mode telefoon en kon daar ook gewoon mee mobiel bankieren).
Bedankt voor alle reacties en de uiteenzetting van voor- en nadelen. Over het algemeen klinkt het allemaal positief dus. Gelukkig werkt Orange hier. Dat weet ik omdat een vriendin van mij een mobieltje had met Orange als provider. Ik denk dat ik er voor ga. Nu nog wachten tot mijn abonnement afloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven